AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #1 Skrevet 8. november 2023 Tidligere i sommer gjorde jeg og barnefar det slutt. Noen år før vi ble sammen hadde jeg jevnlig kontakt med en annen, la oss kalle han A. Jeg og A møttes flere ganger og vi begge var interesserte, men det ble aldri noe mer. I ettertid har både jeg og A hatt samboere, jeg har fått to barn. Etter bruddet med min eks lastet jeg ned Tinder, hvor jeg plutselig finner A. Vi matcher og han tar kontakt umiddelbart. Han kunne fortelle at han den dag idag angrer på at han ikke gjorde mer innsats tidligere, og at han var oppriktig interessert i meg da. Vi møttes nå i helgen som var. Hadde dype samtaler, lo sammen, pjusket, kysset. Men etter jeg dro hjem ble han stille. Han har ikke skrevet masse nå etter vi fikk kontakt, det skal sies, så tenker han kanskje ikke liker å tekste så mye? Vi snakket litt på tirsdag hvor jeg fortalte hva jeg følte, og han kunne fortelle at han var interessert og håpte vi kunne møtes igjen snart. Jeg foreslo til helgen, han måtte finne ut om det passet. Og etter den samtalen ble det stille igjen... igår sendte han tre-fire snaps ila hele dagen, ingen meldinger. Ingenting. Han sier han er interessert, men er han virkelig det når kontakten er så liten? Jeg blir helt rådvill, for jeg liker han virkelig og ønsker å se om dette kan bli noe. Anonymkode: ed903...634
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #2 Skrevet 8. november 2023 Kanskje han ikke har tid til å skrive meldinger hele tiden? Kanskje han er flink til å legge fra seg telefonen? Kanskje han har mye å gjøre på jobben.. Take a chill pill. Anonymkode: 89f58...a0a
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #3 Skrevet 8. november 2023 Han sendte 3-4 snaps men du synes det er lite kontakt ? 🫣 Anonymkode: 3ecda...a9c 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #4 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Han sendte 3-4 snaps men du synes det er lite kontakt ? 🫣 Anonymkode: 3ecda...a9c Ja, jeg syns helt ærlig det. Det var nok heller ikke snaps direkte rettet mot meg, men som han sendte til flere. Anonymkode: ed903...634
Einus Skrevet 8. november 2023 #5 Skrevet 8. november 2023 Is i maven er et utsagn..... Men det er vanskelig å sitte på hendene vet jeg...
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #6 Skrevet 8. november 2023 Einus skrev (47 minutter siden): Is i maven er et utsagn..... Men det er vanskelig å sitte på hendene vet jeg... Ja ikke sant! Tror du, ut fra jeg skriver, at han kan være interessert? Eller holder han meg bare "varm"? Anonymkode: ed903...634
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #7 Skrevet 8. november 2023 Han kan være litt interessert. Anonymkode: 77b28...d40
Einus Skrevet 8. november 2023 #8 Skrevet 8. november 2023 Jeg er bare en vanlig mann, så ditt spørsmål blir jo rent hypotetisk, og slike spørsmål er vanskelig å svare på.... Is i maven....
Gjest WhisperingWind Skrevet 8. november 2023 #9 Skrevet 8. november 2023 Jeg forventer klare svar på spørsmål. Spør jeg om når vi skal møtes så forventer jeg at han viser interesse med å komme med forslag. Om ikke gidder jeg ikke ass.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #10 Skrevet 8. november 2023 WhisperingWind skrev (6 minutter siden): Jeg forventer klare svar på spørsmål. Spør jeg om når vi skal møtes så forventer jeg at han viser interesse med å komme med forslag. Om ikke gidder jeg ikke ass. Nei jeg er litt der at om han ikke kan avse noen timer i helga for å møte meg, så orker jeg faktisk ikke. Anonymkode: ed903...634
exictence Skrevet 8. november 2023 #11 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Nei jeg er litt der at om han ikke kan avse noen timer i helga for å møte meg, så orker jeg faktisk ikke. Anonymkode: ed903...634 Ja, det kan du forvente. Men føler du må roe deg litt og ikke forvente all verdens hyppig kontakt i starten. Da hadde du i hvert fall skremt meg vekk. Men etter at vi har blitt kjent en stund på ny, så elsker jeg mye kontakt.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #12 Skrevet 8. november 2023 exictence skrev (3 minutter siden): Ja, det kan du forvente. Men føler du må roe deg litt og ikke forvente all verdens hyppig kontakt i starten. Da hadde du i hvert fall skremt meg vekk. Men etter at vi har blitt kjent en stund på ny, så elsker jeg mye kontakt. Nå er det heldigvis sånn at jeg ikke sender han masse meldinger/snaps i hytt og gevær, så tviler for at han merker noe til det 😅 Anonymkode: ed903...634
