AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #1 Skrevet 8. november 2023 Mannen var ute å spiste med en kompis ikveld og ba om å bli henta i 21.30 tiden. Tok hans bil og sto utenfor resturantene. Han gikk frem og tilbake og fant ikke (sin egen bil) fordi han kikket etter min. Jeg tolket det som veldig beruset. Ikke hadde han kledd seg skikkelig - så ustelt ut. Det som Trigget meg mest var at han var full. Er vokst opp med mor som drakk og følelsen sitter i ryggmargen. Da vi kom hjem var han hissig og brølte fitta og at jeg ødela alle kvelder ( det har ikke vært en eneste krangel siden i sommer) Jeg gikk og la meg og han hentet seg vin. Er sint på meg selv fordi jeg ikke heller tok dette i morgen og sint på han fordi han kalte meg jøvla fitta og sur kjerring. Men jeg var jo egentlig det. Han drikker hver helg, men ikke noe drikkeproblem. Anonymkode: aced2...fea 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #2 Skrevet 8. november 2023 Syns ikke det er du som er problemet. Hva har du gjort? Henta en som er drita og brøler fitte til deg? Anonymkode: 4674a...8de 5
Kvalitet Skrevet 8. november 2023 #3 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Syns ikke det er du som er problemet. Hva har du gjort? Henta en som er drita og brøler fitte til deg? Anonymkode: 4674a...8de Fikk ikke med i hovedinnlegget at jeg ble redd når han gikk frem og tilbake foran bilen og ikke tenkte det var hans og det sa jeg. . I tillegg kommenterte jeg på at han var full og ikke skiftet til bedre klær når han skulle ut.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #4 Skrevet 8. november 2023 Ok dere høres ekle ut mot hverandre Anonymkode: 477f8...3cd 2
Einus Skrevet 8. november 2023 #5 Skrevet 8. november 2023 Hvis han drikker vodka relatert alkohol og ikke tåler dette, så bør han slutte med dette og bare drikke øl. Har drukket vodka 3 ganger efter jeg ble 20 og hver gang har det blitt bråk, pga at jeg forandrer meg som person, blir kjekkas og dum i kjeften. Vet det ikke selv... Derfor aldri vodkarelatert alkohol. 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #6 Skrevet 8. november 2023 Kvalitet skrev (3 minutter siden): Fikk ikke med i hovedinnlegget at jeg ble redd når han gikk frem og tilbake foran bilen og ikke tenkte det var hans og det sa jeg. . I tillegg kommenterte jeg på at han var full og ikke skiftet til bedre klær når han skulle ut. Det rettferdiggjør ikke å kalle deg fitte Anonymkode: f23fe...2d6 2 2
PM75 Skrevet 8. november 2023 #7 Skrevet 8. november 2023 Du kommenterte noen ting han ikke likte. Men slikt gjør ofte par med hverandre. Men å drikke hver helg, brøle og kalle deg ting og så si at du ødelegger alle kvelder… Det er langt over streken! Han kjenner vel også til oppveksten din. Men likevel må han drikke hver eneste helg?? 5 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #8 Skrevet 8. november 2023 PM75 skrev (49 minutter siden): Du kommenterte noen ting han ikke likte. Men slikt gjør ofte par med hverandre. Men å drikke hver helg, brøle og kalle deg ting og så si at du ødelegger alle kvelder… Det er langt over streken! Han kjenner vel også til oppveksten din. Men likevel må han drikke hver eneste helg?? DETTE! Han som er en idiot, rett og slett. Anonymkode: 2094d...74d 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #9 Skrevet 8. november 2023 Selvfølgelig har man et drikkeproblem om man drikker seg full og kaller partneren sin en jævla fitte. Det er heller slett ikke normalt for voksne å drikke hver helg. Ikke er det spesielt imponerende å ikke ha kranglet siden i sommer, heller, hvis definisjonen på krangel er å skrike den type ting til hverandre. Kan du ikke bare være uten ham? Skaffe deg en som virker? Anonymkode: ed00f...9a9 6 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #10 Skrevet 8. november 2023 Ehh ts her er IKKE du problemet,men HAN😱 Bare at han drikker så ofte når han vet din fortid er røde flagg og lite respekt. Å kalle deg jævla fitte ei heller særlig smart. Gå.... Anonymkode: 026f1...d40 2
