AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #1 Skrevet 8. november 2023 På den måten at de er sure nesten hele tiden på oss foreldrene? Alt jeg sier og gjør er feil i hennes øyne, min smak og mine meninger er helt ute. Min datter er straks 18 år. Vi kan ha fine stunder, men hovedsakelig og i hverdagen er hun enda i opprør og opposisjon. Jeg har forsøkt å snakke med henne, men det virker mest som om hun ikke bare liker meg som person. Har noen erfaring? Anonymkode: 18f1d...f5e
Ulrikke Skrevet 8. november 2023 #2 Skrevet 8. november 2023 Jeg tror svarene her er like forskjellige som det finnes jenter Datteren min fylte 18 denne uka, og hun har aldri vært sånn som det der. Håper ikke hun har tenkt å begynne nå Jeg var nemlig sånn, og jeg er flau enda. Oppførte meg fint til jeg ble 18-19, da hadde jeg en periode som jeg fortsatt skammer meg over (men mamma sier hun ikke husker det.....) Noen av døtrene til venner/kolleger, og hennes venninner som jeg kjenner foreldrene til osv, forteller om at det startet alt fra som 9-10-åringer, at det gikk over da de ble 14 og at det varer enda... Tror med andre ord ikke det finnes noe fasitsvar her, dessverre....
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #3 Skrevet 8. november 2023 Jeg måtte bli mamma selv for å slutte å være sur og irritert.. jeg og mamma fikk et helt annet bånd nå. Men jeg er 23, og har fortsatt perioder hvor mamma irriterer meg. Anonymkode: 3f5af...eab
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #4 Skrevet 8. november 2023 Iallfall er hjernen til både jenter og gutter ikke ferdigutviklet før de er 25år.. Det er vel en 3-4år det værste står på med puberteten på jenter da du vokser og får pupper er helt hormonell. Etterpå så er du ferdig utvokst men du er enda ikke ferdig utviklet mentalt før 25. Anonymkode: abc2b...e56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå