AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #1 Skrevet 8. november 2023 Føler jeg har, eller hvert fall har hatt, en curse. Så lurer på om flere damer skjønner hva jeg mener? Skal sies at nå har jeg en ektemann som er normalt nagla, og som jeg har et bredt spekter av sex med, uten at det «tar av» på en negativ måte. Men, tidligere har jeg følt at menn kan bli uforutsigbare og rare når vi har hatt sex… for «mye» Eksempler kan være at de ble helt ute av det, i sin egen verden og veldig kåte sikkert - sånn at man nesten mister bakkekontakt. Burde vært en bra ting, men ikke helt… Det andre har vært at enkelte ble for kjærlige, noe jeg syntes kunne være ekstremt ubehagelig iom at vi ikke hadde helt den relasjonen, turn off Men fellesnevner er at 9/10 har blitt veldig «på» og toxic-aktig etter sex, eiersyk og sånt, og kanskje «angrepet» meg litt som person når de har blitt avvist. Helt normale folk jeg trodde var greie karer liksom! Synes det er rart hvordan sex med et menneske kan forandre synet på det, både positivt og negativt 😅 Anonymkode: 7ac47...8d3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #2 Skrevet 8. november 2023 Men nå er du gift og alt er stabilt. Hvorfor kverner du da på dette? Anonymkode: e7c7f...854 6 6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #3 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men nå er du gift og alt er stabilt. Hvorfor kverner du da på dette? Anonymkode: e7c7f...854 Fordi først trodde jeg ektemannen min (helt i begynnelsen) syntes jeg var uinteressant i senga, siden jeg hadde opplevd så mye rart, men han skjønte ikke hva jeg snakket om… Bare et tankespinn, da det kan være at man lurer på hva som evt var galt med seg 🫠 Anonymkode: 7ac47...8d3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #4 Skrevet 8. november 2023 Har opplevd det samme, og kan ikke si at jeg tenker så veldig på det. Jeg vet jeg er over gjennomsnittet naturlig, leken og fri seksuelt, og dessuten tenner jeg veldig på å gi nytelse, og på å utforske partners nytelse og seksualitet. En del menn har opplevd det som unikt og fantastisk, og det forstår jeg forsåvidt, for opplevde det selv som unikt og fantastisk da jeg traff tilsvarende mann. Mye av årsaken til at jeg falt for ham, og har blitt med ham i mange år nå. Det var ikke nødvendigvis en naturlig sammenheng mellom at menn følte at min måte å være på var unik og fantastisk og hva jeg følte om sexlivet med dem, så jeg har vel mest tenkt "Joda, skjønner at du ikke har vært veldig bortskjemt med åpne, frie og rause kvinner, men slikt må jo gå to veier, så beklager der feilet du." når mennene ble "besatt" og jeg ikke ville mer. Ikke mitt problem liksom at det var unikt for dem, eller at de ville ha mer, og jeg ikke var interessert i det. Jeg ville jo selvfølgelig ha tilsvarende i en mann, ikke bare servere. Anonymkode: d7ee3...98c 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #5 Skrevet 8. november 2023 Nei, skummelt. Har ikke vært med så mange menn, kanskje du bare har vært uheldig med dem? Du har ikke gjort noe dumt, så ikke bekymre deg for det. Anonymkode: ba5d5...c97 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #6 Skrevet 8. november 2023 Ja, opplevd det, med flere. Men det med at de mister litt bakkekontakt har heldigvis vært noe som har roet seg med litt tid. Altså sex flere ganger. Man møter jo alltids på frekke folk,men kan ikke si at det er så mange som har vært frekke i etterkant/ved avvising. Mange har jeg lært oppgjennom åra var forelsket men,de trodde ikke at de hadde sjans på meg. Har kontakt med flere av de fremdeles. De har turt og sagt det nå da. Haha.. 😅 Anonymkode: fd867...02e 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #7 Skrevet 9. november 2023 TS, du har pult for mange. Så enkelt er det. Anonymkode: ea28b...f55 2
Bamseklemmer Skrevet 9. november 2023 #8 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Føler jeg har, eller hvert fall har hatt, en curse. Så lurer på om flere damer skjønner hva jeg mener? Skal sies at nå har jeg en ektemann som er normalt nagla, og som jeg har et bredt spekter av sex med, uten at det «tar av» på en negativ måte. Men, tidligere har jeg følt at menn kan bli uforutsigbare og rare når vi har hatt sex… for «mye» Eksempler kan være at de ble helt ute av det, i sin egen verden og veldig kåte sikkert - sånn at man nesten mister bakkekontakt. Burde vært en bra ting, men ikke helt… Det andre har vært at enkelte ble for kjærlige, noe jeg syntes kunne være ekstremt ubehagelig iom at vi ikke hadde helt den relasjonen, turn off Men fellesnevner er at 9/10 har blitt veldig «på» og toxic-aktig etter sex, eiersyk og sånt, og kanskje «angrepet» meg litt som person når de har blitt avvist. Helt normale folk jeg trodde var greie karer liksom! Synes det er rart hvordan sex med et menneske kan forandre synet på det, både positivt og negativt 😅 Anonymkode: 7ac47...8d3 Slike giftige menn har som oftes ingen respekt, er utakknemlige, uten empati og seksuell forståelse, og de tror pikken en nøkkelen for å omvende deg til at du skal bli glad dem. De hater å bli avvist for de tror de er en gode elskere, noe som de aldri har fått bekreftet. På grunnlag av alt dette.. så skal du TS få igjen på pukkelen, fordi du sa et ærlig "Nei, jeg vil ikke mere", eller "vi passer ikke sammen".. Slike menn som tar "Nei" med et stort nederlag, bruker ofte slike hevnmetoder som du skriver.. "Det sanne jeg" ..kommer alltid etter avvisning, da kommer også narsissisten frem.. Avvisning er i grunn et feil ord synes jeg, for "Nei" er det er egentlig et ord på at samtykke ikke gjelder lengre. Et "Nei"betyr ikke at vi hater en person for resten av livet.. Enkelte tror dette.. og blir svært giftige😉 Det burde ikke være slik at deilig sex, gode minner og gøy, skal føre til hevnaksjon i ettertid.. Vi burde alle være mere takknemlige, og ønske hverandre godt videre i livet.. med et lurt smil rundt munnen❤️🤭
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #9 Skrevet 9. november 2023 Tror de fleste menn blir veldig revet med under sex, tror nødvendigvis ikke det har noe med deg å gjøre 😅 Sex er veldig dyrisk og spesielt for menn så hvorfor kverne Anonymkode: d14c7...74d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #10 Skrevet 9. november 2023 Jeg har opplevd det samme flere ganger, at tilsynelatende sindige menn fullstendig mister hodet og blir tullerusk og øre like før/under/like etter sex, aner ikke hvorfor. Har spurt mine venninner om dette, de har ikke opplevd tilsvarende. Anonymkode: 0d158...11b
Eloise12345 Skrevet 9. november 2023 #11 Skrevet 9. november 2023 (endret) Fortiden er en del av din historie. Skjedd er skjedd. Gjort er gjort. Det er nok normalt å tenke på den iblant. Men det er nok best å ikke kverne for mye med dette som du tenker på. Heller tenke at slik var det dengang. Endret 9. november 2023 av Eloise12345
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #12 Skrevet 9. november 2023 De ulike beskrivelsene får meg til å tro at dette er tråden for kvinner, som en gang var veldig attraktive, som ser tilbake uten å skjønne hvor spesielle de var når de var yngre og enda mer sexy enn i dag (eller de ønsker å nyte det i ettertid ved å late som at de ikke skjønner). Disse forteller nå at de har funnet en litt tørr mann, som er blitt klar for et forhold etter enn lang og sindig utdannelse. En voksen og velutdannet mann som ikke lar seg imponere like mye, og derfor er i sterk kontrast til andre erfaringer. (Vi menn blir ofte overrasket når vi i godt voksen alder erfarer at skolens desiderte skjønnhet fra ungdomstiden er endt opp med en veldig straight kjedelig mann) Slike episoder med tilbakeblikk har en enkel forklaring: de aller vakreste kvinnene, med de aller deiligste kroppene, har ikke nødvendigvis mer lidenskap i seg enn de mindre attraktive jentene, men de kan skape mye mer lidenskap enn de fleste andre kvinner. Da blir de unge mennene crazy, eiesyk og toxic, og kvinnen skjønner ikke. Hun skjønner ikke at når hun har sex med de som ikke har de største forventningene, de som ikke oppleves som patetisk klengende og masete (det er disse mennene de velger), da eksploderer de når hun lar de, fordi de skjønte ikke hva hun kunne gi dem. Ingen av dem skjønte, før de ble godt voksne. Anonymkode: ca91d...de1 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #13 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): De ulike beskrivelsene får meg til å tro at dette er tråden for kvinner, som en gang var veldig attraktive, som ser tilbake uten å skjønne hvor spesielle de var når de var yngre og enda mer sexy enn i dag (eller de ønsker å nyte det i ettertid ved å late som at de ikke skjønner). Disse forteller nå at de har funnet en litt tørr mann, som er blitt klar for et forhold etter enn lang og sindig utdannelse. En voksen og velutdannet mann som ikke lar seg imponere like mye, og derfor er i sterk kontrast til andre erfaringer. (Vi menn blir ofte overrasket når vi i godt voksen alder erfarer at skolens desiderte skjønnhet fra ungdomstiden er endt opp med en veldig straight kjedelig mann) Slike episoder med tilbakeblikk har en enkel forklaring: de aller vakreste kvinnene, med de aller deiligste kroppene, har ikke nødvendigvis mer lidenskap i seg enn de mindre attraktive jentene, men de kan skape mye mer lidenskap enn de fleste andre kvinner. Da blir de unge mennene crazy, eiesyk og toxic, og kvinnen skjønner ikke. Hun skjønner ikke at når hun har sex med de som ikke har de største forventningene, de som ikke oppleves som patetisk klengende og masete (det er disse mennene de velger), da eksploderer de når hun lar de, fordi de skjønte ikke hva hun kunne gi dem. Ingen av dem skjønte, før de ble godt voksne. Anonymkode: ca91d...de1 Dette vil jeg si er ganske så riktig!.. Og iforhold til hva TS sier så opplever jeg nå at menn er mye mere "crazy" gifte menn, single menn. De er helt ville etter meg nå. Før når jeg har yngere turte de ikke å komme til meg når de var edruelig eller de tenkte ikke at de hadde sjans på meg. Derfor tenkte jeg når jeg har yngere at jeg bare har "draget" på pappgutter, kjendiser og utlendinger. Nå, når de er blitt voksne menn,så tør de tydeligvis å vise sin interesse.. Det er såpass at jeg må få hjelp i bhg av de som jobber der, for å få de litt på avstand. Menn, synger kjærlighetssanger til meg etter første date, de er blitt ganske "ville". Har vært singel i et år nå, og det er blitt veldig slitsomt. Menn,som gråter å menn som vil ha barn med meg. Vi har ikke hatt sex engang.. Anonymkode: fd867...02e
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #14 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): De ulike beskrivelsene får meg til å tro at dette er tråden for kvinner, som en gang var veldig attraktive, som ser tilbake uten å skjønne hvor spesielle de var når de var yngre og enda mer sexy enn i dag (eller de ønsker å nyte det i ettertid ved å late som at de ikke skjønner). Disse forteller nå at de har funnet en litt tørr mann, som er blitt klar for et forhold etter enn lang og sindig utdannelse. En voksen og velutdannet mann som ikke lar seg imponere like mye, og derfor er i sterk kontrast til andre erfaringer. (Vi menn blir ofte overrasket når vi i godt voksen alder erfarer at skolens desiderte skjønnhet fra ungdomstiden er endt opp med en veldig straight kjedelig mann) Slike episoder med tilbakeblikk har en enkel forklaring: de aller vakreste kvinnene, med de aller deiligste kroppene, har ikke nødvendigvis mer lidenskap i seg enn de mindre attraktive jentene, men de kan skape mye mer lidenskap enn de fleste andre kvinner. Da blir de unge mennene crazy, eiesyk og toxic, og kvinnen skjønner ikke. Hun skjønner ikke at når hun har sex med de som ikke har de største forventningene, de som ikke oppleves som patetisk klengende og masete (det er disse mennene de velger), da eksploderer de når hun lar de, fordi de skjønte ikke hva hun kunne gi dem. Ingen av dem skjønte, før de ble godt voksne. Anonymkode: ca91d...de1 Jeg kjenner meg ikke igjen i dette. Jeg var ikke mer attraktiv enn venninner som ikke opplevde slikt, og noe tørr mann fant jeg meg så absolutt ikke. Jeg falt for og ble værende med mannen som har et like åpent, lekent og raust forhold til sex som jeg selv har. De mennene som ble crazy av at jeg var slik opplevde jeg derimot som egoistiske og tørre tilbake. Det de synes var så unikt og fantastisk angående sex med meg evnet de ikke gi tilbake. Å bli eldre og mindre attraktiv har forøvrig ikke endret noe angående sex mellom meg og min mann. Vi har forsatt med å leke og utforske hverandres kropper og nytelse. Vi ble jo "tørre" på en del måter etterhvert, angående ansvar som foreldre for eksempel, men seksuelt sett har vi fremdeles et hemmelig og svært lekent samliv oss to mellom. Det er slik vi begge er seksuelt, og krake fant make. Anonymkode: d7ee3...98c
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #15 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg kjenner meg ikke igjen i dette. Jeg var ikke mer attraktiv enn venninner som ikke opplevde slikt, og noe tørr mann fant jeg meg så absolutt ikke. Jeg falt for og ble værende med mannen som har et like åpent, lekent og raust forhold til sex som jeg selv har. De mennene som ble crazy av at jeg var slik opplevde jeg derimot som egoistiske og tørre tilbake. Det de synes var så unikt og fantastisk angående sex med meg evnet de ikke gi tilbake. Å bli eldre og mindre attraktiv har forøvrig ikke endret noe angående sex mellom meg og min mann. Vi har forsatt med å leke og utforske hverandres kropper og nytelse. Vi ble jo "tørre" på en del måter etterhvert, angående ansvar som foreldre for eksempel, men seksuelt sett har vi fremdeles et hemmelig og svært lekent samliv oss to mellom. Det er slik vi begge er seksuelt, og krake fant make. Anonymkode: d7ee3...98c Nei, vi er ikke mindre attraktive i dag, høres ut som det er ørt- og førti år siden. Noe det ikke er for min del Men interessante poeng! TS Anonymkode: df320...ef7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå