Gå til innhold

100 cm dørmatte - hvor finne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke 100 cm dørmatte noe sted, og synes det er så rart! Folk bygger jo med bredere dører nå enn i gamle dager. Er det noen som vet hvor man finner dørmatte på denne størrelsen? 

Anonymkode: 83d30...378

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe på Home & Cottage, 90cm, det er den største de har. Har du sett på Hageland? Mener jeg har sett at de har store der.🤔

Anonymkode: be403...64d

Skrevet

Ikea har jo de sorte med gummi i bånn i forskjellige størrelser. 

Ellers så mener jeg å ha sett lignende hos Europris også. 

Skrevet

Heymat har store størrelsee, og de er veldig gode!!! Og med det mener jeg at de faktisk FUNGERER, i motsetning til mye annet skvip som selges…

Anonymkode: c8d07...f0d

• Liker 2
Skrevet

Enig i kommentaren om Heymat. De har matter i mange ulike størrelser. Et eksempel:

Heymat Dørmatte Ocean XL - Lunehjem.no - Interiør på nett

Anonymkode: 36955...b96

• Liker 1
Skrevet
Forundret.. skrev (På 9.11.2023 den 7.31):

Ikea har jo de sorte med gummi i bånn i forskjellige størrelser. 

Ellers så mener jeg å ha sett lignende hos Europris også. 

Vær obs på at det er bittesmå hull i gummien under iallfall noen av mattene til Ikea. Vi oppdaget en diger dam under vår store dørmatte fra Ikea. Vi trodde den var tett, men det var den ikke! 

Den skulle være slik, påsto Ikea. Ok, men jeg vil ha en tett matte, det er jo poenget med dørmatte. 

Anonymkode: 5a6d3...396

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.11.2023 den 20.24):

Finner ikke 100 cm dørmatte noe sted, og synes det er så rart! Folk bygger jo med bredere dører nå enn i gamle dager. Er det noen som vet hvor man finner dørmatte på denne størrelsen? 

Vi vil gjerne ha 150 cm bred dørmatte 😅 Har dobbel inngangsdør. Umulig å finne en stor og flott dørmatte.

Anonymkode: d2913...8ad

Skrevet

Fine og flotte er de jo ikke akkurat men om du googler 150 cm dørmatte så vil du se at Biltema, Bohus o.l har noen

Skrevet

Tall for svar! Vil gjerne ha noe stilig, fant bare den på Bauhaus 😅

De fra Heymat er bare 90? 🤔 Jeg kan ha 100, 110 og 120 😄 Kan vurdere å ta med sidefeltvindu og ha litt større også. Synes det er veldig lite utvalg over 90 cm 🤔

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.11.2023 den 20.24):

100cm er vel bredeste normale enkeltdør, og da er åpningen mellom foringene mindre. Typisk noe over 92-94cm. Dermed vil man ikke få plass til en 100cm matte inntil døra og derfor tipper jeg det er vanskelig å finne. 

Skrevet

Ikea har mange på 60*90, samt endel grove små tepper som vil fungere godt som dørmatte.

Anonymkode: ec1d5...72e

Skrevet
-jk- skrev (6 minutter siden):

100cm er vel bredeste normale enkeltdør, og da er åpningen mellom foringene mindre. Typisk noe over 92-94cm. Dermed vil man ikke få plass til en 100cm matte inntil døra og derfor tipper jeg det er vanskelig å finne. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikea har mange på 60*90, samt endel grove små tepper som vil fungere godt som dørmatte.

Anonymkode: ec1d5...72e

Kjøpte en i 90 cm, og da er det en liten glippe på hver side som irriterer meg 🫤

Skrevet

De har flere størrelser og godt utvalg på Teppeabo. 

Anonymkode: 49cd6...09a

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tall for svar! Vil gjerne ha noe stilig, fant bare den på Bauhaus 😅

De fra Heymat er bare 90? 🤔 Jeg kan ha 100, 110 og 120 😄 Kan vurdere å ta med sidefeltvindu og ha litt større også. Synes det er veldig lite utvalg over 90 cm 🤔

Jeg irriterer meg over det samme! Har dør med sidefeltsvindu og sliter med å finne brede nok dørmatter. Ønsker en som går i hele bredden.

De fleste som er lenket til i tråden er til innendørs bruk. Jeg regner med det er utendørs du skal bruke den?

Noen få av Heymat sine som kan brukes utendørs kommer i 85x130, men det blir kanskje litt for langt igjen?

Alternativet blir kanskje å legge to inntil hverandre.

Anonymkode: b6d17...274

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...