Gå til innhold

Er det helt greit at han jeg dater spiller roblox med eksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk høre dette via via... merker at jeg nesten får avsmak, enten av barnslighet eller bare at det er med eksen. Jeg spiller ikke roblox. Huff, får en ekkel følelse. Er det bare meg? De har barn sammen, men å sitte på kveldene å spille? K33

Anonymkode: 20d00...652

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fikk høre dette via via... merker at jeg nesten får avsmak, enten av barnslighet eller bare at det er med eksen. Jeg spiller ikke roblox. Huff, får en ekkel følelse. Er det bare meg? De har barn sammen, men å sitte på kveldene å spille? K33

sykt barnslig iallefall

Skrevet
Maleficenta skrev (11 minutter siden):

sykt barnslig iallefall

Huff.. ja.. begynner å tenke mitt når de sitter der. Jeg klarer ikke roblox, er ikke det for barn da?!

Skrevet

Aldri sett en voksen person spille det.

• Nyttig 1
Skrevet

Mine barn spilte det da de var rundt 10 år...

Anonymkode: 3a71e...796

• Nyttig 1
Skrevet

10 åringen min spiller Roblox. Mannen min spiller det ikke…

Skrevet

Så rart at de velger å spille Roblox, av alle mulige spill som finnes der ute. Tiåringen min spiller Roblox, og jeg skjønner ikke hvorfor det er så populært. Grafikken var jo bedre på Commodore 64 som jeg spilte i min tid😁

• Liker 3
Skrevet
Maleficenta skrev (7 timer siden):

sykt barnslig iallefall

Burde jeg være skeptisk ? De er 35 begge . 

• Nyttig 1
Skrevet

Min gutt er samme alder og har fått roblox kalender. Kansje noe å vurdere for typen din da 🤣👌

• Nyttig 1
Skrevet

Å pleie kontakt med eksen utover det som har med felles barn å gjøre, er ikke normalt. Da velger han bort tid med deg til fordel for henne. Hvem vet hva han ellers gjør med henne?

Anonymkode: 019e7...7e6

• Liker 2
Skrevet

Ærlig talt, det må ta være helt greit. Du tenker ditt? Du tenker at Roblox, av alle ting, er en slags arena for utroskap? Så lenge han ikke sitter der hele kvelden ser jeg ikke problemet.

Til dere som synes det er så barnslig, er det greit med Mario Kart eller noe sånt? Skal man helst være over på Gran Turismo og Crusader Kings når man er over en viss alder?

Anonymkode: 7a4d6...0d3

• Liker 2
Skrevet

Veldig spesielt og barnslig,  det er jo et typisk spill for småunger. 

Skrevet

Kanskje de har spilt sammen med barna og at de har fortsatt med det etter bruddet? Jeg tenker i utgangspunktet at det må være fint at de har så god tone etter brudd at de greier å "omgåes" litt, men så finnes ikke jeg sjalu. Det er bare du som kan bestemme om du synes dette er ok for deg. Gir han deg grunn til å være sjalu sånn ellers? Kommer du alltid på sisteplass, behandler han deg dårlig? Er det grunn til at en barnslig hobby skulle gi deg avsmak (da tenker jeg at resten ikke er så bra heller, hvis det er utslagsgivende)?

Anonymkode: 470f1...a29

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje de har spilt sammen med barna og at de har fortsatt med det etter bruddet? Jeg tenker i utgangspunktet at det må være fint at de har så god tone etter brudd at de greier å "omgåes" litt, men så finnes ikke jeg sjalu. Det er bare du som kan bestemme om du synes dette er ok for deg. Gir han deg grunn til å være sjalu sånn ellers? Kommer du alltid på sisteplass, behandler han deg dårlig? Er det grunn til at en barnslig hobby skulle gi deg avsmak (da tenker jeg at resten ikke er så bra heller, hvis det er utslagsgivende)?

Nei han behandler meg fint og får en følelse på at han virkelig liker meg. Har sagt ifra litt med grensesetting osv, at han kanskje må droppe det ene besøket når hun har barna. Mest fordi barna blir forvirret når de ofte treffes. Jeg ser ikke vitsen i at ekser drar på besøk til hverandre. Men etter jeg sa ifra om dette, så sier han til meg når han har vært innom henne. Så slipper jeg å finne ut av det av andre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Nei han behandler meg fint og får en følelse på at han virkelig liker meg. Har sagt ifra litt med grensesetting osv, at han kanskje må droppe det ene besøket når hun har barna. Mest fordi barna blir forvirret når de ofte treffes. Jeg ser ikke vitsen i at ekser drar på besøk til hverandre. Men etter jeg sa ifra om dette, så sier han til meg når han har vært innom henne. Så slipper jeg å finne ut av det av andre. 

De besøker hverandre i tillegg til å spille med hverandre om kveldene???😳 hvorfor flytter de ikke sammen igjen?

Anonymkode: d66d3...e1e

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De besøker hverandre i tillegg til å spille med hverandre om kveldene???😳 hvorfor flytter de ikke sammen igjen?

Anonymkode: d66d3...e1e

Han er der på kaffe av og til når han henter barna. Er det rart jeg reagerer når de nå begynner å spille roblox? 

Sier ikke at det kan skje noe seksuelt utifra roblox men det blir sånn intern greie mellom de to og det er rart og ekkelt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Han er der på kaffe av og til når han henter barna. Er det rart jeg reagerer når de nå begynner å spille roblox? 

Sier ikke at det kan skje noe seksuelt utifra roblox men det blir sånn intern greie mellom de to og det er rart og ekkelt. 

Ja, jeg synes det er rart at du reagerer. At skilte foreldre kan ta en kaffekopp sammen når de henter/leverer unger hos hverandre er bare sunt. At de spiller Roblox sammen er litt mer uvanlig - mest fordi brorparten av innholdet er myntet på barn/ungdom - men det er ikke galt.

At du synes det er 'rart' og 'ekkelt' handler om deg, dine følelser, din selvfølelse og din selvsikkerhet. Ta tak i deg selv så du slipper å føle deg truet over at din nye partner sørger for å opprettholde et godt forhold til sine barns andre forelder. 

Anonymkode: 9b6ab...277

Skrevet

Hvorfor spiller en voksen kar roblox? Sier jo litt om hva slags menn du tiltrekker deg til langtidspartnerskap.

Anonymkode: 2ed09...f86

Skrevet

Det kommer litt an på helheten. Jeg har et kun vennskapelig forhold til mine barna far, vi snakker nesten daglig og kunne godt både spilt spill og tatt en kaffe med ham. Vi er bare venner og har en fin tone. Vi har vært fra hverandre i maaange år da, det spiller jo også inn, dersom det er kort tid siden det ble slutt mellom dem kan jeg forstå du blir usikker. Men det er det ikke alltid noen grunn til å være 😊

Anonymkode: e2109...e9c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.11.2023 den 15.24):

Hvorfor spiller en voksen kar roblox? Sier jo litt om hva slags menn du tiltrekker deg til langtidspartnerskap.

Anonymkode: 2ed09...f86

Til informasjon så er 17% av Roblox spillerne er over 25 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...