Gå til innhold

Hvor mange julebord skal dere på, og hvor skal dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på totalt 4, 2 med jobb og 2 med venner. Har allerede vært på 1 og skal snart til Danmark med min avdeling. Slipper å bruke en krone på jobbjulebordene, så det er jeg veldig fornøyd med. Julebord nr 3 skal være på restaurant og nr 4 hos noen venner. 

Anonymkode: f7b3d...5b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid ett årlig julebord - det med jobben min. 
Mannen min har ikke julebord med partner, og jeg har ingen venner som bor her i byen så det er upraktisk å møtes i førjulstiden.

På jobben min pleier vi å ha vorspiel i jobblokalene, og så drar vi ut for middag og fest på et lukket serveringslokale. Alltid ekstremt god mat, med vinpakke til. Vi betaler 300 kr i egenandel ved påmeldingen av julebordet da, så ikke helt gratis (selv om man får mer enn man betaler for)

Skrevet

5 julebord i år og ett par av disse skal feires i utlandet☺️

Anonymkode: fab15...df1

Skrevet

Kun ett. Med jobben. Det er på en søndag, så vurderer å bare droppe det.

Anonymkode: c4692...d88

Skrevet

Et, sammen med mannen og venner.

gidder ikke dra på julebordet med jobb. 

Anonymkode: 5c5f9...210

Skrevet

Kun ett, med jobben. Restaurant med avdelingen, så skal hele jobben på en felles fest.

Synes det er befriende med bare ett! Jobbet i salg et år, det var ørten julebord i uka som startet fra november. Kunne jo ikke gå på alle, men ble 2-3 i uken med de viktigste kundene/forhandlerne/samarbeidspartnere. Jeg var jo helt marinert i ribbefett og det rant akevitt ut ørene mine mot slutten.

Julebord med venner døde litt ut under korona, men det er forsåvidt også helt ok. Jeg går jo ut og spiser med venner hele året.

Anonymkode: b0614...a51

Skrevet

Ingen, og det er så deilig!! Har vært på 2 eller flere i flere år på rad nå, og syns det er så stress. I år blir det forestillinger(ballett, teater og opera) med venner og familie istedenfor.

Skrevet

Et julebord med jobb, middag og overnatting på hotell.

Mer enn nok i førjulstria. 

Skrevet

Kansje ett med venner

Anonymkode: 524e9...819

Skrevet

ett med jobb og ett med venner :)

Skrevet

Et med venninner (kan hende det blir flere) og et med klassen

Anonymkode: 271b8...6c4

Skrevet

Ingen. 

Skulle ønske jeg skulle. Er ufør. Mannen min skal på julebord med jobben, men de har ikke med følge... 

Anonymkode: e2669...a2d

Skrevet

Har ett med jobben, men har ingen planer om å delta siden jeg er gravid og sliter med kvalme.

Anonymkode: a4bb0...e0d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mannen min skal på julebord med jobben, men de har ikke med følge... 

Synes du de burde hatt det?!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kun ett, med jobben. Restaurant med avdelingen, så skal hele jobben på en felles fest.

Synes det er befriende med bare ett! Jobbet i salg et år, det var ørten julebord i uka som startet fra november. Kunne jo ikke gå på alle, men ble 2-3 i uken med de viktigste kundene/forhandlerne/samarbeidspartnere. Jeg var jo helt marinert i ribbefett og det rant akevitt ut ørene mine mot slutten.

Julebord med venner døde litt ut under korona, men det er forsåvidt også helt ok. Jeg går jo ut og spiser med venner hele året.

Anonymkode: b0614...a51

Er det vanlig med julemat på julebord? Jeg har aldri fått det og jeg blir nesten litt skuffa. Det er alltid asiatisk, tapas eller noe sånt. Skal ikke klage for det er godt det, men jeg elsker pinnekjøtt og kunne spiste det ganske mange ganger før jeg ble lei. 

Anonymkode: f7b3d...5b2

Skrevet

Ingen. Slutta å gå på julebord da jeg begynte å jobbe i det offentlige. 

Anonymkode: 22427...f3b

Skrevet

Tre. Et i bedriften jeg er ansatt i, et julebord som er hytteturweekend med mannens jobb og et julebord med de to kollegaene jeg har i egen bedrift. Gleder meg til alle sammen!

Anonymkode: 149b3...0c2

Skrevet

Skal på et julebord. Kjører selv og stikker hjem etter maten 🙂

Skrevet

Bare ett. Med jobben, på jobben, selvfinansiert og veldig klassisk kommunal kantine-preget. Men sikkert greit nok.

Skal i noen faste julemiddager med utvidet vennekrets, så det kan kanskje også defineres som julebord om man vil. Ikke spesielt alkoholpreget. 

Anonymkode: cbe6e...9c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...