AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #1 Skrevet 8. november 2023 Så blant annet noe fra et veterinærprogram/dyreprogram, husker ikke hvilken strømmetjeneste. Men det var en veldig syk hund de måtte avlive. Og hørte litt trist sang senere på kvelden. Grått i flere dager etter dette. Prøver å ikke tenke på det, men det går ikke. Men tror vel snart det er over. Begynte å tenke på dyr jeg har mistet og at jeg en gang mister katten min. Men han er bare tre år så får tro han har mange år igjen. Overeagerer jeg? Er det normalt? Tenker også at jeg ikke kan la noe jeg har sett på tv gå så utover meg som det har gjort nå. Men er vanskelig. Er jeg rar, eller er det flere her som er sånn? Anonymkode: d1e06...3ea
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #3 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): PMS? Anonymkode: 9a3e7...f80 Har tenkt på det ja. Det kan godt hende jeg har. Anonymkode: d1e06...3ea 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #4 Skrevet 8. november 2023 Ikke så ille som deg, men har hatt perioder siste årene der jeg er så melankolsk og trøtt samtidig, som om jeg nettopp har grått. Varer en ukes tid. Lurer på om jeg plutselig har begynt med pms. Anonymkode: 9dfb1...6c6 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #5 Skrevet 8. november 2023 Det kan være pms, eller noe annet. Jeg har også vært trist i flere dager. Trist, sliten og vondt i halsen. Til slutt dro jeg til legen. Fikk påvist streptokokker i halsen! Fysisk sykdom kan altså gjøre at man føler nedfor. Alle brikkene falt på plass! Anonymkode: 24eb2...f46 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #6 Skrevet 8. november 2023 Ja, jeg tenkte også PMS, høres ut som litt hormoner som svinger. Husk at selv om du føler deg litt trist så kan du fremdeles gjøre hyggelige ting, da kommer du kanskje i litt bedre humør etterhvert også. Anonymkode: c6718...bc0 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #7 Skrevet 8. november 2023 Jeg er høysensitiv når det kommer til saker som omhandler dyr/dyremishandling/dyr i smerter/forlatte dyr. Jeg husker en gang jeg kom over et klipp der en gutt (han var nok i tyveårene, men han blir ikke stemplet "mann" av meg hvert fall). Han sto på badet og filmet seg selv i et speil. I bakgrunnen satt en liten Beagle på gulvet og skalv i hele kroppen. Gutten sto og kjeftet på hunden og på et tidspunkt løftet han den stakkars hunden etter nakkeskinnet og slo den i ansiktet om og om igjen. Jeg fikk ikke disse bildene ut av hodet på flere uker (tydeligvis år for jeg husker det fortsatt altfor godt). Jeg var kvalm, jeg sov dårlig, jeg var dårlig humør, jeg gråt. Det er noe av det verste jeg kommer over fordi jeg blir så påvirket av det. Det går så innmari inn på meg. Anonymkode: 14497...122 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #8 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er høysensitiv når det kommer til saker som omhandler dyr/dyremishandling/dyr i smerter/forlatte dyr. Jeg husker en gang jeg kom over et klipp der en gutt (han var nok i tyveårene, men han blir ikke stemplet "mann" av meg hvert fall). Han sto på badet og filmet seg selv i et speil. I bakgrunnen satt en liten Beagle på gulvet og skalv i hele kroppen. Gutten sto og kjeftet på hunden og på et tidspunkt løftet han den stakkars hunden etter nakkeskinnet og slo den i ansiktet om og om igjen. Jeg fikk ikke disse bildene ut av hodet på flere uker (tydeligvis år for jeg husker det fortsatt altfor godt). Jeg var kvalm, jeg sov dårlig, jeg var dårlig humør, jeg gråt. Det er noe av det verste jeg kommer over fordi jeg blir så påvirket av det. Det går så innmari inn på meg. Anonymkode: 14497...122 Skjønner godt at du reagerer på sånt 😭❤️ Anonymkode: d1e06...3ea
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #9 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): PMS? Anonymkode: 9a3e7...f80 Ja, PMS? Anonymkode: 83d8b...417 1
Rosa Gnom Skrevet 8. november 2023 #10 Skrevet 8. november 2023 Er du sikker på at det bare ikke er litt vinterdepresjon da? Det sliter jeg med litt for tiden. Alt er så mørkt og kaldt. Vått. 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #11 Skrevet 8. november 2023 Rosa Gnom skrev (9 minutter siden): Er du sikker på at det bare ikke er litt vinterdepresjon da? Det sliter jeg med litt for tiden. Alt er så mørkt og kaldt. Vått. Ja det kan jo hende det. Anonymkode: d1e06...3ea 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #12 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, PMS? Anonymkode: 83d8b...417 Mulig det. Anonymkode: d1e06...3ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå