Gå til innhold

Katteoppførsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi passer en katt for en stund fremover og jeg lurer på om det er normalt at katter maser om mat hele tiden? Vekker oss om natta og tråkker med bena så det er umulig å sove? Går på kjøkkenbenker og spisebord? Spiser matrester den finner nedi vasken? Vi mater den så mye som eieren sier. Men den får liksom aldri nok, den er gal etter mat. Hva gjør jeg med at den vekker oss? Kan ikke lukke døra pga unger og temperatur. Og hva gjør jeg med at den går på kjøkkenbenken? Jeg dytter den forsiktig ned men det hjelper ikke. Forøvrig en veldig søt og kosete katt altså 😊 Den er ikke ute enda pga nytt sted.

Anonymkode: 7daed...1c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en helt nornal pus 😅 

Ikke kjeft eller si nei. Da gjør pusen akkurat det samme. De er som unger. De tiltrekkes steder som er forbudt.

Katter står opp mellom 03 - 05 ca. Veldig mange av dem og noen sover hele natta. 

Pus maser om mat fordi den tydeligvis er vant til å mase. Prøv å avlede pus med leking. Slit ut pus med lek minst 3 ganger om dagen😊

Anonymkode: cd6bf...1ad

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Høres ut som en helt nornal pus 😅 

Ikke kjeft eller si nei. Da gjør pusen akkurat det samme. De er som unger. De tiltrekkes steder som er forbudt.

Katter står opp mellom 03 - 05 ca. Veldig mange av dem og noen sover hele natta. 

Pus maser om mat fordi den tydeligvis er vant til å mase. Prøv å avlede pus med leking. Slit ut pus med lek minst 3 ganger om dagen😊

Anonymkode: cd6bf...1ad

joda, du kan fint oppdra katter. Min omplasseringskatt gikk ofte på bordene og kjøkkenbenken jeg så nei og pekte ned på gulvet, katten forstod etterhvert og har ikke gått på border eller kjøkkenbenk på mange år nå, 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...