c_buk Skrevet 14. november 2023 #41 Del Skrevet 14. november 2023 Castor Troy skrev (2 minutter siden): Ja det er nok mulig, nivået her er ikke all verdens så den når høyt opp. For meg står det mellom den og Portrait of a Lady on Fire. Har troa/håpet på at det vil kommer flere kandidater her de neste årene. Jeg tenker filmmediet blir styrket av at flere ulike stemmer får fortalt historiene sine. Men kvalitet må opp ja, for å få frem filmer blant de beste. Finnes en del gode filmer av kvinnelige regissører, men skorter dessverre på de fantastiske. Beklager denne avsporingen forresten 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #42 Del Skrevet 14. november 2023 Blant stumfilmene, definitivt Sunrise. Blant klassikerne, Vertigo. Innen samtidsfilmen, Werckmeister Harmonies. Anonymkode: a3802...108 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 14. november 2023 #43 Del Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Blant stumfilmene, definitivt Sunrise. Blant klassikerne, Vertigo. Innen samtidsfilmen, Werckmeister Harmonies. Anonymkode: a3802...108 Den hadde jeg glemt. Satantango er også fantastisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå