Fighter83 Skrevet 9. november 2023 #1 Del Skrevet 9. november 2023 (endret) Jeg er ikke sammen med barnefar men har hjulpet barna med farsdagsgave hvert eneste år. JEG setter absolutt pris på barnefar men han er ikke min pappa. Og jeg setter jo pris på han på min måte ved å hjelpe han med barnefri når han har behov for det og det passer meg ang jobb osv + at han får jo alltid oppmerksomhet ved jul og bursdag. Når skal man forvente at barna selv ordner istand til pappaen sin på denne dagen? Hvilke planer/forventninger har dere til farsdagen? Endret 9. november 2023 av Fighter83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #2 Del Skrevet 9. november 2023 Fighter83 skrev (4 minutter siden): Jeg er ikke sammen med barnefar men har hjulpet barna med farsdagsgave hvert eneste år. JEG setter absolutt pris på barnefar men han er ikke min pappa. Og jeg setter jo pris på han på min måte ved å hjelpe han med barnefri når han har behov for det og det passer meg ang jobb osv + at han får jo alltid oppmerksomhet ved jul og bursdag. Når skal man forvente at barna selv ordner istand til pappaen sin på denne dagen? Hvilke planer/forventninger har dere til farsdagen? Hvor gamle er barna? Anonymkode: bcdcd...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 9. november 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvor gamle er barna? Anonymkode: bcdcd...590 Mine er 7 og 8 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå