AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #1 Skrevet 8. november 2023 At rentene går ned tror jeg ikke vil skje på lenge, men det hadde vært fint om renteøkninger kan roe seg ned noen hakk. Lever på 3000 kr etter alle regninger er betalt, så vil helst ikke ha flere renteøkninger akkurat nå. Og nei, jeg får ikke solgt leiligheten og kjøpt noe billigere, da jeg har et kjøkken som aldri blir ferdig pga fuckings Montera. Ingen som vil kjøpe en leilighet som er halvveis oppusset. Så det er ikke noe alternativ. Tror dere det blir ny renteheving i desember? Jeg tror det, også håper jeg det ikke skjer noen flere hevinger før til våren eller noe. Insh'Allah. Vil myndighetene at vi skal ende opp som uteliggere alle mann? Anonymkode: c58af...860 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #2 Skrevet 8. november 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: At rentene går ned tror jeg ikke vil skje på lenge, men det hadde vært fint om renteøkninger kan roe seg ned noen hakk. Lever på 3000 kr etter alle regninger er betalt, så vil helst ikke ha flere renteøkninger akkurat nå. Og nei, jeg får ikke solgt leiligheten og kjøpt noe billigere, da jeg har et kjøkken som aldri blir ferdig pga fuckings Montera. Ingen som vil kjøpe en leilighet som er halvveis oppusset. Så det er ikke noe alternativ. Tror dere det blir ny renteheving i desember? Jeg tror det, også håper jeg det ikke skjer noen flere hevinger før til våren eller noe. Insh'Allah. Vil myndighetene at vi skal ende opp som uteliggere alle mann? Anonymkode: c58af...860 Allah er ikke ekte Anonymkode: 32f73...598 5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #3 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Allah er ikke ekte Anonymkode: 32f73...598 Var ikke det jeg spurte om, elhamdulillah Anonymkode: c58af...860 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #5 Skrevet 8. november 2023 Spissrotte skrev (1 minutt siden): Vedxet nivå på ca 7%. Har du noen kilder på det, eller har du bare antatt det? Regner med jeg får avdragsfrihet noen mnd etter jul men det er veldig trange tider nå. Hvis rentene går opp mot 10 % så må jeg selge mot våren, etter jeg har fått erstatningen min fra Montera (måtte de brenne i helvete). Det koster jo å selge/kjøpe og. Mitt verste mareritt er å ende opp i en 1-roms på Mortensrud 😮 Anonymkode: c58af...860 1
Spissrotte Skrevet 8. november 2023 #6 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du noen kilder på det, eller har du bare antatt det? Regner med jeg får avdragsfrihet noen mnd etter jul men det er veldig trange tider nå. Hvis rentene går opp mot 10 % så må jeg selge mot våren, etter jeg har fått erstatningen min fra Montera (måtte de brenne i helvete). Det koster jo å selge/kjøpe og. Mitt verste mareritt er å ende opp i en 1-roms på Mortensrud 😮 Anonymkode: c58af...860 Jeg svarte på spørsmålet, som var når man tror den stabiliserer seg🙂 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #7 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): At rentene går ned tror jeg ikke vil skje på lenge, men det hadde vært fint om renteøkninger kan roe seg ned noen hakk. Lever på 3000 kr etter alle regninger er betalt, så vil helst ikke ha flere renteøkninger akkurat nå. Og nei, jeg får ikke solgt leiligheten og kjøpt noe billigere, da jeg har et kjøkken som aldri blir ferdig pga fuckings Montera. Ingen som vil kjøpe en leilighet som er halvveis oppusset. Så det er ikke noe alternativ. Tror dere det blir ny renteheving i desember? Jeg tror det, også håper jeg det ikke skjer noen flere hevinger før til våren eller noe. Insh'Allah. Vil myndighetene at vi skal ende opp som uteliggere alle mann? Anonymkode: c58af...860 Det blir ny renteheving i desember ja, så kommer det nok litt ann på hvordan kronen reagerer på det. Rent inflasjons messig kunne man nok begynt og stabelisere seg etter desember økningen. Men vi vil nok sannsynligvis være ferdig med rentehevinger innen utgangen av 2024 uansett, hvis det forsetter med rentehevinger i 2024 så vil det nok være med en annen hyppighet enn hva man har sett til nå. Tiden etter desember blir meget spennende da det hele begynner å bli en meget hårfin dans nå. Anonymkode: 74354...fd6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #8 Skrevet 8. november 2023 Til sommeren. En renteheving før jul og en eller to til før sommeren tror jeg Anonymkode: 03d09...f7a
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #9 Skrevet 8. november 2023 Rundt September-Oktober 2025. Så vi kan nok regne med en renteheving til i desember, ytterligere 6 til i 2024 og 4 til i 2025. Styringsrenten vil da ligge på 7,00 sammenlignet med 4,25 som den ligger på i dag. Vi har nok kun sett starten på alle rentehevingene som kommer. Anonymkode: dfc04...aef 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #10 Skrevet 8. november 2023 https://www.dn.no/marked/styringsrenten/norges-bank/jp-morgan/jp-morgan-venter-tre-rentekutt-i-norge-neste-ar/2-1-1534304 Anonymkode: 294ee...6d6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #11 Skrevet 8. november 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Var ikke det jeg spurte om, elhamdulillah Anonymkode: c58af...860 Her hjelper det ikke å rope på Allah, dessverre. Anonymkode: 32f73...598 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #12 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): At rentene går ned tror jeg ikke vil skje på lenge, men det hadde vært fint om renteøkninger kan roe seg ned noen hakk. Lever på 3000 kr etter alle regninger er betalt, så vil helst ikke ha flere renteøkninger akkurat nå. Og nei, jeg får ikke solgt leiligheten og kjøpt noe billigere, da jeg har et kjøkken som aldri blir ferdig pga fuckings Montera. Ingen som vil kjøpe en leilighet som er halvveis oppusset. Så det er ikke noe alternativ. Tror dere det blir ny renteheving i desember? Jeg tror det, også håper jeg det ikke skjer noen flere hevinger før til våren eller noe. Insh'Allah. Vil myndighetene at vi skal ende opp som uteliggere alle mann? Anonymkode: c58af...860 Du hadde vel neppe hatt det bedre i hjemlandet, så vær inderlig takknemlig for at du får være i Norge. Anonymkode: d1bc7...7cb 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #13 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du hadde vel neppe hatt det bedre i hjemlandet, så vær inderlig takknemlig for at du får være i Norge. Anonymkode: d1bc7...7cb Hæ, hva mener du? Jeg er jo norsk. Mange steder det er verre ja men er stress med økonomi nå. Anonymkode: c58af...860
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #14 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hæ, hva mener du? Jeg er jo norsk. Mange steder det er verre ja men er stress med økonomi nå. Anonymkode: c58af...860 Haram med renter vet du! Dobbeltmoralske tulling. Anonymkode: 08a6d...16b
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #15 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): At rentene går ned tror jeg ikke vil skje på lenge, men det hadde vært fint om renteøkninger kan roe seg ned noen hakk. Lever på 3000 kr etter alle regninger er betalt, så vil helst ikke ha flere renteøkninger akkurat nå. Og nei, jeg får ikke solgt leiligheten og kjøpt noe billigere, da jeg har et kjøkken som aldri blir ferdig pga fuckings Montera. Ingen som vil kjøpe en leilighet som er halvveis oppusset. Så det er ikke noe alternativ. Tror dere det blir ny renteheving i desember? Jeg tror det, også håper jeg det ikke skjer noen flere hevinger før til våren eller noe. Insh'Allah. Vil myndighetene at vi skal ende opp som uteliggere alle mann? Anonymkode: c58af...860 Akkurat det er det de vil. De jobber for eliten nede i Davos og der sitter gamle gubber og styrer. Klaus Schwab sier det rett ut: You will own nothing and be happy. Vi skal gi fra oss all råderett og la the Great reset bestemme. The new order. Alle skal bli fattige og alle mister hus, hjem, jobb og alt. Vi skal bo i tinyhouse og spise insekter og få mrna injeksjon hver 3.mnd. Full kontroll jobber eliten med. Erna og co vet om dette. Hun og Haakon Magnus er med i den elitegruppen. Sant dette høres crazy ut. Ja, men det er dette de planlegger. Google Klaus Schwab. Anonymkode: 18ed0...6a5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #16 Skrevet 8. november 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Akkurat det er det de vil. De jobber for eliten nede i Davos og der sitter gamle gubber og styrer. Klaus Schwab sier det rett ut: You will own nothing and be happy. Vi skal gi fra oss all råderett og la the Great reset bestemme. The new order. Alle skal bli fattige og alle mister hus, hjem, jobb og alt. Vi skal bo i tinyhouse og spise insekter og få mrna injeksjon hver 3.mnd. Full kontroll jobber eliten med. Erna og co vet om dette. Hun og Haakon Magnus er med i den elitegruppen. Sant dette høres crazy ut. Ja, men det er dette de planlegger. Google Klaus Schwab. Anonymkode: 18ed0...6a5 Godt du skjønner det høres crazy ut. Skjer hvertfall ikke i vår levetid 🤣 Anonymkode: 32f73...598
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #17 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Godt du skjønner det høres crazy ut. Skjer hvertfall ikke i vår levetid 🤣 Anonymkode: 32f73...598 Vi er jo på vei. Googlet du the great reset? Og New world order. Anonymkode: 18ed0...6a5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #18 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Haram med renter vet du! Dobbeltmoralske tulling. Anonymkode: 08a6d...16b Hva i alle dager er det du babler om? Hva enn du har inntatt, så håper jeg du får hjelp med rusproblemene dine. Anonymkode: c58af...860 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #19 Skrevet 8. november 2023 Du som roper på Allah har vel ikke lån med rente?! Jeg tror vi nærmer oss toppen. Det norske markedet er veldig rentesensitivt da veldig få har fastrente på lånene sine, så da er renta et veldig effektiv middel for å få ned inflasjonen. Går sentralbanken mye lengre nå vil det bli resesjon. Jeg tviler egentlig på at renta blir økt mer nå, i så fall blir nok neste heving den siste. En joker er boligmarkedet. Akkurat nå er det boligpverskudd, men det bygges omtrent ingenting mens befolkningen øker. Så her kan det muligens blir stor vekst når rentene stabiliserer seg og kanskje går ned igjen. Anonymkode: f4052...6a5 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #20 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du som roper på Allah har vel ikke lån med rente?! Jeg tror vi nærmer oss toppen. Det norske markedet er veldig rentesensitivt da veldig få har fastrente på lånene sine, så da er renta et veldig effektiv middel for å få ned inflasjonen. Går sentralbanken mye lengre nå vil det bli resesjon. Jeg tviler egentlig på at renta blir økt mer nå, i så fall blir nok neste heving den siste. En joker er boligmarkedet. Akkurat nå er det boligpverskudd, men det bygges omtrent ingenting mens befolkningen øker. Så her kan det muligens blir stor vekst når rentene stabiliserer seg og kanskje går ned igjen. Anonymkode: f4052...6a5 Har du hørt om slang? Jeg bor på østkanten. Er 100 % norsk. Er det ikke lov å snakke arabisk når man er norsk, er DET og gærent? Her sier folk Insh'Allah hele tiden. Hvorfor blir du så sint og aggressiv? Jeg har også en teori på at neste renteheving blir i desember, også ser de det an. Men håper ikke det går over 8 %, da blir det vanskelig.. Anonymkode: c58af...860
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå