Gå til innhold

Hun fester mye mer en meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har datet ei dame nå i noen måneder. Hun er 27 år gammel, har aleneomsorg for sønnen sin på 5 år. Barnet var overhodet ikke planlagt og da hun oppdaget graviditeten var det for sent å ta abort. Når hun fant ut at hun var gravid flyttet hun hjem til moren for å få ekstra hjelp og støtte, og har bodd der siden. Vi planlegger å flytte sammen etterhvert, men merker nå at jeg begynner å få litt kalde føtter etter (i mine øyne) noen røde flagg. Jeg er en person som liker rolige kvelder med kjæreste/familie/venner, gjerne med god mat, film, brettspill eller lignende og har aldri vært fan av den norske drikkekulturen der det er om å gjør å drikke seg mest mulig drita, synes rett og slett det er veldig usexy. Vi hadde en prat om dette en kveld, der hun fortalte at før hun traff meg var hun ute minst 1 gang HVER helg. Som da vil si at enten moren eller noen andre må ha passet på sønnen hver eneste helg for at hun skal få dra på fylla. Hun har trappet kraftig ned etter at vi ble en greie, men selv om det kan gå noen uker mellom hver gang hun er ute så har hun fortsatt det behovet for å innimellom skulle dra ut, drikke seg kanakas og komme hjem midt på natta/tidlig morgen. Og jeg merker at jeg får litt avsky hver gang det skjer, og begynner å lure på om vi rett og slett er for ulike. Hun finner heller omtrent aldri på ting med venner utenom at det skal handle om å drikke seg dritings, og det er også et ganske stort rødt flagg for meg. 
Hun er perfekt på alle mulige andre måter, men begynner å lure på om den drikkinga er en dealbreaker for meg. Hadde det vært sann at hun fortsetter å feste litt i et par år til før hun slår seg helt til ro så kan jeg kanskje godta det, men det er jo overhodet ikke noe garanti for det. Kanskje drar hun ut «lite» nå for å imponere meg på en måte, men at etterhvert blir det bare mer og mer, og jeg orker ikke å risikere å få barn med henne for å så måtte sitte mange helger alene for å passe ungen mens hun er på fylla. Hva tror dere? Kan det være liv laga, eller er det bare å gi opp det her?

Anonymkode: 4b85c...3e8

Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Har du pratet med henne om det?

Skrevet

Jeg hadde skjønt hvis det var en sjelden gang, men syntes det er veldig spesielt når hun er 27 år, og det er en gang hver helg, og hun har et 5 år gammelt barn 

Anonymkode: eb0d1...20b

• Liker 1
Skrevet

Kan godt skjønne henne jeg. Hun har fått barn som 22 åring og føler vel at hun har gått glipp av noe da, alle vennene har vært ute, mens hun har sittet hjemme med ungen. 

Har hun hatt eneansvar så har det nok vært veldig stusselig for henne.

Anonymkode: f5ed3...6df

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kan godt skjønne henne jeg. Hun har fått barn som 22 åring og føler vel at hun har gått glipp av noe da, alle vennene har vært ute, mens hun har sittet hjemme med ungen. 

Har hun hatt eneansvar så har det nok vært veldig stusselig for henne.

Anonymkode: f5ed3...6df

«Alle vennene har vært ute, mens hun har sittet hjemme med ungen», ts skriver jo her at hun var ute hver eneste helg før de møttes. Synes ikke det kan forsvares på noe måte å skaffe barnevakt hver eneste helg for å dra på fylla, når man har et lite barn hjemme.

Anonymkode: 4b85c...3e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...