AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #1 Skrevet 8. november 2023 Typen skal alltid legge frem det motsatte synspunktet når jeg sier noe. Han sier det er for å kunne se alle nyansene, men noen ganger trenger jeg bare å legge meg under pleddet og se netflix og slappe av. Han mener at ingenting bør være enkelt, men jeg synes at det må være lov å velge enkle utveier noen ganger. Fler som har kjærste som skal kverulere om alt? Anonymkode: 9dddb...945
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #2 Skrevet 8. november 2023 Jeg er vel egentlig sånn selv, mens min kjære vil chille under pleddet. Så da chiller jeg litt òg. Anonymkode: 6ec8e...665 2
Einus Skrevet 8. november 2023 #3 Skrevet 8. november 2023 Rema 1000, det enkleste er ofte det beste. Bra slagord. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #4 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Typen skal alltid legge frem det motsatte synspunktet når jeg sier noe. Han sier det er for å kunne se alle nyansene, men noen ganger trenger jeg bare å legge meg under pleddet og se netflix og slappe av. Han mener at ingenting bør være enkelt, men jeg synes at det må være lov å velge enkle utveier noen ganger. Fler som har kjærste som skal kverulere om alt? Anonymkode: 9dddb...945 Min selvopptatte eks mente alltid det motsatte av meg, ja.🤣👌 Ble driiiitsliten. Var aldri noe kooos under pleddet hjemme nei. Bare bjeffing og motsatte meninger. Anonymkode: 14bfa...2c0 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #5 Skrevet 9. november 2023 Jeg elsker gode diskusjoner. Jeg og typen kan diskutere ting lenge, som vi er enige i, fordi vi prøver se hvordan noen kan være uenig. Vi ser nyanser, og vi diskuterer motargumenter oss i mellom. Vi kan rett å slett si "vi er helt enige, la oss prate videre om det". Andre ganger kan vi komme innpå noe vi er helt uenig om mens vi lager mst, og idet maten er ferdig sier vi "la oss bare spise å se en film nå, vi blir ikke enige her" Men jeg hadde ikke orket være sammen med en som skal kverulere på alt, bare for å kverulere. Anonymkode: c71d2...139
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #6 Skrevet 9. november 2023 Personer som skal være djevelens advokat hele tiden har en egen plass i helvette. For meg virker det rett og slett ikke som dere er noen god match. Her i huset kunne vi/og kan vi begge være en som "ser den andre siden", men vi er lydhøre for når den andre behov for å kunne snakke om noe, og bare bli lyttet til og få bekreftelse. Om din kjæreste ikke klarer å gi deg det du trenger - hva skal du egentlig med han da? Anonymkode: eb32e...033 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #7 Skrevet 9. november 2023 Kjæresten min var slik. Han skulle veldig ofte si i mot, noen ganger motsa han seg selv også fra dag til dag for det viktigste for ham var ofte ikke det han mente men å generellt være "i mot". Hadde han lest dette hadde han vært i mot det også, totalt uenig. Men jeg visste det ikke handlet om meg som person og kunne ofte bare tenke "ja, det er sant du må jo være i mot alt' og så la jeg diskusjonen fra meg. Vi måtte bare være enige om å være uenige ganske ofte, og noen tema unngikk vi litt å diskutere. Klarte å ha en distanse til det og siden jeg ble kjent med ham seint i livet undret jeg meg ofte heller om hvor det kom i fra. Anonymkode: d7dd7...61f
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #8 Skrevet 9. november 2023 Jeg er noen ganger denne personen, men så tenker jeg at min kjærestes barnslige naivitet, er noe av det som gjør henne romantisk, sensuell, snill og god, og bare jatter litt med henne, kryper under pleddet, og opp under blusen. Anonymkode: 66e56...1a3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #9 Skrevet 9. november 2023 Hvis det er flere som diskuterer og alle 10 er mistenkelig hjertens enig, så blir jeg provosert over at folk ikke tør å si meningen sin. Da kan jeg, selv om jeg også er enig, komme med argumenter som viser saken fra et annet perspektiv, da det kan være sunt å ikke låse seg i én retning. Jeg gjør det kun hvis jeg føler at folk jatter med selv om de er uenige Anonymkode: 6fd73...8a4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #10 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er noen ganger denne personen, men så tenker jeg at min kjærestes barnslige naivitet, er noe av det som gjør henne romantisk, sensuell, snill og god, og bare jatter litt med henne, kryper under pleddet, og opp under blusen. Anonymkode: 66e56...1a3 Godt du bekrefter kverulanten i deg i dette innlegget da 😆 Anonymkode: d7dd7...61f
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #11 Skrevet 9. november 2023 Dialektiker? Anonymkode: 5c2aa...16f
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #12 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dialektiker? Anonymkode: 5c2aa...16f Ja basically en som stiller seg på den motsatte siden i en diskusjon for å komme fram til en middelvei. Litt som Sokrates som spør og graver om alt 😅 Anonymkode: 9dddb...945
Mufle Skrevet 9. november 2023 #13 Skrevet 9. november 2023 1 ISÆR FILOSOFI person som er kyndig i, behersker dialektikken (som filosofisk metode) ; dyktig debattant Nah. Han er bare en god gammeldags bedreviter som mansplainer deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå