AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #1 Skrevet 8. november 2023 Jeg skulle på noe i helgen som også veninna mi skulle på. Hun bor rett ved meg også. Jeg har ikke bil, så spurte om jeg kunne sitte på siden hun uansett skulle samme vei, og at jeg så klart også kunne betale om hun ville, ellers så kunne jeg ta bussen. Jeg fikk bare et surt svar om at jeg ikke kan forlange å sitte på med henne eller andre selv om vi skal samme vei. Jeg har nesten ikke spurt før om å sitte på heller så skjønner ikke at hun svarte sånn. Jeg tok bussen. Jeg prøvde å si unskyld på Søndag og at jeg bare spurte fordi hun skulle samme vei, men hun svarte på samme måte at hun syns jeg forlangte skyss og at det syns hun ikke var ok. Hun tok heller ikke imot unnskyldningen. Jeg tror hun var litt i dårlig humør, men jeg ble såret. Og hun har ikke snakket til meg noe mer. Hun så meg ute idag men snudde seg bort når jeg hilste. Så mulig det er noe mer hun mener jeg har gjort, men det vet ikke jeg hva er. Hvordan hadde du reagert? Og hva kan grunnen til dette være? Får ikke spurt når hun ikke vil snakke med meg. Anonymkode: 270a5...2c3
ElectricScum Skrevet 8. november 2023 #2 Skrevet 8. november 2023 Hun høres helt forskrudd ut. Hvem nekter venninna si å sitte på i bilen når man skal til samme vei? Høres ut som det ligger noe annet til grunn for en slik absurd reaksjon. 10 2
Cornix Skrevet 8. november 2023 #3 Skrevet 8. november 2023 Høres ikke ut som dere egentlig er venner, iallfall ikke fra hennes side. Hadde gledelig gitt en venn skyss om vi skulle samme sted, uten noen betaling til og med (😮). 8
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #4 Skrevet 9. november 2023 Hun der hadde i hvert fall ikke vært noen venninne av meg lenger, og hvorfor i all verden ba du om unnskyldning? Det er helt normalt at man tilbyr skyss når man skal samme vei, det ville jeg ha kunnet gjøre overfor "kun" en fjern bekjent eller en nabo. Tar meg heller ikke betalt, hjelpes... Anonymkode: 3ea66...0ec 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #5 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hun der hadde i hvert fall ikke vært noen venninne av meg lenger, og hvorfor i all verden ba du om unnskyldning? Det er helt normalt at man tilbyr skyss når man skal samme vei, det ville jeg ha kunnet gjøre overfor "kun" en fjern bekjent eller en nabo. Tar meg heller ikke betalt, hjelpes... Anonymkode: 3ea66...0ec Nei, spørs om vi er venner mer. Jeg ba om unnskyldning for hun var tydeligvis sur på meg og jeg følte jeg hadde gjort henne sur. Men mulig det er hun som bør be meg om unnskyldning, men det skjer nok ikke. Ja, er vel det som er mest vanlig 🙂 Anonymkode: 270a5...2c3 1
lillevill Skrevet 9. november 2023 #6 Skrevet 9. november 2023 Jeg hadde ikke spurt om unnskyldning, eller kommet med en forklaring på hvorfor jeg spurte. Hun virker irritert og ikke særlig vennlig innstilt så jeg hadde latt henne være i fred. Om du ikke har betalt henne for bensin så er det sikkert derfor hun er irritert, ikke spør mer om det. Eller så har hun Kansje pms. Hvem vet. Du kan ta bussen.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #7 Skrevet 9. november 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skulle på noe i helgen som også veninna mi skulle på. Hun bor rett ved meg også. Jeg har ikke bil, så spurte om jeg kunne sitte på siden hun uansett skulle samme vei, og at jeg så klart også kunne betale om hun ville, ellers så kunne jeg ta bussen. Jeg fikk bare et surt svar om at jeg ikke kan forlange å sitte på med henne eller andre selv om vi skal samme vei. Jeg har nesten ikke spurt før om å sitte på heller så skjønner ikke at hun svarte sånn. Jeg tok bussen. Jeg prøvde å si unskyld på Søndag og at jeg bare spurte fordi hun skulle samme vei, men hun svarte på samme måte at hun syns jeg forlangte skyss og at det syns hun ikke var ok. Hun tok heller ikke imot unnskyldningen. Jeg tror hun var litt i dårlig humør, men jeg ble såret. Og hun har ikke snakket til meg noe mer. Hun så meg ute idag men snudde seg bort når jeg hilste. Så mulig det er noe mer hun mener jeg har gjort, men det vet ikke jeg hva er. Hvordan hadde du reagert? Og hva kan grunnen til dette være? Får ikke spurt når hun ikke vil snakke med meg. Anonymkode: 270a5...2c3 Når du sier veninne, mener du egentlig en bekjent? Uansett virker hun sprø. Anonymkode: 476ae...1b0
Milla29 Skrevet 9. november 2023 #8 Skrevet 9. november 2023 Her er det ikke noe du behøver å unnskylde deg for i hvert fall! Utrolig smålig av "venninnen" din å svare deg sånn og ikke la deg sitte på - enten er det noe annet som ligger bak og som hun er sur for (og dermed oppfører seg superbarnslig) eller så er hun bare utrolig sær - begge deler er grunn god nok til at jeg hadde fjernet meg fra et sånt "vennskap" - not your loss... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå