AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #1 Skrevet 8. november 2023 Jeg sover naken, med vinduet åpent og aircondition på 17 grader. Har fremdeles sommerdyne. De siste månedene har jeg begynt å våkne av at jeg er så varm. Sovner raskt igjen, men våkner mange ganger i løpet av en natt. Svetter og er klam. Bruker sateng sengetøy (bomulls sateng.) har tenkt på om det kan være overgangsalder? Er 41 om noen måneder, mensen kommer som en klokke hver mnd, men allikevel. Anonymkode: b9709...257
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #2 Skrevet 8. november 2023 Jeg opplever det samme, men er "bare 32". Føler ikke overgangsalder skal komme så "tidlig"? Anonymkode: 11a8c...708
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #3 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg opplever det samme, men er "bare 32". Føler ikke overgangsalder skal komme så "tidlig"? Anonymkode: 11a8c...708 Nei, den "burde" ikke det, men noen få får jo dessverre overgangsalderen svært tidlig. Anonymkode: b9709...257
Sneips Skrevet 8. november 2023 #4 Skrevet 8. november 2023 Plager i forbindelse med overgangsalder kan begynne mange år før, det heter perimenopause 🙂 Søk på overgangsalder eller perimenopause her inne, så vil dere finne mye info og tips om dokumentarer verdt å se.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #5 Skrevet 8. november 2023 K41, klinisk dokumentert ikke i overgangsalder eller i nærheten, svette om natten- gjort siden 20-årene, BMI=18, frisk og meget sporty, soveromstemp 15C.. Vent å se om det går over. Tror bare du kan ta det med ro, men om du er urolig- ta kontakt med legen Anonymkode: f5dd6...2cf
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #6 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): K41, klinisk dokumentert ikke i overgangsalder eller i nærheten, svette om natten- gjort siden 20-årene, BMI=18, frisk og meget sporty, soveromstemp 15C.. Vent å se om det går over. Tror bare du kan ta det med ro, men om du er urolig- ta kontakt med legen Anonymkode: f5dd6...2cf Takk for svar. Nei, jeg er ikke urolig, det er bare utrolig plagsomt. Anonymkode: b9709...257
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå