Gå til innhold

Positiv tråd: hvordan går det med dating-livet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig begynt å ta dating seriøst. 🙂 det er spennende. Mye prøving og feiling. Men nå begynner jeg mer med det ‘kritiske blikket’, eller hva man skal kalle det for. Erfaring tilsier at det behøves. 😅

Hva med deg? Hvordan er ditt dating-liv? 🙂 

Anonymkode: a0bec...edf

Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Min korte erfaring på 4 mnd har vært interessant og lærerik😅 

Møtt et par interessante kandidater og har funnet ut at jeg faktisk er god på både nettdating og irl dating.

Nå har jeg vært ekslusiv med en fyr i et par mnd og ser potensiale med at han kan bli seriøs😊

Skrevet
WhisperingWind skrev (1 time siden):

Min korte erfaring på 4 mnd har vært interessant og lærerik😅 

Møtt et par interessante kandidater og har funnet ut at jeg faktisk er god på både nettdating og irl dating.

Nå har jeg vært ekslusiv med en fyr i et par mnd og ser potensiale med at han kan bli seriøs😊

Kult! Det er gøy å treffe på personer man har kjemi med. 😊

Gjest WhisperingWind
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kult! Det er gøy å treffe på personer man har kjemi med. 😊

Ja, og tror man lykkes mer om innstillingen er å møte nye mennesker fremfor å tenke at en jakter på The One😎

Endret av WhisperingWind
Skrevet

Det eksisterer ikke, og det setter jeg veldig pris på :) 

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke-eksiterende, og for meg er det veldig positivt. Jeg er alt for introvert til at jeg orker å tørrprate med fremmede mennesker så mange ganger som må til før man treffer en det klaffer med. Hadde slitt meg ut fullstendig på å late som jeg er sosial, og følt at jeg kastet bort tid jeg heller kunne bruke hjemme med en god bok. En bok jeg ikke behøver å tørrprate med, så jeg slipper å stresse med å ha noe fornuftig å si. 

Anonymkode: 91116...557

• Hjerte 1
Skrevet

Har aldri hatt en kjæreste og kommer aldri til å få det 🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke-eksiterende, og for meg er det veldig positivt. Jeg er alt for introvert til at jeg orker å tørrprate med fremmede mennesker så mange ganger som må til før man treffer en det klaffer med. Hadde slitt meg ut fullstendig på å late som jeg er sosial, og følt at jeg kastet bort tid jeg heller kunne bruke hjemme med en god bok. En bok jeg ikke behøver å tørrprate med, så jeg slipper å stresse med å ha noe fornuftig å si. 

Jammen, du trenger jo ikke å si så masse fornuftig. Vi er jo ikke rakettforskere. ❤️

• Nyttig 1
Skrevet
Kosegutten skrev (1 minutt siden):

Har aldri hatt en kjæreste og kommer aldri til å få det 🤣

No positivity detected. 😳😭

Nei! Det er mange andre slike tråder. Der kan dere jamre. ❤️ vær så snill. Pleaso. 🙏

• Nyttig 1
Skrevet

Har funnet ut at jeg er dårlig på nettdating. Men har funnet en ved en aktivitet so jeg hat funnet tonen med. Har vært singel i snart tre år! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

No positivity detected. 😳😭

Nei! Det er mange andre slike tråder. Der kan dere jamre. ❤️ vær så snill. Pleaso. 🙏

Kan du ikke se på min latter emoji at jeg er positiv? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jammen, du trenger jo ikke å si så masse fornuftig. Vi er jo ikke rakettforskere. ❤️

Men noe må jeg jo si. Og det å klare å holde en samtale i gang er slitsomt for en stakkar introvert. Dessverre er jeg ikke så pen at jeg kan få en mann bare ved å møte opp 😅

Skrevet

Bedre enn jeg trodde! 

Har vert redd for å date i grunnen. Litt sosial angst og er ikke flink på small talk. Så har jeg en følelse av at jeg ikke er god nok, så jeg møtte opp med antagelsen om at han ikke kom til å like meg i virkeligheten. 

Åpenbart helt tullete, han hadde ikke giddet å treffe meg flere ganger om han ikke likte noe ved meg. Så har vert på noen fantastiske dater med en helt fantastisk mann! Det er enda veldig nytt, så vanskelig å si hvor det går, men det føles veldig bra så langt☺️

Jeg er bare så vanvittig glad jeg turde gå på date med han! Bare opplevelsen at det går an å ha det så utrolig fint med noen jeg egentlig ikke kjenner er gull verdt for meg. 

Håper vi kan treffes masse fremover, jeg liker han ordentlig godt! 

• Nyttig 1
Skrevet

Prøver å få ting til å skje, men jeg klarer ikke engang å skrive hei til folk jeg matcher med på Tinder, så det ser mørkt ut.

Anonymkode: ce924...bfb

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Prøver å få ting til å skje, men jeg klarer ikke engang å skrive hei til folk jeg matcher med på Tinder, så det ser mørkt ut.

Glemte meg litt der. Jeg er positiv altså!

Skrevet

Jeg sier hei til alle jeg matcher med på sjekke-appen, men får sjeldent svar. 😅 jeg vet at hei er kjedelig, og jeg har ikke så imponerende bilder, men likevel. 😅 

har noen jeg har truffet, som jeg prater med på Snapchat. Foretrekker heller å treffe dem raskt for en prat i 5 minutter, bare for å se om det er noe der. ^^ synes det er så kavete å gjøre en svær greie ut av det. Sjansen for kjemi er jo ganske lav fra før av. Hm. ^^ men da får man i det minste sett personen IRL og jeg slipper å danne meg antakelser om det ene og det andre. Ofte er det jo små ting som spiller inn, hvordan de smiler, bruker øynene, osv. hvordan de møter en, rett og slett. 

• Liker 1
Skrevet
Kosegutten skrev (3 timer siden):

Kan du ikke se på min latter emoji at jeg er positiv? 

Ok, ok. Du er positiv. ^^ 

Skrevet

Rett og slett temmelig bra, vil jeg si.

Ikke ute etter noe som som skal bli "alvor".

Holder det overflatisk og hyggelig.

Skrevet
KallePils skrev (1 minutt siden):

Rett og slett temmelig bra, vil jeg si.

Ikke ute etter noe som som skal bli "alvor".

Holder det overflatisk og hyggelig.

Det høres positivt ut! Jeg har selv ikke noe sjalusi-gen og liker å gi andre frihet. Liker selv også frihet. Kan jo seff føle stikk av sjalusi, men ikke det store. Har jo forstått at misunnelse er en viktig drivkraft hos enkelte, men jeg mangler den. 😅 ikke så veldig kult. 😬 har havnet i mye rare greier på grunn av dette, selvfølgelig. 😬 så jeg skjønner du holder det overfladisk og hyggelig. Folk ser penest ut på avstand. 😅🤭

Skrevet

Vært en interessant periode ei stund hvor ett eller annet endret seg i meg som gjorde at jeg møtte en del andre typer menn enn jeg tidligere har datet. Nå har jeg nylig avtalt å være eksklusiv og vi har på vær vår kant avsluttet de andre relasjonene. Gikk litt fort etter det nå kaller vi hverandre kjærester men ikke gjort oss offisielle enda. Men han har allerede tannkost her og møtt venner så går nok ikke så lang tid før vi offisielt er sammen også. Kjenner jeg har en liten smule panikk men har bestemt meg for at jeg denne gangen bare skal nyte det, prøve å stå i det og se hva som skjer. 

Anonymkode: 3e07c...6b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...