AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #1 Skrevet 8. november 2023 Jeg har et par store føflekker i hodebunn som plager meg. De klør endel (legen sa dette er vanlig for føflekker i hodebunn og ikke noe farlig), jeg klorer stadig borti de med børsten, og den ene ligger midt i skillen hvis jeg har doble fletter. Men jeg er så redd for at jeg må barbere bort masse hår hvis jeg skal fjerne de! Og hvordan er det å ha sting og bandasjer i hodebunn? Kan noen dele sine erfaringer med meg? Jeg spurte legen min og han sa rett ut at akkurat det visste han ikke, siden han ikke gjør slike ting selv. Anonymkode: 7f032...007
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #2 Skrevet 8. november 2023 Du kan fryse bort føflekker, det funker. Jeg har tatt et par stk i hodebunnen. 2 fryseforsøk og de ble borte. Anonymkode: 0e0a6...0c8
Fame Skrevet 8. november 2023 #3 Skrevet 8. november 2023 Jeg fikk fjernet én for mange år siden. Barberte litt, men var lett å legge håret over det igjen. Måtte sy for det blør ganske mye i hodet Føflekken har kommet tilbake her hos meg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå