Fame Skrevet 8. november 2023 #1 Skrevet 8. november 2023 Finner ikke en eneste butikk som har det. Måtte bestille via oda for å få de Noen som vet hvor de er blitt av og evnt hvilke butikker som selger ?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #2 Skrevet 8. november 2023 Kiwi her har de iallefall. Anonymkode: 197c5...2c3
Fame Skrevet 8. november 2023 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kiwi her har de iallefall. Anonymkode: 197c5...2c3 Merkelig. Vært på feil kiwi jeg da får lete litt mer
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #4 Skrevet 8. november 2023 Fame skrev (Akkurat nå): Merkelig. Vært på feil kiwi jeg da får lete litt mer Jeg mener det er sånn (understreker på at dette er etter husken), at vi i Norge har noen sesong-skatter. Bl.a. på epler og poteter. Sånn at det er ekstra skatt på import av eple i Norsk eple-sesongen. Så hvis du ikke finner pink lady nå, er det fordi det nå er norske epler i butikken, og import-eplene kommer tilbake til vinteren. Anonymkode: 046ef...70e 3
Fame Skrevet 8. november 2023 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg mener det er sånn (understreker på at dette er etter husken), at vi i Norge har noen sesong-skatter. Bl.a. på epler og poteter. Sånn at det er ekstra skatt på import av eple i Norsk eple-sesongen. Så hvis du ikke finner pink lady nå, er det fordi det nå er norske epler i butikken, og import-eplene kommer tilbake til vinteren. Anonymkode: 046ef...70e Aiai. Får evnt smøre meg med tålmodighet
Pakini Skrevet 8. november 2023 #6 Skrevet 8. november 2023 Har på vår lokale Rema 1000, men koster 60kr for 6 stk 🙄 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå