Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

jeg er sammen med en dame som bor ca 1 time vekke fra meg,  hun planlegger alltid for seg selv og inviterer meg ikke med når hun skal ut å feste med vennene sine . hun liker å gå ofte ut på byen og konserter. jeg er mer rolig type å føler ikke det behovet for å gå å drikke annen hver helg men finne på noe uten at det alltid skal være alkohol i bilde.

Hun kommer sjelden til meg pga ungene, men jeg har litt bedre tid for jeg har ungen mine mindre enn henne. vi har vært i sammen 1,5 år nå. Jeg prøver å få henne til å flytte inn med meg , men føler hun sliter med å flytte vekk fra der hun bor nå. jeg kan ikke flytte pga ungene mine men det kan hun for hun har sine unger 90% av tiden.

Hun vil alltid ha meg til henne når hun har ungene sine men når hun har fri helg så påstår hun at hun må ut å sosialisere seg for hun har ungen så mye ellers . Men da vil hun ikke være med meg for da trenger hun å være med vennene sine .

Føler jeg er bare god når hun har ungen sine hos seg men når hun har fri så skal hun slå ut håret og glemme typen sin.

er dette forholde noe å ta vare på eller bør jeg gå videre ?

Anonymkode: 29e46...4dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har deg på gress. Du er fin å ha for å passe ungene hennes, men hun er usikker på om du er noe mer enn det for henne. Du er en reserveløsning for henne. Du vet derfor hva konklusjonen her bør bli.

Anonymkode: 92cd0...95d

Skrevet

Vil tørre å påsi at hun ikke er så interessert i at det skal være DERE TO ut ifra hva du skriver her.

Prater dere sammen om dette? Har du sagt at du savner å være med? savner å bruke tid med henne? 

Anonymkode: 578b5...2d3

Skrevet

dere har ulike prioriteringer, gå videre.. 

Anonymkode: 7d51e...6c1

Skrevet (endret)

Har du sagt dette til henne? At du bare føler deg god nok til å være familiefar, men ikke holder til å være sosial med ellers? Klarer du en helg med festing sammen med henne, for å bonde mer der? Eller kan du finne på noe å invitere henne med på når dere er barnefrie, som passer deg bedre? En hotellhelg f.eks.? 
Det er helt nødvendig å ta de ubehagelige samtalene, om man skal komme forbi slik usikkerhet som du bærer på her.

Endret av Andro
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hun har deg på gress. Du er fin å ha for å passe ungene hennes, men hun er usikker på om du er noe mer enn det for henne. Du er en reserveløsning for henne. Du vet derfor hva konklusjonen her bør bli.

Anonymkode: 92cd0...95d

Passe ungene?

Anonymkode: eac86...c85

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

er dette forholde noe å ta vare på eller bør jeg gå videre ?

Du bør gå videre, dere har helt forskjellige prioriteringer i livet. 

Anonymkode: 090e6...e25

Skrevet

Det du må spørre deg selv om har du det bra som dette.
Sånn eks ønsker du mer kontakt og at dere bruker mer tid sammen utenom da hun ikke har barna. Da er jo dette et forhold som ikke passer for deg.
Men liker du mye alene tid og trives veldig bra med at dere treffes. Men du slipper og være med ut og party party da fungerer jo forholde for deg.

For min egen del hadde jeg gått videre, jeg ønsker og bruke mye tid med min partner og vi burde ha flyttet sammen innen 2år.

Anonymkode: 5cecd...86b

Skrevet

Kanskje hun ikke inviterer deg med på fest pga at hun vet at du ikke liker slikt? Når hun fester, så vil hun være med folk som liker å feste. Ikke en som ser på klokka og vil hjem kl 22.

Det er vanskelig å flytte uansett hvor mye man har ungene. De har sine venner der de bor nå, og barnehage/skole de er vant til.

Hvis dere ikke blir enige om hvor mye dere skal være sammen og hvor mye hun skal feste, og hvem av ungene som må bytte skole, så passer dere gjerne ikke sammen? Kanskje hun går lei av festing om noen år?

Anonymkode: 9e18a...c40

Skrevet

Har du sagt dette til henne? At du lurer på hvorfor hun aldri inviterer deg med på festligheter i barnefri helgene? Jeg ville spurt henne om dette. Høres ut som hun har deg på gress dessverre. Men det viktigste er ar dere får snakket ut om dette. Så du får svar på det du grubler på. Kanskje hun har en grunn for det, kanskje ikke. Men hvis hun fortsatt vil feste alene i frihelgene sine og du helst vil tilbringe tid med henne ville jeg revurdert hele forholdet. Det er jo meningen at man skal tilbringe kjæreste tid sammen, om ikke hver helg så i det minste mer enn bare når hun har barna. Lykke til!

Skrevet

Hvorfor kan hun flytte men ikke du? At hun har barna 90% så er jo også plassen der hun bor deres område der venner/skole/barnehage/aktiviteter foregår, hvorfor skal det være lettere å bryte opp for de enn det er for deg å kjøre dine barn på en trening 1 time unna av og til?

Ellers så er dere kanskje for ulike, hun har barnefri 3 dager pr mnd. Så om hun prioriterer de 3 dagene til konserter, pub eller fest, men du vil at hun også mange av disse dagene skal velge å være hjemme og kose med deg i sofakroken så bør du bare gjøre det slutt. Du får ikke endret henne, og du synes jo ikke det er topp slik dere har det nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...