AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #1 Skrevet 8. november 2023 Er naturlig brunette, men har farget håret blondt i flere år. Nå er jeg lei av styret (og prisene til frisøren) og vil helst tilbake til min naturlige farge, men er redd for reaksjonen til sønnen min på to. Han har alltid kjent meg som blond. Kommer han til å avvise meg, eller noe sånt? Noen med erfaringer? Anonymkode: a6f00...e39
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #2 Skrevet 8. november 2023 Nei. Mine har aldri brydd seg. Anonymkode: 3ecfa...340
exictence Skrevet 8. november 2023 #3 Skrevet 8. november 2023 Kan du ikke bare la det naturlig vokse ut? Da blir overgangen langsom. Klipp av tuppene hele tiden, og vipps du har ditt naturlige hår
Hedda-78 Skrevet 8. november 2023 #4 Skrevet 8. november 2023 Nei. Det er ikke hårfargen som gjør at han vet at du er mamma. 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #5 Skrevet 8. november 2023 Dette er den rareste problemstillingen jeg har lest… Anonymkode: c4f5f...2ad 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #6 Skrevet 8. november 2023 Hahaha, jeg sto i akkurat samme problemstilling! Livredd for at 1 og 3 åringene skulle reagere da jeg gikk fra brunt til blond og samtidig klippet meg fra langt til skulderkort. De studerte meg bare en liten stund og så gikk livet videre😂 Har sett på videoer på YouTube av papper med langt skjegg og bart som barberer seg og små babyer som gråter en liten stund også skjønner de at det er pappa. Der blir det jo gjort litt ekstra ut av det også da for å filme de stakkars barna sin reaksjon så kanskje derfor de reagerer. Anonymkode: ac350...a88
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #7 Skrevet 8. november 2023 Nei. Kan hende han blir litt frustrert der og da. Jeg gråt da moren min klipte seg, var litt eldre, men barnehagebarn. Og da faren min tok skjegget. Barn er ikke så glad i forandringer. Men de får ikke traumer av det! Anonymkode: 9e8c4...b4d
Sofakona Skrevet 8. november 2023 #8 Skrevet 8. november 2023 Vel her har barna fra 1 år sett mor gått igjennom sort..brunt...blondt...lilla...rosa..rødt...lilla... rosa.. blondt I 11 år 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå