lady90 Skrevet 8. november 2023 #1 Del Skrevet 8. november 2023 (endret) Jeg har egentlig masse korketrekkere, men ikke så tykt hår. Det virker dog veldig tykt pga krøllene. Men når jeg en sjelden gang retter håret ser det ut som jeg har lite hår, det blir så flatt og henger klin inntil hodet, ikke noe volum. Hvis jeg bruker rundbørsteføner så blir det altfor fluffy og står i alle retninger. Når frisøren føner det rett med rundbørste og føner så ser det helt hollywood perfekt ut, men det klarer jeg ikke selv. Har dere noen tips til hvordan beholde litt volum, samtidig med at det blir rett? Ønsker egentlig Hollywood-bølger i håret, ikke helt rett og heller ikke korketrekkere som jeg har Endret 8. november 2023 av lady90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 8. november 2023 #2 Del Skrevet 8. november 2023 Varmebeskyttende, rundbørste og føner. Og masse øving ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lady90 Skrevet 8. november 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 8. november 2023 CrazyCatLady2500 skrev (21 minutter siden): Varmebeskyttende, rundbørste og føner. Og masse øving ☺️ Det går fint på sidene men er helt umulig bak. Blir fint med varmluftsbørsten på sidene også men kaos bak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå