Sara222 Skrevet 8. november 2023 #1 Skrevet 8. november 2023 Vi har vært i rettssak og jeg har hovedomsorg, far utvidet samvær. Nå har datteren min sagt at hun skal få smartklokke av faren til jul, han har ikke tatt kontakt med meg om dette. Kjenner at jeg er veldig ukomfortabel med at han hele tiden skal vite hvor vi er, da jeg har opplevd ham som kontrollerende. Han har tidligere insistert på å møte sin datter ved behov og jeg liker ikke tanken på at han skal kunne plutselig dukke opp der vi eller hun er. Jeg kommer aldri til å slappe av. Er også bekymret for at datteren min ( hun er 7) skal føle at hun hele tiden må holde kontakt med far når hun er hos meg, hun sier av og til at far vil hun skal ringe herfra men det er ikke alltid hun vil. Hva gjør jeg? Er det noen som vet om jeg kan skru av sporingen på selve klokken? Hvis vi begge har tilgang på app kan han jo bare slå den på igjen når jeg slår den av. Og det blir jo en voldsom kamp hvis jeg sier til datteren min at hun ikke får ha telefonen når hun er her. Hun får selvfølgelig ringe far hvis hun spør, og far får også ringe og snakke med henne hvis han ønsker, på min telefon. Men noen ganger sier hun at hun ikke vil.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #2 Skrevet 8. november 2023 Hun trenger vel ikke ha på klokken når hun er hos deg? Anonymkode: e2849...cbc
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #3 Skrevet 8. november 2023 Sporing kan skrus av. Anonymkode: 10548...ab5
Forundret.. Skrevet 8. november 2023 #4 Skrevet 8. november 2023 Dette er jo ikke noe problem engang. Skru av klokken når hun er hos deg, hvis han i det hele tatt sender den med henne. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #5 Skrevet 8. november 2023 Min eldste har en slik klokke, men den er da ikke på han hele tiden. Han har den hvis han er ute alene eller hjemme alene hvis jeg gjør et ærend han ikke vil være med på. Så selv om barnet ditt får en slik klokke, så trenger du ikke ha den på. Legg den i en skuff og la henne heller bruke den om hun er ute uten deg feks, så du kan få tak i henne. Far har ikke noe med hvorvidt dere bruker klokken når barnet er hos deg. Anonymkode: e48c0...473
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå