AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #1 Skrevet 8. november 2023 Tenker å skaffe meg noen kvister jeg skal henge julepynt på. Er litt lei av trollhassel. Hvordan kvister har dere? Kjøper dere eller er dere ute å henter selv? Bilder? Trenger litt inspirasjon 😀 Anonymkode: ac058...4ef
Amossa Skrevet 8. november 2023 #2 Skrevet 8. november 2023 Ikke langt fra oss er der en tett skog av lerk. Jeg får lov av eier å hente kvister der. Når jeg henter i desember er det lite nåler igjen på kvistene, men masse kongler. Jeg henger en lang kvist, minst 1,5 m, i to tråder fra taket. Den pynter jeg med kuler som henger ned i forskjellig høyde. Setter også et par store lerkekvister i krukke på trappa ute. Einer er også fint å bruke. Bl.a. fordi det ikke drysser så lett av den som av gran. Er mye einer i marka her jeg bor. Synes det er flott om bærene enda henger på. Ofte finner jeg brukne kvister av einer som barken er gnidd av på (sauer). De synes jeg er mye flottere enn kjøpte greiner av trollhassel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå