AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #21 Skrevet 8. november 2023 Er vel kanskje enklere at dere drar til familien for å feire bursdag, om det tar 3 timer å kjøre en vei. 6 timers kjøretur for en bursdag på ett par timer er jo ganske drøyt for de fleste, særlig når det er snakk om at barn skal være med. Om dere drar til familien kan dere jo sikkert overnatte hos noen, men det er jo ikke aktuelt for dere å ha mange overnattingsgjester. Anonymkode: 15e80...ce9 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #22 Skrevet 8. november 2023 Skal du ha konfirmasjon, eller skal du feire bursdagen til en 2 åring? Tror du 2-åringen har det fint når det strømmer på med masse folk? Jeg synes dette høres helt voldsomt ut. Anonymkode: a9285...374 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #23 Skrevet 8. november 2023 Bor familiene samlet? Kan feiring være hjemme hos besteforeldre med (kanskje) større hus? Eller et søsken? (Eventuelt en feiring hos hver side) Vi har liten leilighet så vi feiret navnefest i mine foreldres hus. Det ble både kortere reisevei for de fleste og mye bedre plass. Og mindre å gjøre for oss med vasking og sånn 😁 Anonymkode: 162ce...510
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #24 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Barn i den alderen synes ikke en 2-åring er interessant. Det rekker med besteforeldre. Anonymkode: 152c4...1a5 Tull Anonymkode: 38b12...76d 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #25 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal du ha konfirmasjon, eller skal du feire bursdagen til en 2 åring? Tror du 2-åringen har det fint når det strømmer på med masse folk? Jeg synes dette høres helt voldsomt ut. Anonymkode: a9285...374 Herregud så tåpelig ! De ønsker å invitere familien , du vet noen sv oss har store familier Anonymkode: 38b12...76d 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #26 Skrevet 8. november 2023 Vi valgte å feire hos min mor da vi var hjemme der siden hele min familie og ett par faddere bor der. Kan dere gjøre det samme? Anonymkode: 38b12...76d
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #27 Skrevet 8. november 2023 Jeg ville initert alle og regnet med halvparten kommer. Ikke mange orker å dra så langt kun for en 2 års dag. Anonymkode: a177c...875 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #28 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Herregud så tåpelig ! De ønsker å invitere familien , du vet noen sv oss har store familier Anonymkode: 38b12...76d For all del. Mine barn har 10 søskenbarn bare på min side, deres fars side har 4 barn, og min nye mann sin side er det 5 søskenbarn.... så det er ikke det at vi ikke har stor familie. Men jeg tenker vel at det ofte er stor variasjon i alder, og at det er mye å invitere alt som kan krype og gå i en 2 årsdag. Særlig når de må reise 6 timer, sitte trangt, eller være ute for å få plass til alle. Man skal ikke behøve å leie lokale for å feire en 2 åring. Anonymkode: a9285...374 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #30 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Barn i den alderen synes ikke en 2-åring er interessant. Det rekker med besteforeldre. Anonymkode: 152c4...1a5 arti at du drar alle barna under samme kam da🥸 barna mine får aldri gå selv når de er sammen fordi de store synes det er så stas med dem. Så jo, DISSE barna synes det er stas med så små barn:) Anonymkode: c1547...5a3 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #31 Skrevet 8. november 2023 På mannen sin side så bur dei veldig sprett. Så vi inviterer ofte bare besteforeldre og oldeforeldre på dagen barna har bursdag. Også har vi samlig i løpet av sommerferien og feirer alle søskenbarna då heller. Lettere å finne tid sammen i feriene enn å reise 5-6timer en helg i mnd for bursdagsfeiring. Også går feiringene på rundgang år etter år. Anonymkode: eab5b...b4e
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #32 Skrevet 8. november 2023 Veldig trist å alltid feire bursdagen sin 4 mnd senere pga foreldrene synes det var vanskelig med vinter 😂 Anonymkode: f305c...43d
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #33 Skrevet 8. november 2023 Bor alle de andre i familien på samme plass? Anonymkode: 44d2a...aa6
Sandie Skrevet 8. november 2023 #34 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi bor tre timer unna absolutt alle i familien. bursdagen er midtvinters, vi er stor familie, og jeg orker ikke ha alle 35 inni leiligheten vår - så jeg må ta det på to dager. Jeg vil jo at lille her skal feire bursdagen sin, men det er ikke plass til at 12-15 barn i alder 8-13 skal boltre seg på inni her.. ER det mulighet for å ha bursdagsfeiringen litt utpå våren? Eller er det snålt? Det er bare så ekstremt mye mer praktisk for verten og husveggene. Anonymkode: c1547...5a3 Helt greit å utsette I fjor vår var jeg i 1-årsdag til en jente som hadde hatt bursdag i januar. De hadde leid et lite lokale og invitert til koldtbord, kaker og leker for barna. Veldig koselig, og jeg tror ikke noen av gjestene tenkte at det var snålt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå