Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Confused
Skrevet

Trenger bare å lufte litt ut tanker og kanskje noen kan komme med råd.

Jeg har holdt på med en kar nå i over ett år.Løpet av det året har vi ikke møtes på 9mnd.Likevel hadde vi kontakt via sms og MSN.Han tok initativet med å komme til meg eller jeg til han.Men avslå og sa at jeg var opptatt.Fordi jeg ikke var helt sikker på hva han ville...og forsatt vet jeg ikke.Stiller direkte spørsmål men får spm til svar.Det er om ham fisker etter noe.

Er i grunn lei av det og var en av grunnene til at jeg avslå å møtes.

Vi har forsatt litt kontakt, og møtes sist gang i desmeber.

Tror vi har kommunikasjons problemer. I tillegg til at jeg tror jeg har følelser for han.

På en annen side har jeg en kamerat som er intressert i meg i noe mer enn venn.Og vi har det så bra sammen, men tankene mine er hos den andre.

Jeg skjønner ikke dette helt, jeg har en som jeg vet kan gi meg det jeg vil i et forhold.Men har tankene mine hos en annen som virker uintressert.

Vet det smarteste å glemme han somjeg sjelden treffer, men har ikke klart det i ett år.Mens stakkers han andre er alltid der for meg.

Noen som har opplev noe slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en jeg ikke får ut av hodet, om det er det du mener. Tror aldri jeg vil få det heller. Noen ganger kommer det vel noen inn i livet vårt. Noen som rører oss. Som rister oss så vi virkelig våkner, og siden blir ingenting noen gang det samme igjen. Jeg kan anbefalle det på det sterkeste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...