AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #1 Skrevet 8. november 2023 Noen her som har fått mørk urin tidlig i graviditeten? Akkurat funnet ut at jeg er gravis i uke 4. Ikke hatt mørk urin tidliere før nu. Anonymkode: f9548...03e
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #2 Skrevet 8. november 2023 Da er du dehydrert.. drikk mer Anonymkode: a0f4d...698
Melus Skrevet 8. november 2023 #3 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Noen her som har fått mørk urin tidlig i graviditeten? Akkurat funnet ut at jeg er gravis i uke 4. Ikke hatt mørk urin tidliere før nu. Anonymkode: f9548...03e Mørk urin betyr at du drikker for lite, uavhengig om du er gravid eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #4 Skrevet 8. november 2023 Mørk urin har med ditt væske inntak, ikke graviditeten din. Drikk mer så ser du endring raskt. Anonymkode: 2c198...a07
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #5 Skrevet 8. november 2023 Jeg hadde en periode med veldig mørk urin (typ, kaffefarget) et stykke ut i andre trimester, sammen med magesmerter. Viste seg å være urinveisinfeksjon, fargen ble normal igjen etter antibiotika. (Når jeg var i kontakt med helsevesenet fikk jeg dog beskjed om at det også ikke var unormalt at farge på urin endret seg i graviditet.) Uansett, om det vedvarer ville jeg fått tatt en urinprøve. Anonymkode: c0299...8b0 1
katties Skrevet 8. november 2023 #6 Skrevet 8. november 2023 Det kan være dehydrert, infeksjon, noen matvarer og vitaminer farger urin, eller problemer med galleblæren eller nyrer. Om det ikke går over i.l.a. et par dager så er det nok best å teste seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå