Gå til innhold

Concealer som IKKE legger seg i fine linjer under øyene og fremhever disse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg feil??
Begynner å nærme meg 40.
Kjøpte nettopp min første concealer for å dekke mørke ringer under øynene. Kjøpte maybelline.
Fargen er riktig, ser naturlig ut, men den legger seg i linjene under øyet og på siden, så jeg ser jo enda eldre ut! Visste ikke om alle disse linjene engang før nå. Det virker også ut som conceleren "tørker" der. Linjene er ikke dype. Påfører litt på huden og klapper med en finger.

Anonymkode: 30317...93f

Skrevet

Bruker du (nok) fuktighetskrem/øyekrem rundt øynene før du legger concealer? Fukt er viktig for at sminke skal legge seg pent på huden.

Skrevet (endret)

huda beauty på hm, eller om du vil ha en med fukt så passer it cosmetics concealer. disse har god dekk. nars har også noen fine concealere. litt billigere er lorael infallible concealer, som også er bra om du tåler veldig parfymerte produkt. jeg synes det er en uting med parfyme under øynene, men concealeren er bra.

Endret av Ænema
Skrevet

GLO Skin Beauty sin under eye consealer er den som fungerer best for meg. Den korrigerer blåfargen veldig bra, og legger seg ikke i linjene. Jeg har på godt med fuktighetskrem før jeg tar på consealeren. 

Anonymkode: 1dbee...a9e

• 3 uker senere...
Skrevet

Hva slags krem bruker dere under som gir bra med fukt?

Anonymkode: 30317...93f

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg jakter også på en god concealer, helst en som er tynn så jeg heller kan legge på to lag om jeg vil. Øyekremer får jeg ikke til å fungere, etter noen få timer preller de alle sammen.

Anonymkode: 1d684...1b0

Skrevet (endret)

It cosmetics bye bye under eye concealer

edit; ser jeg har sagt dette før 🤭

Endret av Ænema
Skrevet

Men dere som skriver at en må passe på å ha fukt under øynene, jeg sliter da med at maskaraen smitter så fort av? Merker ikke dere det?

Anonymkode: 13263...486

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...