Gjest WhisperingWind Skrevet 8. november 2023 #13 Skrevet 8. november 2023 exictence skrev (27 minutter siden): Ja, det kan du forvente. Men føler du må roe deg litt og ikke forvente all verdens hyppig kontakt i starten. Da hadde du i hvert fall skremt meg vekk. Men etter at vi har blitt kjent en stund på ny, så elsker jeg mye kontakt. Om en dame spør om når dere skal treffes, eller en venn for den saks skyld, så svarer en.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #14 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Nei jeg er litt der at om han ikke kan avse noen timer i helga for å møte meg, så orker jeg faktisk ikke. Anonymkode: ed903...634 Har han barn? Mener du da likevel at han må avse noen timer i helgen for deg? Hvor gammel er han og hva er bosituasjon? Begge deler kan ha noe å si for dette. Gamer han, da er det sikkert ikke lett å svare Anonymkode: 209bb...d18
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #15 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har han barn? Mener du da likevel at han må avse noen timer i helgen for deg? Hvor gammel er han og hva er bosituasjon? Begge deler kan ha noe å si for dette. Gamer han, da er det sikkert ikke lett å svare Anonymkode: 209bb...d18 Han har ingen barn, er 33 år og eier egen bolig. Vi bor ca 2,5 timer unna hverandre, men begge har bil. Mine barn er hos faren sin denne uken. Han er ikke gamer Vi snakket litt mer igår både på hans og på mitt initiativ, og han har sendt en snap idag allerede. Han spurte forøvrig om jeg ville komme til han nå på lørdag, så det går jo fremover på et vis. Anonymkode: ed903...634
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #16 Skrevet 9. november 2023 Mann her. Dere har ikke sett hverandre på lenge, og er ikke de samme personene som dengang. Han har tenkt på deg, men nå ble det plutselig alvor, og en seriøs mulighet til å få deg. Jeg vil si det ble en realitetsorientering, og at det er helt naturlig for en mann, å trekke seg litt inn i egne tanker. AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Han spurte forøvrig om jeg ville komme til han nå på lørdag, så det går jo fremover på et vis. Reis hvis du vil, men ikke vær redd for de seriøse samtalene. Siden han er singel og på let, så er det dessverre en mulighet for at han har flere kandidater på blokka, og kanskje i nærmiljøet. 2,5 time er jo også en hindring. Anonymkode: 4063d...a41 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #17 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mann her. Dere har ikke sett hverandre på lenge, og er ikke de samme personene som dengang. Han har tenkt på deg, men nå ble det plutselig alvor, og en seriøs mulighet til å få deg. Jeg vil si det ble en realitetsorientering, og at det er helt naturlig for en mann, å trekke seg litt inn i egne tanker. Reis hvis du vil, men ikke vær redd for de seriøse samtalene. Siden han er singel og på let, så er det dessverre en mulighet for at han har flere kandidater på blokka, og kanskje i nærmiljøet. 2,5 time er jo også en hindring. Anonymkode: 4063d...a41 Ja, han er jo en attraktiv mann så om han ikke har flere blir jeg overrasket. Han bor på min hjemplass og jeg må den veien i helgen uansett for å hente noe, så jeg tenker jeg besøker han. Jeg tror jeg trenger å få møtt han en gang til, kjenne på hvordan det føles og få snakket sammen. Finne litt ut om jeg er en av mange, eller om han faktisk kun snakker med meg. Har han flere så orker jeg faktisk ikke. Anonymkode: ed903...634
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #18 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har han flere så orker jeg faktisk ikke. Det kan jo være på flere nivåer. Om han har noen han chatter med, eller bare har vært på en date eller to, så vil jo drømmedama fort overta den plassen. Anonymkode: 4063d...a41
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #19 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det kan jo være på flere nivåer. Om han har noen han chatter med, eller bare har vært på en date eller to, så vil jo drømmedama fort overta den plassen. Anonymkode: 4063d...a41 Ja det er klart, men hvor lenge kan man ha flere før en kan forvente et... "valg"? Jeg har vertfall ikke lyst å være en av mange i flere mnd. Anonymkode: ed903...634
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #20 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja det er klart, men hvor lenge kan man ha flere før en kan forvente et... "valg"? Jeg har vertfall ikke lyst å være en av mange i flere mnd. Anonymkode: ed903...634 Forvente? Nå ble det jo veldig hypotetisk her, men du merker vel fort hva som er situasjonen, og om han er villig til å satse. Anonymkode: 4063d...a41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå