Gå til innhold

Ikke hatt mensen siden 14 oktober, tok test men viste negativ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelig den ikke kom etter testen som jeg tok på tirsdag morgen? Blir litt stresset. Pleier å ha en 23 dagers syklus, mulig jeg er gravid tross negativ test? Det en av de sikreste testene. 

Anonymkode: f691e...aa6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville dratt til FL å fått dette undersøkt. 

Skrevet
Fighter83 skrev (14 minutter siden):

Klarer nesten ikke fungere på jobb idag. Er helt sikker dette nå. Har ømme pupper også... 

Skrevet

Men skal jeg ikke stole på testen? 

Skrevet

Syklus kan alltids variere med noen dager uten at det er unormalt, mensen regnes faktisk ikke for å være uteblitt før en uke etter forventet mens. Enten får du mensen innen noen dager, eller så bør du ta ny test. Ømme pupper kan være tegn på begge deler.

Anonymkode: ff916...799

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor gammel er du? Når en er "godt voksen" (i 40 årene) begynner gjerne menstruasjonen å bli uregelmessig. 

Skrevet
chi skrev (48 minutter siden):

Hvor gammel er du? Når en er "godt voksen" (i 40 årene) begynner gjerne menstruasjonen å bli uregelmessig. 

Jeg er 34. Så reiner ikke med det... 

Skrevet
Fighter83 skrev (4 timer siden):

Hvor er FL?🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor er FL?🙈

Fastlegen, kanskje😉😇

Skrevet
Fighter83 skrev (4 timer siden):

Hva kan det være? Bør man utredes eller ta blodprøve for nøyaktig sjekk for graviditet? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva kan det være? Bør man utredes eller ta blodprøve for nøyaktig sjekk for graviditet? 

Fastlegen kan ikke se noe mer om du er gravid eller ikke. Mistenker du graviditet må du bare fortsette å teste (bruk tidlig tester). Tenker du det kan være noe feil må du oppsøke fastlege.

Anonymkode: 84e67...c59

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Fastlegen kan ikke se noe mer om du er gravid eller ikke. Mistenker du graviditet må du bare fortsette å teste (bruk tidlig tester). Tenker du det kan være noe feil må du oppsøke fastlege.

Anonymkode: 84e67...c59

Jeg sier ikke, 29 dager uten snart. Aldri opplevd. 😱

Skrevet

Jeg hadde ganske fast syklus på 28 dager, plutselig vart det en syklus på nærmere 40 dager. Var ikke gravid. Av og til kan mens bli uregelmessig.  Du kan ta blodprøve hos legen og måle hcg, der er hormonet som produsere når du er gravid og slår ut på graviditetstest. 

Skrevet (endret)

Om du ikke har smerter og ubehag så haster det jo ikke med et besøk til FL vil jeg si men har du ikke hatt mensen etter 40 dager + graviditetstestene fortsatt er negative så bør du gå til fastlegen. Da er det et eller annet feil noe sted. 

Endret av Fighter83
  • Liker 1
Skrevet
Fighter83 skrev (1 time siden):

Om du ikke har smerter og ubehag så haster det jo ikke med et besøk til FL vil jeg si men har du ikke hatt mensen etter 40 dager + graviditetstestene fortsatt er negative så bør du gå til fastlegen. Da er det et eller annet feil noe sted. 

Er en graviditet ganske sannsynlig? Kanskje jeg tok testen litt for tidlig på tirsdag. 

Skrevet

Kanskje. Bare å kjøpe flere tenker jeg, så er du sikker. Husk at det er graviditetstest og ikke eggløsningstest du må ha😅😉 

Skrevet
Fighter83 skrev (56 minutter siden):

Kanskje. Bare å kjøpe flere tenker jeg, så er du sikker. Husk at det er graviditetstest og ikke eggløsningstest du må ha😅😉 

Oi hva om det var en eggløsningstest🥴🥴🥴

Skrevet

Om du er 40 dager sein er det enten en syklus som det har skjedd noe med..mye seinere eggløsning eller hormoner 

Skrevet

Hvor langt over mens er du? Jeg fikk ikke positive tester før en uke etter ventet mens 

Anonymkode: 835d4...4ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor langt over mens er du? Jeg fikk ikke positive tester før en uke etter ventet mens 

Anonymkode: 835d4...4ac

Ca 4 dager😵

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...