Campine Skrevet 8. november 2023 #11 Skrevet 8. november 2023 Snakk med han i morgen om hvordan dere skal väre mot hverandre, så ordner det seg nok:)
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #12 Skrevet 8. november 2023 Einus skrev (2 timer siden): Hvis han drikker vodka relatert alkohol og ikke tåler dette, så bør han slutte med dette og bare drikke øl. Har drukket vodka 3 ganger efter jeg ble 20 og hver gang har det blitt bråk, pga at jeg forandrer meg som person, blir kjekkas og dum i kjeften. Vet det ikke selv... Derfor aldri vodkarelatert alkohol. Det er stort av deg 😊 Anonymkode: 2e6ed...993
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #13 Skrevet 8. november 2023 Vi kan alle si dumme ting som at du sliter med drikkingen hans. Men da kan han si at det ikke er greit. Eller noe teit. Men å kalle deg fitte og si at du ødelegger alle kvelder er LANGT over grensen for hva som er greit i en relasjon. Dette høres ikke ut som et trivelig forhold å være i. Er du lykkelig? Er det ting som gjør at du velger å være i et forhold du ikke har det bra i? Tror du at det dumme han gjør mot deg er din feil? Det er nemlig HANS feil alt det dumme han gjør. Jeg hadde ikke giddet å være sammen med en som drakk hver helg. Og hadde mannen kalt meg fitte, så hadde han fort blitt kvitt meg! Anonymkode: 503a8...c32
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #14 Skrevet 8. november 2023 Einus skrev (2 timer siden): Hvis han drikker vodka relatert alkohol og ikke tåler dette, så bør han slutte med dette og bare drikke øl. Har drukket vodka 3 ganger efter jeg ble 20 og hver gang har det blitt bråk, pga at jeg forandrer meg som person, blir kjekkas og dum i kjeften. Vet det ikke selv... Derfor aldri vodkarelatert alkohol. Vodka relatert alkohol er svære greier Anonymkode: 4c7ff...c29
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #15 Skrevet 9. november 2023 Er det et problem at han ikke var kledd slik du synes han burde være kledd? Dette høres for meg ut som at du leter etter noe å ta han på, det _kan_ være et mønster hos deg du bør jobbe med. Det samme gjelder dine triggere. Jeg kunne sikkert bomma på bilen pøkk edru selv om jeg forventa å så en annen bil men du trigges og antar uniddelbart at det er fordi han er full. Det kan hende og ingenting rettferdiggjør hans handlinger og respons men dere til sammen håndterer en slik kveld fryktelig negativt og det kan dere faktisk jobbe med om dere begge vil. Anonymkode: bc46f...0b6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #16 Skrevet 9. november 2023 Be han vokse opp og kom deg vekk. Sånne "menn" er ikke verdt det i lengden. Anonymkode: 00578...c2c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #17 Skrevet 9. november 2023 Han drikker hver helg men har ikke et alkoholproblem? Det høres ikke riktig ut., klart han har et alkoholproblem. Anonymkode: 0bb23...6e0 1
Leselusa Skrevet 10. november 2023 #18 Skrevet 10. november 2023 Tråden er ryddet for avsporing. Mvh. Leselusa, mod.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #19 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (På 9.11.2023 den 9.47): Han drikker hver helg men har ikke et alkoholproblem? Det høres ikke riktig ut., klart han har et alkoholproblem. Anonymkode: 0bb23...6e0 Vi deler en flaske vin på fredag og tilsvarende på lørdag Han har ikke noe jeg har tenkt på som et problem. Har sjelden sett han full Men det var han altså på onsdag og det trigger meg sånn at det ble en ufin krangel. Vi snakket sammen helt ordentlig dagen etterpå. Ts Anonymkode: aced2...fea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå