Gå til innhold

Noen som tenner på damer med «gutteaktig» kropp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på av ren nysgjerrighet: er det mulig å tenne på oss damer som har slank veltrent «gutteaktig» kropp, liten rumpe (og ikke brede hofter), veldig små bryster, veltrente armer, mage osv.? Jeg har alltid vært slank, men nå har jeg trent mye i tillegg og det er ikke mye feminine linjer igjen. Er dette fullstendig uattraktivt, eller er det menn som tenner på denne typen kropp? 

Anonymkode: 806fd...a18

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får håper det, hvis ikke er jeg kjørt. Har aldri klart å legge på meg og har alltid forsøkt å fete meg opp litt for å få mer former, men den gang ei 😕

Jeg er naturlig tynn. Den type tynn som andre damer liker å kalle "sykt", "anorektisk" og som bare pedofile menn kan like. Yay!

Anonymkode: 7dc9b...2a1

• Hjerte 6
Skrevet

Hvis dere kaller dere petit i stedet for gutteaktig så klinger det kanskje bedre?

Mange som tenner på det i hvert fall.

Anonymkode: 612f1...3b5

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet

Ja, selvsagt......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymkode: 18b4c...c8f

• Liker 2
Skrevet

Den kroppsfasongen du beskriver er den desidert fineste😍

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva er guttekropp? Jeg har rett ned fasong ,men har rompe. Sånn klassisk "kendell jenner" kropp. Fått høre av menn hele livet at jeg har drømmekropp. Har små pupper,liten rompe men den stikker ut,altså ikke flat😉 Lange slanke bein og ovalt ansikt med høye kinnbein.

Aldri savnet ha store pupper og stor rompe🤷

Anonymkode: d7189...903

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Har ingen problemer med å bli kåt av en kropp som ts beskriver. Feminine trekk trenes ikke bort. Noe krymper, og noe fremheves ved trening. Kvinnen er der hele tiden.

Anonymkode: d8001...0a9

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lurer på av ren nysgjerrighet: er det mulig å tenne på oss damer som har slank veltrent «gutteaktig» kropp, liten rumpe (og ikke brede hofter), veldig små bryster, veltrente armer, mage osv.? Jeg har alltid vært slank, men nå har jeg trent mye i tillegg og det er ikke mye feminine linjer igjen. Er dette fullstendig uattraktivt, eller er det menn som tenner på denne typen kropp? 

Ja, det er min favoritt-kroppsfasong hos kvinner. Kan ikke fordra store rumper og liker ikke brede hofter. Veltrent overkropp er topp.

Anonymkode: 08fbc...b2a

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvis dere kaller dere petit i stedet for gutteaktig så klinger det kanskje bedre?

Mange som tenner på det i hvert fall.

Petite betyr vel lav og tynn? Man kan fint ha kroppen som TS beskriver samtidig som man er 1,85 høy og veier 75kg. Da er man ikke "petite".

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Petite betyr vel lav og tynn? Man kan fint ha kroppen som TS beskriver samtidig som man er 1,85 høy og veier 75kg. Da er man ikke "petite".

1,85 og 75 kg. Da er du slank. Trent i tillegg, pen og velstelt? Godt utdannet, hyggelig og sosial? Perfekt.

M 1,75 med svær som få minidamer tåler. 

Anonymkode: bbb28...4f0

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det har du selvfølgelig rett i.

TS har ikke oppgitt noen høyde.

mitt poeng var at om man vil føle seg attraktiv bør man finne mer positive beskrivelser av seg selv.

• Liker 2
Skrevet

Stort sett har alle modeller «guttekropp» med brede skuldre og smale hofter. Litt interessant at mange menn liker den kroppstypen som er minst «kvinnelig»🙃

Anonymkode: c7dcd...0f7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Stort sett har alle modeller «guttekropp» med brede skuldre og smale hofter. Litt interessant at mange menn liker den kroppstypen som er minst «kvinnelig»🙃

Anonymkode: c7dcd...0f7

Interessant og interessant! Det betyr jo bare at smaken er forskjellig. Og godt er det! ❤️ 

Anonymkode: 6034a...082

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har brede skuldre, små pupper og smale hofter. Alltid hatt komplekser for det. Også ser man jo på avstemninger her og der at menn mener at det er en stygg kroppsfasong. 

Nå skal det sies at i det virkelige liv, har jeg ikke hatt inntrykk av at menn synes den fasongen har vært så gale likevel. Jeg er slank og sunn, og har heller erfart at menn liker hvordan kroppen min ser ut. Selvsagt ikke alle - smak er delt, men jeg har nå ikke vært den minst interessante jenta for dem heller.

Nå har jeg også landet en mann som synes kroppen min er helt perfekt, og han er så stolt over at han klarte å kapre meg. Så ja, de mennene finnes, og de er nok flere enn de tror selv ;) 

Anonymkode: 06196...5c9

• Liker 3
Skrevet

Forstår ikke hva som menes med at en slank og trent kropp er gutteaktig. Kjøper ikke det argumentet. Men jeg foretrekker en slank og trent kropp, og da er vel mitt svar til ts at jeg foretrekker det ts klassifiserer som gutteaktig kropp.

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Får håper det, hvis ikke er jeg kjørt. Har aldri klart å legge på meg og har alltid forsøkt å fete meg opp litt for å få mer former, men den gang ei 😕

Jeg er naturlig tynn. Den type tynn som andre damer liker å kalle "sykt", "anorektisk" og som bare pedofile menn kan like. Yay!

Anonymkode: 7dc9b...2a1

Jeg synes det er så forkastelig at det av en eller annen grunn virker som det er helt greit å "shame" folk som er på den tynne siden av skalaen. Det er IKKE greit!

Anonymkode: 06196...5c9

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Neida, dette kan være veldig fint det.

Skrevet

Har samme kropp som du beskriver, såkalt «svømmerkropp» (?). Jeg føler meg ikke såå feminin eller nice. Men har aldri fått «klageræ og har alltid hatt draget.. så tydeligvis er det attraktivt 😅 dog fått høre at jeg er tynn og «for tynn», men nå idag er jeg heller mer muskuløs da jeg trener veldig mye

Anonymkode: 87eac...ccb

Skrevet

Det er det eneste jeg tenner på, spesielt asiatiske kvinner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...