Gå til innhold

Hvordan vet du at noen bryr seg om deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan viser du at du bryr deg om noen? 

Anonymkode: 75090...fb9

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppmerksomhet og omtanke.

At de (og jeg) tar kontakt også når det er problemer eller vanskeligheter av noe slag. At de (og jeg) stiller opp. Du vet at du har dem i ryggen i gode og dårlige tider. Vi forstår hverandre uten å behøve å forklare.

Anonymkode: aabd9...bdb

Skrevet

Jeg vet ikke. Men jeg bryr meg ved å vise forståelse, omtanke og ved å være tilgjengelig. Det skal mye til (og da skal det være noe veldig grusomt og) før jeg dømmer.

Anonymkode: fd972...439

Skrevet

De ringer deg når du tar bilde av at du er på legevakten og spør deg hva som er gale. Feks 

De lurer på om du er i live når du ikke har snappet med de hele dagen. 

De lytter til deg når du vil klage når du er på en mørk plass i livet. Uten å be deg om å holde kjeft. (ikke samme venn som over). Har flere venner som bryr seg om meg til å lytte når livet er kjipt. Så jeg er vel egentlig ganske heldig. Selvom jeg ikke ser de irl så ofte. 

Hvordan jeg viser at jeg bryr meg. Hmm, har sagt til beste venninnen at hvis hun ønsker å prate, så er jeg her. Men hun går selvfølgelig heller til samboeren sin. 

Men uansett, jeg er nå sånn at hvis disse vennene mine en dag trenger meg, så er jeg der for de. 

• Hjerte 1
Skrevet

Aldri merka det ☹️

Skrevet

Fordi de stiller opp uansett hva jeg spør om, og uansett tid på døgnet. 
Om det er kjøring, være med på sykehustime, lytte eller bake ei kake.

Og jeg gjør selvfølgelig akkurat det samme tilbake. 

Har en del "selvvalgt" familie, og de har alltid vært helt fantastiske, selv om de ikke er "forpliktet" til det på lik linje som familie ellers.

Vi er også raus med å gi hverandre komplimenter, gode klemmer og fortelle at vi setter pris på hverandre.

Skrevet (endret)

At noen spør hvordan jeg har det, viser engasjement og ikke bare spør om tjenester. At noen forteller meg ting fra sine liv som bryr noe og spør om råd.. Altså.. Omtenksomhet og omsorg. 

Jeg gir ved det samme. 

Endret av Perfume
Skrevet

Tror ikke jeg har noen som bryr seg om meg. Men kanskje de gjør det uten at jeg hører noe fra de 🤷🏼‍♀️

De jeg bryr meg om sender jeg meldinger til, følger opp ting de forteller om, hjelper dem, gir gaver, baker til dem osv. 

Anonymkode: 4b07b...5e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...