AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #1 Del Skrevet 8. november 2023 Jeg lurer på hvor tidlig det er mulig å få positivt resultat på hjemmetest etter innsett? Forrige gang jeg gikk gjennom et forsøk husker jeg at jeg fikk positiv test hjemme før jeg skulle ta blodprøve på sykehuset. Men husker ikke hvor tidlig jeg tok testen. hilsen utålmodig og spent dame 😅 Anonymkode: 409d4...d85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 8. november 2023 #2 Del Skrevet 8. november 2023 Det ER mulig og få positiv test så tidlig som 6-7 dager etter innsett for noen.. Men om du skal teste tidlig ville jeg ventet til iallefall 10 dager etter innsett. Og selv da kan du få negativ test hjemme, men positiv på test dagen din. Det å teste tidlig har sine fordeler og ulemper.. Du kan få positiv tidlig hjemme, men som da viser seg å være negativ ved test dag - at det er en "kjemisk" graviditet som stopper opp ultra tidlig.. Du kan også få negative tester som er positiv ved test dag. Tidlig testing er egentlig bare selv tortur 😂🙈 Noen tester alltid tidlig og sverger til det.. Jeg selv tester ikke før test dag fordi jeg har opplevd positiv test hjemme som var negativ ved testdag tidligere. Men de ultratidlige testene kan vel brukes fra 6 dager før forventet mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #3 Del Skrevet 8. november 2023 Helene90 skrev (22 minutter siden): Det ER mulig og få positiv test så tidlig som 6-7 dager etter innsett for noen.. Men om du skal teste tidlig ville jeg ventet til iallefall 10 dager etter innsett. Og selv da kan du få negativ test hjemme, men positiv på test dagen din. Det å teste tidlig har sine fordeler og ulemper.. Du kan få positiv tidlig hjemme, men som da viser seg å være negativ ved test dag - at det er en "kjemisk" graviditet som stopper opp ultra tidlig.. Du kan også få negative tester som er positiv ved test dag. Tidlig testing er egentlig bare selv tortur 😂🙈 Noen tester alltid tidlig og sverger til det.. Jeg selv tester ikke før test dag fordi jeg har opplevd positiv test hjemme som var negativ ved testdag tidligere. Men de ultratidlige testene kan vel brukes fra 6 dager før forventet mens. Ja jeg vet det, helt enig med deg og har selv anbefalt andre å vente til blodprøven fordi det er helt forferdelig å holde på med hjemmetester, men jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg ikke kommer til å klare å la være 😂 Anonymkode: 409d4...d85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #4 Del Skrevet 8. november 2023 Etter innsett av fryst blastocyst, testet jeg positivt 6 dager etter innsett Anonymkode: 92f15...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #5 Del Skrevet 8. november 2023 Da jeg satte inn blasto sist på en tirsdag fikk jeg svak positiv test på fredagen samme uke. Helt tydelig og sterk positiv lørdagen. Anonymkode: b009e...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 8. november 2023 #6 Del Skrevet 8. november 2023 Jeg testet positivt 5 dager etter blastocyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå