Gå til innhold

Har datet eldre menn, men det er noe med hva jeg føler selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner trygghet i eldre menn. Jeg vet ikke hvorfor men kan det noe med at jeg hadde en mye fraværende mamma i min barndom? Hun jobbet mye og jeg så henne sjeldent, hun jobbet lange skift og mange nattvakter. Når vi først hadde tid sammen så var hun mye sliten.

Pappa dekket den mammarollen, men jeg følte ikke det var det samme, han kunne jobbe til 18.00, så var jeg mye hos tante og onkel, når pappa kom hjem ville han sove og slappe av. Jeg har også blitt mobbet i barndommen, ellers så har jeg alltid søkt bekreftelse ofte fra voksne personer.  Etterpå opplevde jeg at onkelen min som var ganske ung, tok livet sitt, og jeg var i utlandet på ferie da jeg fikk beskjeden, helt alene med kun ei vennine, ingen andre rundt meg. Jeg fikk ikke deltatt i begravelse heller

Og dette tok jeg tungt, da han også var en som var mye barnevakt for meg. Jeg har slitt med mareritt siden det og savner han. Jeg var 16 år da han døde, og han var 33 år, dette er snart 10 år siden må. Men vi hadde også vennskap sammen, så alltid dro vi på tur sammen ute, da jeg var på ungdomsskolen og barneskolen. Vi snakket sammen om mange ting. Har vært hos psykolog men det hjelper lite. Har noen tips?

Anonymkode: 31174...482

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Hvor gammel er du nå og hvor mye eldre menn snakker vi om?

Og tenker du da i forhold til å bli kjærester?

Skrevet

Kanskje det er psykologen du har som er feil for deg? Eller dere har feil fremgangsmåte? 

Gikk i terapi før, som ikke fungerte. Nå når jeg tenker tilbake så lot jeg det heller ikke få en sjangse til å gjøre det.

Men hva er målet ditt? 

Anonymkode: 722fe...5b0

Skrevet

Hvor mye eldre menn? 

Jeg har alltid datet menn på min egen alder helt til jeg falt for en som var mye eldre enn meg. Etter det kikker jeg bare på menn som er minimum to år opp i alder. Jeg finner dem lunere, de får meg til å føle meg ung, og de vil sette stor pris på meg fordi jeg er ung og energisk og fordi jeg liker å gi omsorg og tenne dem. Jeg kommer utelukkende til å se etter menn som er eldre enn meg fremover uten at jeg tenker det er noe galt med meg likevel.

Jeg tenker de kan gi meg omsorg på en annen måte, og for å være ærlig er jeg litt lei av denne her likestillingen hele tiden. Kan jeg ikke bare få en mann jeg kan få være ung og hot for? For å si det veldig enkelt? Jeg tror også mange godt voksne menn har et annet forhold til sex, og nakenhet og kan bringe med seg mer naturlighet rundt dette. De er vokst opp i en litt annen tid hvor nakenhet osv var mer naturlig. Dette tiltrekker meg også. 

Anonymkode: bfe28...72e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...