AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #1 Skrevet 8. november 2023 Hei! Jeg holder på å ta opp fag for å forbedre snittet. Jeg har 5 i engelsk skriftlig og muntlig fra vgs, men vil forbedre karakterene til 6. Jeg har funnet kompetansemålene. Noen som har hatt eksamen i engelsk nylig som kan fortelle litt hvordan det foregår? Spesielt på muntlig? Leser noe om at man kan levere inn leselister noen steder, noen her som har gjort det? Noen som har noe pensum å anbefale? Er det vanskelig å få 6er på skriftlig? Selve snakkingen og skrivingen er jeg ikke så bekymret for. Jeg har vokst opp med engelskspråklige foreldre og venner. Takker for alle tips! Anonymkode: f77e0...c39
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #2 Skrevet 8. november 2023 Anbefaler deg å ta kontakt med privatistkontoret for å få beskjed ang. muntlig. Muntlig eksamen er lokalt gitt. Kanskje kan du også få noen tips av en engelsklærer på skolen du gikk på? For å få høyeste karakter, må du vise refleksjon og kunne bruke rett språklig nivå i forhold til oppgaven. Mange norske elever bruker et for uformelt språk. Anonymkode: 27d38...854
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå