AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #1 Skrevet 8. november 2023 Kunne du gitt en brukt gave/ en tjeneste eller gjøremål som julegave? Hadde du blitt glad for en slik gave selv? Anonymkode: e6081...c2c
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #2 Skrevet 8. november 2023 Jeg gir klippekort på gressklipping og trebeskjæring til mine foreldre. De setter hvertfall pris på det sier de. Da kan de spør uten dårlig samvittighet for å oppta min tid. Om jeg ville hatt det selv? Tja. Kanskje Anonymkode: e6081...c2c
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #3 Skrevet 8. november 2023 Det kommer an på. Jeg ville satt pris på en brukt julegave hvis giver visste den var nyttig for meg eller falt i smak, eller hadde en trang økonomisk situasjon. Men personlig utveksler jeg ikke julegaver med noen som har en trang økonomisk situasjon. Re-gifting av nye gaver, som de selv har fått men ikke falt i smak, er helt ok og går uansett under radaren 😂 Jeg elsker tjenester/gjøremål som gaver - det er skikkelig personlig og krever litt innsats ❤️🥰 nesten bedre enn gaver man «helt enkelt kjøper» 👍 Anonymkode: 1aec0...a33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå