Gå til innhold

Har vært i kontakt med vennen hans. Hva gjør jeg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå vært sammen med en utrolig flott fyr i 5 mnd. Vi er forelsket begge to og har det helt fantastisk sammen. I går pratet vi på tlf og han snakket om at han hadde lyst til å ta meg med på dobbeldate med en av hans nærmeste venner. Han sende meg så bilde av vennen sin. Og jeg fikk helt panikk. Jeg og denne vennen har matchet på tinder for 4 år siden. Vi pratet litt og så begynte han å ville ha bilder av meg fordi han trodde profilen min var falsk siden jeg bare hadde 2 bilder av meg av overkroppen. Jeg mister fort interessen av sånne forespørsler. Siden jeg ikke ville sende han bilde av hele meg slettet han meg på tinder. 

1-2 mnd senere ser jeg han ute på byen. Så irritert som jeg var over at han slettet meg for noe så overfladisk. Gikk jeg bort til han og hilste på han. Og så gikk tilbake til venninna mi igjen. Han sto å fulgte på meg hele kvelden, og så da utestedet skulle stenge gikk jeg og venninna mi ned for hente jakkene våre og der var det kø og han sto foran oss i køen. Han begynte å prate til meg og så «jeg kjente deg ikke igjen» snakka mer men husker ikke hva det er 4 år siden. Men så husker jeg han sa. «Hva skal dere nå, vil dere bli med på en fest» jeg svarte med at jeg skal hjem. Også dro han. 

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Føler en stor trang på å fortelle dette til han jeg er med nå. Siden han er en så nær venn. På en annen side, vil jeg jo ikke at dette skal ødelegge mellom oss. Hva gjør jeg 😩

Han jeg er med nå, har vist bilde av meg til denne vennen og han hadde sagt at han har sett meg før men husker ikke hvor. Så jeg vet ikke om han husker meg, men ikke vil nevne det for han, eller at han virkelig ikke husker er jo enda bedre. Men problemet er at hvis vi drar på dobbeldate så kommer han sikkert til å huske meg, og da synes jeg det er respektløst ovenfor han jeg er med nå å ikke vite dette. Vi var aldri på date heldigvis og det skjedde aldri noe men… jeg har nesten ikke sovet i natt på grunn av dette 😩

Anonymkode: d6356...78f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du matchet med ham for 4 år siden. Og ingenting skjedde. Det er vel bare å si det. Ingen har gjort noe, og ingen grunn til at noe der må skjules, eller være kleint. Kjæresten din må jo tåle at du har truffet folk før. 

Anonymkode: 17623...954

• Liker 7
Skrevet

Hva i alle dager er problemet her?

Anonymkode: 538f4...8b5

• Liker 2
Skrevet

" Nå kom jeg på hvor jeg har sett han kompisen din før. Jeg så ham på tinder for lenge siden...vi matchet men det bare rant ut i sanden...haha, så vittig at han er din kompis"

At dere møttes på byen har du nok glemt, man kan jo ikke huske alle man har snakket med i garderobekø i fylla. Hvis fyren nevner det kan du bare si "hæææ, gjorde vi?, det kan jeg ikke huske"

Anonymkode: 333a3...3aa

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er bare å gi opp det forholdet du nå er i. Han vil alltid tro at du har ligget med kompisen, og dette vil gnage sjelen til han for alltid. Det er derfor ikke noe annet å gjøre enn at du avslutter forholdet.

Anonymkode: 64a0c...aaf

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg vil anbefale å være åpen med kjæresten din. Informasjon er makt, og dersom dette kommer opp på daten uten at han vet noe på forhånd, vil han føle seg både lurt og latterliggjort. 

Folk matcher jo, og historien din er ganske uskyldig. Du har ikke engang kysset fyren. Ikke stress, fortell det uten å gjøre det til en større greie enn det trenger å være. :) 

Anonymkode: 731cc...6ee

• Nyttig 1
Skrevet

Helt uskyldig, si det som det er. Alle har en fortid

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er bare å gi opp det forholdet du nå er i. Han vil alltid tro at du har ligget med kompisen, og dette vil gnage sjelen til han for alltid. Det er derfor ikke noe annet å gjøre enn at du avslutter forholdet.

Anonymkode: 64a0c...aaf

😂😂

Skrevet

Skjønner ikke problemet, du sier ikke noe skjedde - hvorfor panikken da? Er det ikke bare å ignorere hendelsen og hvis han bringer det opp svare "virkelig? Det husker jeg ikke" og gå videre.. 

Anonymkode: af9e7...f18

• Liker 1
Skrevet

Hva er problemet? Det er jo bare å si det som det er.

Skrevet

Det her er vel ikke et problem? Eller innbiller kjæresten din seg at du ikke en gang snakket med andre mennesker før du traff han? 

Anonymkode: 0274d...4c5

Skrevet

Om dette forholdet skal være så må du slutte å konstruere problemer.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Skjønner ikke problemet, du sier ikke noe skjedde - hvorfor panikken da? Er det ikke bare å ignorere hendelsen og hvis han bringer det opp svare "virkelig? Det husker jeg ikke" og gå videre.. 

Anonymkode: af9e7...f18

Hadde bare latt som jeg ikke husket det i det hele tatt, verken kompisen, byen eller Tinder. Latt som ingenting og blitt forfjamset og fortsatt ikke husket en dritt. 

Anonymkode: a32f6...ed8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har nå vært sammen med en utrolig flott fyr i 5 mnd. Vi er forelsket begge to og har det helt fantastisk sammen. I går pratet vi på tlf og han snakket om at han hadde lyst til å ta meg med på dobbeldate med en av hans nærmeste venner. Han sende meg så bilde av vennen sin. Og jeg fikk helt panikk. Jeg og denne vennen har matchet på tinder for 4 år siden. Vi pratet litt og så begynte han å ville ha bilder av meg fordi han trodde profilen min var falsk siden jeg bare hadde 2 bilder av meg av overkroppen. Jeg mister fort interessen av sånne forespørsler. Siden jeg ikke ville sende han bilde av hele meg slettet han meg på tinder. 

1-2 mnd senere ser jeg han ute på byen. Så irritert som jeg var over at han slettet meg for noe så overfladisk. Gikk jeg bort til han og hilste på han. Og så gikk tilbake til venninna mi igjen. Han sto å fulgte på meg hele kvelden, og så da utestedet skulle stenge gikk jeg og venninna mi ned for hente jakkene våre og der var det kø og han sto foran oss i køen. Han begynte å prate til meg og så «jeg kjente deg ikke igjen» snakka mer men husker ikke hva det er 4 år siden. Men så husker jeg han sa. «Hva skal dere nå, vil dere bli med på en fest» jeg svarte med at jeg skal hjem. Også dro han. 

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Føler en stor trang på å fortelle dette til han jeg er med nå. Siden han er en så nær venn. På en annen side, vil jeg jo ikke at dette skal ødelegge mellom oss. Hva gjør jeg 😩

Han jeg er med nå, har vist bilde av meg til denne vennen og han hadde sagt at han har sett meg før men husker ikke hvor. Så jeg vet ikke om han husker meg, men ikke vil nevne det for han, eller at han virkelig ikke husker er jo enda bedre. Men problemet er at hvis vi drar på dobbeldate så kommer han sikkert til å huske meg, og da synes jeg det er respektløst ovenfor han jeg er med nå å ikke vite dette. Vi var aldri på date heldigvis og det skjedde aldri noe men… jeg har nesten ikke sovet i natt på grunn av dette 😩

Ærlighet?

Anonymkode: 1cde1...1dd

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

" Nå kom jeg på hvor jeg har sett han kompisen din før. Jeg så ham på tinder for lenge siden...vi matchet men det bare rant ut i sanden...haha, så vittig at han er din kompis"

At dere møttes på byen har du nok glemt, man kan jo ikke huske alle man har snakket med i garderobekø i fylla. Hvis fyren nevner det kan du bare si "hæææ, gjorde vi?, det kan jeg ikke huske"

Anonymkode: 333a3...3aa

Ja, noe sånt hadde sikkert jeg og sagt

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det her er vel ikke et problem? Eller innbiller kjæresten din seg at du ikke en gang snakket med andre mennesker før du traff han? 

Anonymkode: 0274d...4c5

Nei det er ikke det. Vil bare ikke at det skal bli sånn at hvis han i fremtiden presenterer meg for vennen sin at set blir kleint at alle henger sammen fordi han alltid kommer til å ha det i bakhodet. 😩

Skrevet

Er han en sjalu person? Eller bare lager du deg opp scenarioer i hodet? Tror ikke det blir noe problem, han synes sikkert det er upassende å ta opp hvis dere er på date han også

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Damn, baby. Du trenger å badde deg opp

Søtt at du ikke er slem av deg, men du overtenker. Bare nekt på alt, lær av mennene - uansett bevis. Menn mister interessen for å krangle med kvinnfolk over tid likevel. No worries!

Anonymkode: cbaef...db3

Skrevet

Jeez, kvinne.  Du må bare eie det, og le av det. Har du vært aktiv på Tinder, og ellers i datinglivet, så er sånne episoder helt normale.

Anonymkode: f50ab...f92

Skrevet

Kjæresten min matchet med en venninne av meg før vi møttes. Jeg visste det ikke da vi matchet. Det har aldri vært noe problem, de snakket litt sammen og fant ut at de ikke var riktig for hverandre, så hvorfor skulle det vært et problem? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...