Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer til å spise meg ihjel, eneste jeg tenker på er mat. 8 uker på vei, skal jeg fortsette slik så blir jeg å legge på meg enormt mye. Har noen av dere det slik? Å hva gjør dere for å unngå å spise hele tiden? 

Anonymkode: f789f...723

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det sånn siden uke 6 eller noe, er i uke 38 nå. Gått opp 22 kilo  :sjenert: men det ser hvertfall ikke sånn ut  :ler: Må bare prøve å spise litt sunne ting. Jeg hadde veldig sansen for epler 

Skrevet

Wow, skulle nesten ønske jeg hadde matlyst. Jeg er sinnsykt kvalm og er bare i uke 7

Anonymkode: 1b074...d8c

• Hjerte 1
Skrevet

Hadde det helt likt med nr 1. Kunne spise heeele tiden i første halvdel av svangerskapet, og gikk vel opp 25 kg totalt 😔 roet seg heldigvis ned i siste halvdel, og er under startvekt nå (etter to barn)

Anonymkode: 30e42...a19

Skrevet

Hadde det helt likt noen uker i uke 12-15 ca, men så gikk det gradvis over! Jeg spiste med god samvittighet, og passet bare på at det jeg spiste var sunt😊 

Anonymkode: 6f8ea...c1d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Graviditeten er ikke tiden for å tenke på slanking. Kroppen din sier at du trenger næring, kanskje du ikke får i deg nok vitaminer og mineraler eller sunne fettsyrer? Ta heller grep dersom du faktisk legger på deg mer enn normalen, mange går opp enormt med kilo i vannvekt også. Tenk på babyen, ikke slanking og overfladiske ting. Kan love deg at du får vite det av helsepersonell dersom du avviker fra normalen.

Anonymkode: bfb86...14b

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg var konstant sulten og konstant kvalm frem til uke 10. Rar kombinasjon, men spiste for å holde kvalmen i sjakk. La på meg 3-4 kilo, har ikke samme sultjaget nå, og vekten har stått stille i rundt 6 uker nå.

Anonymkode: 54357...046

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke så sulten, men veldig kvalm, så ender med å småspise litt gjennom hele dagen for å dempe kvalmen. Det går i knekkebrød, epler, druer, nøytrale kjeks… Gleder meg til andre trimester når kvalmen forhåpentligvis går over! 

Anonymkode: fa2e2...f19

Skrevet

Jeg var konstant sulten i 1. og 3. trimester. Spiste SÅ mye! Jeg kunne spise en pakke ned fiskeboller og fem store poteter til middag. Burger og fries til dessert på McDonalds etterpå:fnise: jeg gikk opp 20kg i svangerskapet, det meste forsvant ila 3-4 uker etter fødselen. 

Skrevet

Jeg var også veldig sulten fra rundt uke 10, spiste annenhver time hele dagen. Ble lei av å spise til slutt 😂 Spiste vanlig og normalt sunn mat, ekstra jogurt og slikt. Det ga seg rundt uke 17 tror jeg, gradvis trengte jeg ikke spise så mye. Nå er jeg i uke 26 og har lagt på meg 10 kg, vekta har stått nokså stille de siste ukene. Spis vanlig mat når du er sulten, så går det nok bra 😊 Havregryn og gresk jogurt gikk det mye av her, det metter godt!

Anonymkode: 521b0...5d1

Skrevet

I uke 13 og hatt det sånn siste dagene, må ha mat ofte. Prøver å spise litt yoghurt med muesli, og banan mellom måltidene. Men blir fort sulten igjen.  Blir spennende å se hvor lenge det blir sånn :P

Anonymkode: f0b9b...dac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...