AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #1 Skrevet 8. november 2023 Hver dag leser jeg i avisene om noen som skader enten seg selv eller andre på disse ulumske sparkesyklene. Nå får det være nok! Vi må bli bekvitt djevelskapet fra våre gater. Det er et ekspriment som gikk for langt. Hvor mange folk må brekke armene før politikerne skjønner alvoret? Anonymkode: 71dab...0cb 2 5
NakenPanda Skrevet 8. november 2023 #2 Skrevet 8. november 2023 Hvis det er skader det er snakk om må vi vel kvitte oss med alkohol først, der er det mange som blir skadet. 5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #3 Skrevet 8. november 2023 NakenPanda skrev (2 minutter siden): Hvis det er skader det er snakk om må vi vel kvitte oss med alkohol først, der er det mange som blir skadet. Det er mange ting vi burde bekvitte oss med i dagens samfunn, men disse elsparkesyklene fører utelukkende med seg vondter, i motsetning til alkohol. Men den debatten blir en digresjon. Anonymkode: 71dab...0cb 1
c_buk Skrevet 8. november 2023 #4 Skrevet 8. november 2023 Nå må vi bli kvitt disse bilene! Hver dag leser jeg i avisene om dødsfall, påkjørsler av barn og kjøring i beruset tilstand. Nå må det være nok! Bli kvitt jævelskapene fra våre veier. Nok er nok. *dette innlegget er merket som sarkasme. Den er skrevet for å fremheve hvor tullete HI er. 7 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #6 Skrevet 8. november 2023 c_buk skrev (2 minutter siden): *dette innlegget er merket som sarkasme. Den er skrevet for å fremheve hvor tullete HI er. Bra at du merket innlegget med sarkasme, ellers hadde ingen forstått poenget ditt... *dette innlegget er merket som sarkasme. Den er skrevet for å fremheve hvor tullete HI er. Anonymkode: 71dab...0cb
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #7 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 🙄🙄🙄 Anonymkode: b5e21...086 Språk? Benytter du det? Anonymkode: 71dab...0cb
NakenPanda Skrevet 8. november 2023 #8 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er mange ting vi burde bekvitte oss med i dagens samfunn, men disse elsparkesyklene fører utelukkende med seg vondter, i motsetning til alkohol. Men den debatten blir en digresjon. Anonymkode: 71dab...0cb Det som virkelig må bli borte er folk som bruker ord som "bekvitter" og "vondter" 5 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #9 Skrevet 8. november 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: disse elsparkesyklene fører utelukkende med seg vondter, i motsetning til alkohol. 🤯 Anonymkode: bc6bd...ddc
c_buk Skrevet 8. november 2023 #10 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bra at du merket innlegget med sarkasme, ellers hadde ingen forstått poenget ditt... *dette innlegget er merket som sarkasme. Den er skrevet for å fremheve hvor tullete HI er. Anonymkode: 71dab...0cb Ikke uvanlig å misforstå dette på KG eller i andre skriftlige medier. Men godt forsøk ts 🙂
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #11 Skrevet 8. november 2023 NakenPanda skrev (15 minutter siden): Det som virkelig må bli borte er folk som bruker ord som "bekvitter" og "vondter" Ja ja, janteloven er sterk i han der. Anonymkode: 71dab...0cb
Fountaine Skrevet 8. november 2023 #12 Skrevet 8. november 2023 Det kommer nok til å være noen år og så kommer det noe nytt og det forsvinner.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #13 Skrevet 8. november 2023 Fountaine skrev (1 minutt siden): Det kommer nok til å være noen år og så kommer det noe nytt og det forsvinner. Ja la oss bare håpe. La oss bare håpe. Anonymkode: 71dab...0cb 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #14 Skrevet 10. november 2023 Kan ikke komme på en god grunn til at de elsparkesyklene skal være ute på veiene. Enig med TS Anonymkode: 3ab73...883 2
A-hunter Skrevet 10. november 2023 #15 Skrevet 10. november 2023 Klart at det er sparkesyklene som er problemet. Menneskene som bruker dem har ingenting med saken å gjøre i det hele tatt. Unngå for enhver pris å snakke om elefanten i rommet. Nordmenn og strutser er helt på linje der. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #16 Skrevet 10. november 2023 https://www3.blindeforbundet.no/sparkesykkel Bestill diss fra blindeforbundet ( hvis de fortsatt produserer dem). Tipper de like ivrig som deg på å regulere galskapen. Jeg fikk ca 50 fra dem. Jeg klistrer dem konsekvent på sykler som ligger skrått på fortauet og dekker alt til hinder for barnevogner, rullestoler og ikke minst blinde som enten tvinges inn på veibanen eller som hos svaksynte utgjør en ekstra trussel i form av fall. Fjern svineriet. Eller i det minste opprett samlestativer som er den eneste plassen du lovlig kan plassere de forbanna snublefellene. Jeg nøler ikke med å plassere ( biologisk nedbrytbare) klistremerker med teksten "hei jeg har stått til hinder for blinde og svaksynte" Anonymkode: 45a3b...3b6 2 1
Hmmmmmm Skrevet 10. november 2023 #17 Skrevet 10. november 2023 La oss bli kvitt fyrverkeri først. Unødvendig å sette fyr på huset til naboen, og skremme livskiten ut av dyr for å feire nyåret! 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #18 Skrevet 10. november 2023 Nei! Jeg hater når ting blir forbudt. Folk må få være frie til å ta sine egne dumme valg. Jeg har brukt de 2 ganger i mitt liv, og de var veldig praktiske i akuratt den situasjonen. Synd om de forsvinner. Om folk skader seg så er det deres egen feil. Det er påkrevd med forsikring, og de burde ha hatt hjelm. Og selv med hjelm og forsikring er alle klar over at det alltid er en risiko å ferdes i trafikken. Anonymkode: 7d7be...2f6 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #19 Skrevet 10. november 2023 Nei, det må vi ikke. Sparkesyklene er ikke et problem men er gode. Sparkesyklene letter på kollektiv trafikk og gjør det mer effektivt, Vi trenger ikke lengre melkeruter, en buss som stopper hver 150 meter, da mennesker kan bevege seg imellom busstoppene ved hjelp av sparkesykler. Men en annen ting, trygghet, sikkerhet. Jenter hadde den mulighet å ta elsparkesykkel hjem fra byen, de slapp å sitte på buss med lugubre typer som følgte etter de inn i oppgang - de kunne kjøre fra alle fylle, desperate mannfolk. Men fordi et par idiot-GUTTER kjørte seg i hjel på fylla, ble denne muligheten tatt nå fra jenter. 🙄 Anonymkode: 8f806...58e 1
Gjest Albbas Skrevet 10. november 2023 #20 Skrevet 10. november 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Kan ikke komme på en god grunn til at de elsparkesyklene skal være ute på veiene. Enig med TS Anonymkode: 3ab73...883 For min del er den beste grunnen at det gjør det mulig for meg å ta buss i stedetfor bil. Med elsparkesykkel er det ikke lenger for langt til nærmeste busstopp. Når jeg ser antallet elsparkesykler ved siden av busstoppene skjønner jeg at jeg ikke er alene om det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå