AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #1 Skrevet 8. november 2023 Jeg har "arvet" en katt fra min avdøde nabo, dvs hun hadde ingen som kunne ta over katten da hun ble syk, så jeg hjalp henne med katten og da hun kom på sykehjem og døde flyttet katten inn til meg for 5 måneder siden. Jeg har blitt glad i katten og den har blitt veldig knyttet til meg, men det er et problem og det er at jeg skal reise på juleferie til familien min en uke i julen, og i januar/februar skal jeg på 5 ukers utveksling til Tyskland i forbindelse med studiene. I mai/juni skal jeg også bort 6 uker i forbindelse med studiene. Jeg har ikke lyst å omplassere katten for jeg har blitt så glad i den, og har begynt å tenke på om det finnes fosterhjem som katten kan bo i i perioder, eller andre som har lyst på katt i korte perioder? Anonymkode: f993b...da4 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #2 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har "arvet" en katt fra min avdøde nabo, dvs hun hadde ingen som kunne ta over katten da hun ble syk, så jeg hjalp henne med katten og da hun kom på sykehjem og døde flyttet katten inn til meg for 5 måneder siden. Jeg har blitt glad i katten og den har blitt veldig knyttet til meg, men det er et problem og det er at jeg skal reise på juleferie til familien min en uke i julen, og i januar/februar skal jeg på 5 ukers utveksling til Tyskland i forbindelse med studiene. I mai/juni skal jeg også bort 6 uker i forbindelse med studiene. Jeg har ikke lyst å omplassere katten for jeg har blitt så glad i den, og har begynt å tenke på om det finnes fosterhjem som katten kan bo i i perioder, eller andre som har lyst på katt i korte perioder? Anonymkode: f993b...da4 Det finnes. Jeg fant en fantastisk dame på Finn.no da jeg måtte på opptrening som elsket katter,men ikke kunne knyttet seg til en katt i kanskje 20 år fremover så da meldte hun seg som fosterhjem for andres katter. Jeg sto for utgifter og betaling ønsket hun ikke. Anonymkode: 2fc7f...367 2 1
Maskinfører Skrevet 9. november 2023 #3 Skrevet 9. november 2023 (endret) Hadde det vært i Tønsberg hadde jeg tatt den på dagen så hadde Frida på 17.5 og Tuss på 7 fått en lekekamerat for en periode 😻🐈⬛🐈 Endret 9. november 2023 av Maskinfører 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #4 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det finnes. Jeg fant en fantastisk dame på Finn.no da jeg måtte på opptrening som elsket katter,men ikke kunne knyttet seg til en katt i kanskje 20 år fremover så da meldte hun seg som fosterhjem for andres katter. Jeg sto for utgifter og betaling ønsket hun ikke. Anonymkode: 2fc7f...367 Var det hun som hadde annonse på finn eller du som satte inn? Ts Anonymkode: f993b...da4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #5 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var det hun som hadde annonse på finn eller du som satte inn? Ts Anonymkode: f993b...da4 Hun Anonymkode: 2fc7f...367 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #6 Skrevet 9. november 2023 På Facebook finnes det feks Kattepass i Bergen-gruppe. Søk etter din by?! Anonymkode: c3a8f...b02
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #7 Skrevet 9. november 2023 Ser nå det stod Bergen i overskriften 🤪 Anonymkode: c3a8f...b02
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #8 Skrevet 10. november 2023 Du trenger jo ikke et fosterhjem, du trenger kattepass. Bør vel ikke være så vanskelig å få til i en by? Annonse på Finn eller diverse FB-grupper. Anonymkode: 974dc...742
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #9 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du trenger jo ikke et fosterhjem, du trenger kattepass. Bør vel ikke være så vanskelig å få til i en by? Annonse på Finn eller diverse FB-grupper. Anonymkode: 974dc...742 Har bare funnet fb grupper der folk passer mange katter samtidig, og min katt liker ikke å være inne med fremmede katter. Ts Anonymkode: f993b...da4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #10 Skrevet 10. november 2023 Det er ofte annonser fra folk som ønsker passe katter og hunder på finn. Ville spurt på face og. Mange som elsker dyr, men ikke har anledning til å ha dem fulltid pga livssituasjon. Anonymkode: c91ed...046 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå