Gå til innhold

Girls of Oslo

Amatariel

Anbefalte innlegg

Noen som har sett de episodene som har kommet ut?

Veldig merkelig sammensetning egentlig! Føler ikke Anniken passer inn i denne gruppen i det hele tatt 🤔 Men kanskje bra med en motvekt til de andre da. Noen som river seg i håret når de snakker om plastisk kirurgi o.l. Men åå så nysgjerrig jeg ble på den meldingen som kom under vorspielet til Elle-festen! Hvem kunne det vært fra?

Moro å se litt nytt fra Sophie Elise også igjen. I alle fall for oss som har fulgt henne på TV siden hun var 16 år 🙊 Først Bloggerne og så Sophie Elises verden. Lenge siden nå, så moro med et innblikk i ny kjæreste og nytt bosted.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

totti_1 skrev (9 timer siden):

Hvordan virker typen?

Til Sophie Elise? Vi har bare sett bilder hittil, men måten hun snakker om ham på virker veldig stabil og god. Veldig koselig at han er ungdomskjæresten også ❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig ulike typer. Isabell er mest positiv, Anniken mest down to earth.. Sophie virker ustabil, sur og deprimert. Nora virker lost in space.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett fire episoder og kommer til å se resten selv om jeg ikke liker serien. Jeg synes det er så ufattelig kleint når de snakker om at de fire må stå sammen og at de har bygget et imperium. Please. Det er helt åpenbart at jentene ikke passer sammen og at det kun er overfladiske "vennskap". Anniken passer ikke inn og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor hun har blitt med på dette tullet, er litt skuffende egentlig. Og sykt kleint at Thodesen var med i en episode, uff. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komisk at folk mener Anniken ikke "passer" inn. Årsaken er vel at hun er den eneste som er født naturlig vakker og ikke har måttet operere seg vakker, med å justere ned nesestørrelsen og forstørre leppene. Nå som alle jentene ser pene ut passer de vel godt sammen?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budsom skrev (1 time siden):

JOg sykt kleint at Thodesen var med i en episode, uff. 

Hva gjorde han? 🙈 Glemt at han finnes jeg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (1 minutt siden):

Hva gjorde han? 🙈 Glemt at han finnes jeg.

Er vel derfor han må profilere seg i denne serien da 😅

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Budsom skrev (16 timer siden):

Jeg har sett fire episoder og kommer til å se resten selv om jeg ikke liker serien. Jeg synes det er så ufattelig kleint når de snakker om at de fire må stå sammen og at de har bygget et imperium. Please. Det er helt åpenbart at jentene ikke passer sammen og at det kun er overfladiske "vennskap". Anniken passer ikke inn og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor hun har blitt med på dette tullet, er litt skuffende egentlig. Og sykt kleint at Thodesen var med i en episode, uff. 

Det med Thodesen var kjempekleint! Skjønner ikke at han stilte opp på det der.. synes Sophie og Nora virker så kjipe. Anniken kan være litt overlegen, men hun og Isabel er søte sammen 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymisert2001 skrev (9 timer siden):

Det med Thodesen var kjempekleint! Skjønner ikke at han stilte opp på det der.. synes Sophie og Nora virker så kjipe. Anniken kan være litt overlegen, men hun og Isabel er søte sammen 😊

men hva var påskuddet til Thodesen for å være med?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når er det spilt inn mon tro? Før eller etter sommeren? Nå er jo nyheten ute om at Sophie Elise er gravid. Så på noen av disse første episodene er hun kanskje nygravid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castor Troy skrev (På 12.11.2023 den 19.16):

Prøvde å få sett en episode, men tror jeg må kjøpe et abonement? Det gidder jeg ikke isåfall. 

Du har kanskje funnet ut av det nå. Men det går an og få en gratis periode på 7 dager 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rusten~sjel skrev (22 timer siden):

Du har kanskje funnet ut av det nå. Men det går an og få en gratis periode på 7 dager 😅

Ikke hvis man har gjort det før 🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var veldig spesielt at Henrik var med i sist episode her, og da som Isabels date. Hun kalte i alle fall det for det i forkant flere ganger. Og kommenterte til og med "Det er jo ikke som om han har hatt et forhold med Sophie". Eh jo, det hadde de jo. Og hvilket vet alle som har lest boken hennes.  Hele Elsk meg handler om ham. Bare fordi forholdet ikke var offentlig, betyr det ikke at det ikke var et forhold.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...