AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Skrevet 9. november 2023 Vi skal ha et rollespill her i hjemmet. Vi ønsker rollespillet så realistisk som mulig. Det er lenge siden vi har vært ute på byen, og enda lenger siden vi inviterte noen hjem eller ble invitert. Settingen er at vi møtes i hotellobbyen, og kommer i prat der. Tanken videre er at vi sitter i baren og prater videre. Ingen er spesielt påvirket eller skal bli påvirket av alkohol. Når er det naturlig å spørre den du har møtt om å bli med hjem? Hva er realistisk å få til? Noen som kan hjelpe til med erfaringsbasert kunnskap her?😊 Anonymkode: 9a63d...9ab
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #2 Skrevet 9. november 2023 Hørtes i hvertfall tryggere ut enn alle de som etter 2 setninger at de er på hotell og jeg har lyst til å komme? Aldri forstått hva som foregår i hodet til slike menn. Ikke vet de hvordan jeg ser ut, ikke vet de hvor gammel jeg er. De vet ingenting om meg og jeg ingenting om dem. Og hvordan kan de vite at skulle like dem såååååååå godt at jeg blir med rett på hotellrommet. Men hvordan få dette til å bli ett spennende rollespill med noen du er trygg på? Ja blindfold og håndjern på rommet. Eller en tur i boblebad, basseng hvis hotellet har det. Romantisk middag først? Ja jeg har blitt med mann på hotellrom men da har det vært en jeg har kjent og følt meg trygg på og som jeg er tiltrukket av. Da blir jo alt spennende. Anonymkode: cff3a...196
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #3 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Aldri forstått hva som foregår i hodet til slike menn. Ikke vet de hvordan jeg ser ut, ikke vet de hvor gammel jeg er. De vet ingenting om meg og jeg ingenting om dem. Og hvordan kan de vite at skulle like dem såååååååå godt at jeg blir med rett på hotellrommet. Ja jeg har blitt med mann på hotellrom men da har det vært en jeg har kjent og følt meg trygg på og som jeg er tiltrukket av. Da blir jo alt spennende. Anonymkode: cff3a...196 Det er det som er spennende, dessuten dreier det seg bare om sex, ikke forpliktende ekteskap. Anonymkode: 4de12...bed 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #4 Skrevet 9. november 2023 TS her: I denne settingen skal vi ha kjennskap til hverandre. Vi møter altså på en gammel kjenning vi ikke har sett eller hørt fra på veldig, veldig lenge. Poenget her er ikke at vi skal tenke sex i det øyeblikket vi ser hverandre, men bli litt mer tiltrukket av hverandre etter hvert som samtalen utvikler seg. Det som ikke verken er realistisk eller spennende, er å dra hverandre opp på hotellrommet 10 sekunder etter vi møttes. Vi ønsker at dette skal utvikle seg, men samtidig føles realistisk. Når er det realistisk og mulig å få til at den ene spør om ikke vi skal gå opp på rommet? Skal det være litt flørting i forkant? Skal det være litt berøring? Det sier jo seg selv at det blir litt urealistisk å spørre en fremmed om å bli med på hotellrommet før det er etablert en form for kontakt og kjemi. Så hvordan ber dere folk hjem fra byen? Hva har skjedd i forkant? Hvordan ber dere folk hjem fra byen når dere er edru? Skjer det i det hele tatt? Anonymkode: bcd80...e06
Gjest WhisperingWind Skrevet 9. november 2023 #5 Skrevet 9. november 2023 Er umulig å svare på. Det kommer jo helt an på personene🤷🏻♀️
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #6 Skrevet 9. november 2023 WhisperingWind skrev (10 minutter siden): Er umulig å svare på. Det kommer jo helt an på personene🤷🏻♀️ Det er derfor du nå skal legge frem mulige scenarioer. Hva om, enn hvis etc. Hjelp meg litt her. Anonymkode: bcd80...e06
Gjest WhisperingWind Skrevet 9. november 2023 #7 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det er derfor du nå skal legge frem mulige scenarioer. Hva om, enn hvis etc. Hjelp meg litt her. Anonymkode: bcd80...e06 Hvordan kan en hjelpe når det avhenger av personene? Noen vil synes det er greit å ha sex samme kveld, andre ikke🤷🏻♀️
Hemoglobin Skrevet 9. november 2023 #8 Skrevet 9. november 2023 (endret) WhisperingWind skrev (5 timer siden): Hvordan kan en hjelpe når det avhenger av personene? Noen vil synes det er greit å ha sex samme kveld, andre ikke🤷🏻♀️ Jeg spør ikke om sex, men når det er realistisk eller naturlig å invitere hjem, ikke om svaret blir ja eller nei. Endret 9. november 2023 av Hemoglobin
Gjest WhisperingWind Skrevet 9. november 2023 #9 Skrevet 9. november 2023 (endret) Hemoglobin skrev (2 timer siden): Jeg spør ikke om sex, men når det er realistisk eller naturlig å invitere hjem, ikke om svaret blir ja eller nei. Kommer fremdeles an på person og kjemi🤷🏻♀️ Endret 9. november 2023 av WhisperingWind
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #10 Skrevet 9. november 2023 WhisperingWind skrev (48 minutter siden): Kommer fremdeles an på person og kjemi🤷🏻♀️ Nå er du bare vanskelig. Det er mulig å gi generelle råd her. Anonymkode: bcd80...e06 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 9. november 2023 #11 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Nå er du bare vanskelig. Det er mulig å gi generelle råd her. Anonymkode: bcd80...e06 Enten sitter man og prater og man føler kjemien er der og inviterer med hjem og så får man et ja eller nei. Ser ikke helt hva du er ute etter? En erotisk historie?
KallePils Skrevet 9. november 2023 #12 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): TS her: I denne settingen skal vi ha kjennskap til hverandre. Vi møter altså på en gammel kjenning vi ikke har sett eller hørt fra på veldig, veldig lenge. Poenget her er ikke at vi skal tenke sex i det øyeblikket vi ser hverandre, men bli litt mer tiltrukket av hverandre etter hvert som samtalen utvikler seg. Det som ikke verken er realistisk eller spennende, er å dra hverandre opp på hotellrommet 10 sekunder etter vi møttes. Vi ønsker at dette skal utvikle seg, men samtidig føles realistisk. Når er det realistisk og mulig å få til at den ene spør om ikke vi skal gå opp på rommet? Skal det være litt flørting i forkant? Skal det være litt berøring? Det sier jo seg selv at det blir litt urealistisk å spørre en fremmed om å bli med på hotellrommet før det er etablert en form for kontakt og kjemi. Så hvordan ber dere folk hjem fra byen? Hva har skjedd i forkant? Hvordan ber dere folk hjem fra byen når dere er edru? Skjer det i det hele tatt? Anonymkode: bcd80...e06 Er det "hvordan sjekke opp noen" du spør om?
anon01 Skrevet 9. november 2023 #13 Skrevet 9. november 2023 De tre mest "naturlige og realistiske" uten å tenke på sex som JEG kommer på: Hotellbaren stenger, og man ønsker å fortsette praten gjerne med ett glass med noe godt i fra minibaren på rommet. Eller at man har med noe medbrakt drikkevarer som man vil tilby. Bobler, en finere vin, etc etc etc. For å vise utsikten om man har en fantastisk utsikt fra rommet. Eller suiten om man har det. 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #14 Skrevet 9. november 2023 anon01 skrev (4 minutter siden): De tre mest "naturlige og realistiske" uten å tenke på sex som JEG kommer på: Hotellbaren stenger, og man ønsker å fortsette praten gjerne med ett glass med noe godt i fra minibaren på rommet. Eller at man har med noe medbrakt drikkevarer som man vil tilby. Bobler, en finere vin, etc etc etc. For å vise utsikten om man har en fantastisk utsikt fra rommet. Eller suiten om man har det. Der sier du noe, ja. Hotellbaren er stengt, ja. Det kan være en fin og realistisk inngang til å invitere opp til rommet. WhisperingWind skrev (22 minutter siden): Enten sitter man og prater og man føler kjemien er der og inviterer med hjem og så får man et ja eller nei. Ser ikke helt hva du er ute etter? En erotisk historie? Du er bare kverulerende, og nekter komme med forslag. Mistenker at det mangler på kunnskap. Selv om kjemien er der, er det ingen selvfølge at en av oss skal bli invitert opp til rommet. Hvis vi bruker meg som eksempel her. Jeg er tiltrukket av damen, og kan tenke meg å ta steget videre for å se om det er mulig å komme nærmere henne. Men spør ikke om hun vil komme på rommet mitt, hint hint, blunkefjes, blunkefjes. Jeg tenker jeg vil være litt mer privat for å se om samtalen kan utvikle seg. Jeg vil ikke være pågående. Det skal ikke være: "Vil du bli med opp på rommet for å ha sex?". Den blir for tydelig, og vil helt sikkert resultere i et nei dersom hun er usikker eller i det minste snakke mer med meg først. Anonymkode: bcd80...e06
Gjest WhisperingWind Skrevet 9. november 2023 #15 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Der sier du noe, ja. Hotellbaren er stengt, ja. Det kan være en fin og realistisk inngang til å invitere opp til rommet. Du er bare kverulerende, og nekter komme med forslag. Mistenker at det mangler på kunnskap. Selv om kjemien er der, er det ingen selvfølge at en av oss skal bli invitert opp til rommet. Hvis vi bruker meg som eksempel her. Jeg er tiltrukket av damen, og kan tenke meg å ta steget videre for å se om det er mulig å komme nærmere henne. Men spør ikke om hun vil komme på rommet mitt, hint hint, blunkefjes, blunkefjes. Jeg tenker jeg vil være litt mer privat for å se om samtalen kan utvikle seg. Jeg vil ikke være pågående. Det skal ikke være: "Vil du bli med opp på rommet for å ha sex?". Den blir for tydelig, og vil helt sikkert resultere i et nei dersom hun er usikker eller i det minste snakke mer med meg først. Anonymkode: bcd80...e06 Jeg er ikke kverulerende. Jeg sier at uansett hva fantasi du er ute etter så er det umulig å vite noe utfall av dette fictionet du har laget. Og fantasi har jeg masse av, men det betyr lite IRL da det igjen, avhenger av damen.
KallePils Skrevet 9. november 2023 #16 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Der sier du noe, ja. Hotellbaren er stengt, ja. Det kan være en fin og realistisk inngang til å invitere opp til rommet. Du er bare kverulerende, og nekter komme med forslag. Mistenker at det mangler på kunnskap. Selv om kjemien er der, er det ingen selvfølge at en av oss skal bli invitert opp til rommet. Hvis vi bruker meg som eksempel her. Jeg er tiltrukket av damen, og kan tenke meg å ta steget videre for å se om det er mulig å komme nærmere henne. Men spør ikke om hun vil komme på rommet mitt, hint hint, blunkefjes, blunkefjes. Jeg tenker jeg vil være litt mer privat for å se om samtalen kan utvikle seg. Jeg vil ikke være pågående. Det skal ikke være: "Vil du bli med opp på rommet for å ha sex?". Den blir for tydelig, og vil helt sikkert resultere i et nei dersom hun er usikker eller i det minste snakke mer med meg først. Anonymkode: bcd80...e06 Hvis det dere vil bare er å leve ut en eller annen artig historie, så hva med at hun "trekker seg tilbake til rommet" men glemmer noe igjen i baren, slik at du må oppom til henne med det? Så kan dere jo selv velge hvor lett antrukket hun er når hun åpner, hvor tvetydig det er om hun la det igjen med vilje, hvor takknemlig hun blir og dermed inviterer deg inn, osv? Eller er det sånn at dere ikke skal avtale noe på forhånd?
Gjest WhisperingWind Skrevet 9. november 2023 #17 Skrevet 9. november 2023 KallePils skrev (3 minutter siden): Hvis det dere vil bare er å leve ut en eller annen artig historie, så hva med at hun "trekker seg tilbake til rommet" men glemmer noe igjen i baren, slik at du må oppom til henne med det? Så kan dere jo selv velge hvor lett antrukket hun er når hun åpner, hvor tvetydig det er om hun la det igjen med vilje, hvor takknemlig hun blir og dermed inviterer deg inn, osv? Eller er det sånn at dere ikke skal avtale noe på forhånd? Ja, er dette en dame du faktisk kjenner?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #18 Skrevet 9. november 2023 KallePils skrev (12 minutter siden): Hvis det dere vil bare er å leve ut en eller annen artig historie, så hva med at hun "trekker seg tilbake til rommet" men glemmer noe igjen i baren, slik at du må oppom til henne med det? Så kan dere jo selv velge hvor lett antrukket hun er når hun åpner, hvor tvetydig det er om hun la det igjen med vilje, hvor takknemlig hun blir og dermed inviterer deg inn, osv? Eller er det sånn at dere ikke skal avtale noe på forhånd? Nje, vi skal avtale minst mulig. Vi lager hver vår bakgrunnshistorie på karakterene vi skal være. Ingen av oss vet hvor dette vil ende. Det eneste vi har avtalt på forhånd er hvor de forskjellige lokasjonene er. Hotellrommet, lobbyen, hotellbar etc. Så idéen med at en av oss glemmer noe i lobbyen kan bli vanskelig. Men, kan være gjennomførbart. Dersom det er jeg som skal glemme noe, så må jeg håpe på at hun tar hintet og skjønner at jeg glemte med vilje - og at jeg vil hun skal komme opp på rommet med det. WhisperingWind skrev (12 minutter siden): Ja, er dette en dame du faktisk kjenner? Derfor det står rollespill i åpningsinnlegget. Vi er jo samboere. Anonymkode: bcd80...e06
Gjest WhisperingWind Skrevet 9. november 2023 #19 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nje, vi skal avtale minst mulig. Vi lager hver vår bakgrunnshistorie på karakterene vi skal være. Ingen av oss vet hvor dette vil ende. Det eneste vi har avtalt på forhånd er hvor de forskjellige lokasjonene er. Hotellrommet, lobbyen, hotellbar etc. Så idéen med at en av oss glemmer noe i lobbyen kan bli vanskelig. Men, kan være gjennomførbart. Dersom det er jeg som skal glemme noe, så må jeg håpe på at hun tar hintet og skjønner at jeg glemte med vilje - og at jeg vil hun skal komme opp på rommet med det. Derfor det står rollespill i åpningsinnlegget. Vi er jo samboere. Anonymkode: bcd80...e06 Det fikk jeg faktisk ikke med meg helt😅
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #20 Skrevet 9. november 2023 WhisperingWind skrev (14 minutter siden): Det fikk jeg faktisk ikke med meg helt😅 Da gir holdningen din mer mening Anonymkode: bcd80...e06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå