Gå til innhold

Hvordan refinansiere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter i en kjip situasjon. Etter flere dårlige valg for nån år siden sitter jeg nå med 300.000 i forbrukslån fra forskjellige kreditorer. Klarer å håndtere det, men blir sint og kvalm av rentene og hvor dum jeg har vært. 

har nå tatt ordentlig grep, får økonomisk rådgivning og prøver nå å samle alt. Søkt om refinansiering, får ikke alene. Var derfor ærlig med min far og han har sagt ja til å hjelpe meg med å være medlånertaker. Får avslag da også! Skjønner ikke hvorfor. 

Jeg har god inntekt, 600.000 i året. Min far tjener over 1 mill og har et huslån på 4 mill. Jeg har ingen huslån, billån eller betalingsanmerkning. Noen som har noen råd? Må få samlet det sammen og få ryddet opp. 

Anonymkode: c4905...fdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd flere banker?

Anonymkode: f2363...fcd

Skrevet

Garantist er nok mer aktuellt for boliglån evt billån. 1/2 ganger inntekt i kredittkortgjeld er nok for mye.

Anonymkode: 0158d...d86

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Sitter i en kjip situasjon. Etter flere dårlige valg for nån år siden sitter jeg nå med 300.000 i forbrukslån fra forskjellige kreditorer. Klarer å håndtere det, men blir sint og kvalm av rentene og hvor dum jeg har vært. 

har nå tatt ordentlig grep, får økonomisk rådgivning og prøver nå å samle alt. Søkt om refinansiering, får ikke alene. Var derfor ærlig med min far og han har sagt ja til å hjelpe meg med å være medlånertaker. Får avslag da også! Skjønner ikke hvorfor. 

Jeg har god inntekt, 600.000 i året. Min far tjener over 1 mill og har et huslån på 4 mill. Jeg har ingen huslån, billån eller betalingsanmerkning. Noen som har noen råd? Må få samlet det sammen og få ryddet opp. 

Anonymkode: 27287...0c0

Skrevet

Klarer du å håndtere det innen 10år uten å ta opp mer gjeld for å dekke gjeld så er det kjipt men også levelig

Ellers er alternativet gjeldsordning. 

Anonymkode: 06e2a...531

Skrevet

Hva er verdien på din fars bolig?

Anonymkode: bf472...947

Skrevet

Hvilke banker har du hørt med? 

Anonymkode: e3220...0c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Skjønner meg ikkje på folk som betaler varer med kredittkort og ikkje har oversikt over om de greier å betale tilbake innen rimeleg tid.  De aller fleste som har eit ryddig forhold til sin bank får låne penger der. Velger å slå eit forbrukslån saman med huslån, billån etc og da handler det om refinansiering.  

Anonymkode: 27287...0c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...