Gå til innhold

Forlovelse/giftering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor mange som har forlovelses/gifteringen på seg hele tiden.

Jeg har hatt forlovelsesringen på siden min kjære sto på kne og satte den på fingeren min. Jeg burde ta den av ihvertfall på jobb for ikke å skade fingeren ved å bli hengende fast i ringen, men det har jeg ikke fått meg til å gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har valgt og legge bort både giftering og forloveles ringen...dette skyldes at etter jeg brakk fingerbenet på høyre handa har jeg ikke taklet og hatt noen ring der etterpå,men må vel venne meg til å ha den på igjen med tiden.

Dessuten er det ikke så særlig praktisk med den på jobb heller,henge seg fast i maskiner osv....

*koldbruna* :briller:

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Vi har ringene på hele tiden begge to, men så har heller ingen av oss noen jobb hvor det er fare for å bli hengende fast eller noe. Liten sjanse for at den hekter seg fast i pc'n liksom! :hoho:

Skrevet

Vi bruker også ringene våre hele tiden. Jobber med data begge to, og da er det jo, som Engel sier, ikke så "farlig" å gå med ring. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tar gifteringen av stadig vekk, driver bl.a. med klatring og ballspill og da må den av. Har ikke noe sentimentalt forhold til at den "aldri" kan tas av, tror ikke det bringer noen ulykke akkurat... vi er like gift selvom ringen er av fingeren noen timer. :wink:

Skrevet

Han har den på hele tiden, men fordi jeg holder på med sykepleierutd. og jobber på sykehjem/institusjoner så må jeg ta av min :(

Men jeg har den hengende (godt festet) på uniformen til enhver tid...for jeg vil nødig miste den!! (og så liker jeg ikke å gå uten den PÅ meg!!) :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...