Gå til innhold

Beste spahotell i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips fra dere som har vært på spa-hotell rundt om i Norge, hva er det beste?

Har hørt om Kragerø resort, Farris bad og noen andre, men det er sikkert flere jeg ikke har hørt om 😊 Har aldri vært på spa i Norge, men jeg ønsker meg fine rom, god frokost, basseng og massasje 🤩

Anonymkode: 5d821...1e6

Skrevet

Har ikke vært der selv, men for eksempel Hotell Alexandra i Loen.

Anonymkode: 3a298...575

Skrevet

Jeg syns Farris Bad er veldig flott jeg da. Føler en ro når jeg er der. Fint spa, og kan anbefale å ta massasje/ansiktsbehandling eller lignende. God mat og drikke på hotellet. Veldig fint der hele året, på sommeren så er det flott med stranda der. Skulle ønske jeg var rik så jeg kunne dra dit snart.. dsv er det ganske høye priser der. 

Anonymkode: b7672...b84

• Liker 2
Skrevet

Jeg slår også et slag for Farris. Vært på The Well, Norefjell ski og spa, Son og Fyri. Flotte steder det også, men fant en helt spesiell ro på Farris med fantastiske omgivelser og ikke for mange mennesker i spa-anlegget. 

Anonymkode: e2f9b...0cc

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Takk for tilbakemeldinger :) Det er jo ofte veldig dyrt ja.. Det blir første gang for meg! Skal sjekke ut Farris bad :) 

Anonymkode: 5d821...1e6

Skrevet

Jeg er enig i at Farris Bad er veldig flott. Det er totalt sett favoritt-spahotellet mitt. Velvære gjennom hele oppholdet. Har vært der flere ganger. Har kun vært på to andre, det er The Thief og Kragerø Resort. Veldig flotte de også, på hver sin måte. Spaet på The Thief er litt lite, og spaet på Kragerø Resort er litt for lyst til å gi den gode velværefølelsen for min del. Men for all del veldig flott likevel, og nydelige omgivelser.

Anonymkode: 1dbb0...1e5

• Liker 1
Skrevet

Solstrand og Sola strandhotell

Anonymkode: 85f48...7bf

• Nyttig 1
Skrevet

Solstrand Hotel & Bad er veldig nydelig. Klassisk hotell i eldre stil, vakker natur - du bader med utsikt til havgapet. The Well er nyere og mer moderne. 

Anonymkode: 498b4...4ea

Skrevet

Mine favoritter er

Sommerro (oslo)

Farris bad (favoritten!!!)

The well

Rømskog spa

Son spa

Kragerø spa og Holmsbu spa, er ikke like favoritter for de er for lyse  

Anonymkode: d3d3b...2ea

Skrevet

The Well 😊
Vi har vært en del på Farris Bad og, men jeg føler man får mye mer for pengene på The Well. 

Anonymkode: 8a8b6...08d

Skrevet

Britannia er min favoritt og en god nummer to er Støtvig. 

Son spa er blitt for gammelt og lite moderne. Sist gang jeg var der, var det frislipp av folk som heller skulle vært på badeland og ikke spa. Folk badet i vanlig klær, ikke badetøy. 

Ingen ansatte var å se. 

Anonymkode: dbf16...044

Skrevet

Hvis du ønsker et stort utvalg av saunaer, dusjer, bassenger og ritualer, er det ingen i Skandinavia som slår The Well. Det er suverent størst, og det har også den store bonus at du kan være naken, noe som gjør opplevelsen i bad, dusjer og saunaer ekstra bra. (hvis du våger.)

Hvis du er mer opptatt av behandlinger, massasjer og bra hotellfasiliteter, er det nok mange steder som fungerer godt. Da er det ikke så mye størrelsen det kommer an på, men "kvaliteten" på de som jobber der. Denne typen spa har jeg lite erfaring med.

• Liker 1
Skrevet

Jeg opplever The Well som en av de plassene jeg vil trekke frem. Fantastisk anlegg, god opplevelse alle gangene jeg har vært der. 

Føler de gir litt "ekstra luksus"

Anonymkode: 65c98...056

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...