Gå til innhold

Telia box - arkiv/opptak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig fått telia box og der er det funksjoner som arkiv under de ulike kanalene, samt opptaksfunksjon der man kan ta opp en hel serie.

Men det programmet jeg ønsker å se finnes ikke under tv-arkiv på kanalen.

Og programmet jeg vil se har allerede gått i noen uker og hvis man setter på opptak så tar den bare opp episoder fra og med idag- får ikke tilgang på hele sesongen. 

noen som har noen triks?🤪 til hvorfor det hvertfall ikke ligger under arkiv? Er det bare er utvalg programmer som ligger der?

er snakk om svensk tv4, så får ikke laga meg konto på tv4 play (og vil helst uansett ikke styre med vpn og vil helst ha det på Tvn)

Anonymkode: c4c26...cb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser nå at under arkiv kan man heller ikke få tilgang på tidligere sendte episoder. 
det er altså det jeg vil- men det går tydeligvis ikke?

Skrevet

Noen som har erfaring med å lage konto på tv4play? Man må registrere adresse i Sverige.. og vil jo ikke oppgi falsk adresse heller..

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

til hvorfor det hvertfall ikke ligger under arkiv? Er det bare er utvalg programmer som ligger der?

Arkivet pleier å være bare opp til en uke bakover i tid. Så om det er over en uke siden, så har programmet utgått fra akrivet. 

Anonymkode: 932ce...104

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Arkivet pleier å være bare opp til en uke bakover i tid. Så om det er over en uke siden, så har programmet utgått fra akrivet. 

Ja skjønte det. Skulle vært en episode innenfor en uke da tror jeg. Men virker uansett ikke som det går an å få tak i eldre episoder selv om man velger «ta opp hele serien». Da tar den bare opp «hele» fra og med i dag

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja skjønte det. Skulle vært en episode innenfor en uke da tror jeg. Men virker uansett ikke som det går an å få tak i eldre episoder selv om man velger «ta opp hele serien». Da tar den bare opp «hele» fra og med i dag

Det stemmer at den kun tar opp fremtidige sendinger fra og med datoen du starter opptak av serien. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...