Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, snakker av erfaring.

Jeg kan være mye bra, men er mye av det verste menn vet, etter boka å dømme hvert fall.

Sjalu, kontrollerende/robocop, dramatisk, forfengelig/bruker årevis på badet, har diagnoser og borderline, bruker mye penger, diva, blir fort sint, litt egoist, kantkjører felgene… hårer på badet, vil bare se på datingshow

Men meg skal de ha! Og har villet ha opp gjennom… (er gift nylig) 

Veldig komisk, og tenker til de damene som sliter med jævlige karer som bare er utro og ikke varter dem opp: bare vær slemmere, alt jeg har å si

Anonymkode: f4a44...8d8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må nesten si meg enig med deg her TS. Jeg er dame selv og kjenner to damer som er litt vel mye.. De begge er veldig sjalu, bruker mye penger, vil at ting skal skje som de vil hele tiden, etc. Og begge de har menn som omtrent gjør alt for de. Kjøper dyre ting til de, betaler husleie, og holder ut når damene er sinte eller irriterte på de. 

Jeg skjønner ikke at de mennene deres gidder, men de gjør jo tydeligvis det.

Anonymkode: f4d38...c1b

• Liker 3
Skrevet

Ja, bli slemmere, istedetfor å jobbe med seg selv, lurt.. 

Anonymkode: df905...4bc

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Tenker at de mennene ikke har det så bra med seg selv. Kan vel sammenlignes med kvinner som fortsetter å kun finne toxic mannfolk? De har opplevd noe traumatisk og søker derfor partnere like seg selv. Som er ødelagte mennesker. Jeg finner meg ikke i sprø damer. Ikke sprø menn heller. Sprø mennesker har ikke plass i livet mitt.

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, snakker av erfaring.

Jeg kan være mye bra, men er mye av det verste menn vet, etter boka å dømme hvert fall.

Sjalu, kontrollerende/robocop, dramatisk, forfengelig/bruker årevis på badet, har diagnoser og borderline, bruker mye penger, diva, blir fort sint, litt egoist, kantkjører felgene… hårer på badet, vil bare se på datingshow

Men meg skal de ha! Og har villet ha opp gjennom… (er gift nylig) 

Veldig komisk, og tenker til de damene som sliter med jævlige karer som bare er utro og ikke varter dem opp: bare vær slemmere, alt jeg har å si

Tja hadde de villet hatt deg så hadde du vel ikke hatt så mange kjærester oppigjennom årene ? 

Husk menn søker de litt sprø damene mest for morro på samme måte damer liker bad boys for sex og fun.

Anonymkode: 6563f...240

• Liker 1
Skrevet

Tja hadde de villet hatt deg så hadde du vel ikke hatt så mange kjærester oppigjennom årene ? 

Husk menn søker de litt sprø damene mest for morro på samme måte damer liker bad boys for sex og fun.

Det var jo jeg som slo opp… 

Tror ikke de har gjort det for «moro» nei, hvis du kaller det for «moro» å flytte inn og vie årevis av sitt litt til deg. 

Ikke har de vært traumatiserte eller kommet fra dårlige kår heller

Selv er jeg enig med hun/han over her, at jeg ville ikke hatt mye drama eller ustabilitet i livet mitt tilbake, derfor jeg aldri gikk for slike karer…

ts

• Liker 1
Skrevet

Har hatt 3, er 30

Men har hatt mange jeg har holdt på med, ja.

Skrevet

Må si at jeg synes det er fascinerende å ha så stor selvinnsikt, men ingen vilje til å ende atferd.

Anonymkode: 03695...4d3

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Mitt inntrykk er at damer kan være gale, ustabile, vanskelige, dramaqueen, slem, toxic, gold digger, egoistisk og alle mulige dårlige egenskaper i personlighet. Dette spiller INGEN ROLLE hvis hun bare er PEN og SLANK. Er du derimot en god, snill, ærlig, varm, omsorgsfull dame, men ikke så pen og/eller overvektig så hjelper det ingenting. Bare utseendet teller for menn. Noen menn må vel kaste inn håndkle hvis det går helt over styr med den vanskelige og ustabile dama, men tror de ofte finner en ny som ligner etter en stund.

Anonymkode: 299a0...2b9

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Må si at jeg synes det er fascinerende å ha så stor selvinnsikt, men ingen vilje til å ende atferd.

Anonymkode: 03695...4d3

En ting er vilje, men man kan jo ha issues 😂 godt observert uansett!

ts

Skrevet

Mitt inntrykk er at damer kan være gale, ustabile, vanskelige, dramaqueen, slem, toxic, gold digger, egoistisk og alle mulige dårlige egenskaper i personlighet. Dette spiller INGEN ROLLE hvis hun bare er PEN og SLANK. Er du derimot en god, snill, ærlig, varm, omsorgsfull dame, men ikke så pen og/eller overvektig så hjelper det ingenting. Bare utseendet teller for menn. Noen menn må vel kaste inn håndkle hvis det går helt over styr med den vanskelige og ustabile dama, men tror de ofte finner en ny som ligner etter en stund.

Tror du har litt rett..

ts

• Liker 5
Skrevet

Mitt inntrykk er at damer kan være gale, ustabile, vanskelige, dramaqueen, slem, toxic, gold digger, egoistisk og alle mulige dårlige egenskaper i personlighet. Dette spiller INGEN ROLLE hvis hun bare er PEN og SLANK...

Tror ikke det ikke spiller noen rolle men heller at mange menn ikke kan velge og vrake. 

Anonymkode: ecc3b...cc3

Skrevet

Du merker ikke stort til dette hvis du ikke er ute etter noe såkalt "seriøst". Og gærne damer kan være ganske gøyale på en armlengdes avstand. 😄

Klart, en sjelden gang iblant kan man vel støte borti ei som er mer eller mindre mentalpasient. Men jeg har uansett flyttet endel, så det pleier nå å ordne seg.

Skrevet

Det er nok ikke akkurat kvalitetsmenn du drar inn. 

Anonymkode: f7c46...572

• Liker 1
Skrevet

Fordi sprø damer er dritmorsomme i korte perioder. Mann. 

Anonymkode: d3ec6...20a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er internalisert mannssjåvanisme. Det opprettholder ideen om at kvinner er irrasjonelle og følelsesstyrte, mens menn er kalkulerte, stoiske forsørgere. Dersom man ikke har en god selvfølelse som mann, så er det en quickfix å finne en motpart som er "dårligere" enn en selv, så får man forsørge, tåle, belære og være verdensvant over en lav sko. Så får både hun og han finne ut hvorfor de finner seg i å havne i en pisstrang box, hvorfor de unnlater å jobbe med selvfølelsen og livsmestringa. De er like ille begge to.

Anonymkode: 59166...073

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Skyr dem som pesten.. Folk som bare benytter en eller annen fordel de tilfeldigvis har (utseende, kropp etc. etc.) til å oppføre seg som betente rompehøl, har jeg ikke bruk for i livet mitt.

Tar et godt hode, hjerte og kjemi over pupper og trutmunn any day

Anonymkode: 0d0ec...619

• Liker 2
Skrevet

Eller for å sitere Ross fra Friends: "None of the sane ones wanted to come home with me". 

Anonymkode: d3ec6...20a

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

For mange år siden, før man kastet borderline diagnoser i øst og vest, så hadde jeg noen ganske alvorlige lignende symptomer i full fyr. Jeg var trent og vanlig pen, hverken eller. Men jeg hadde altså SÅ mange menn etter meg til enhver tid. Gikk så i terapi og fikk roet meg en del, skal si det avtok.

Så ja det er noe i det. 

Anonymkode: 23f9e...06e

• Liker 4
Skrevet

Det er vel ikke så vanskelig å skjønne. Om man finner ei sprø dame slipper man å være helt A4 selv, man slipper unna med mye rart. Stilles færre krav og man trenger ikke være så fornuftig hele tiden. 

Anonymkode: f696c...41c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...