AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #1 Del Skrevet 8. november 2023 Hei! Jeg er ny i «aktiv» prøvegamet. Har et barn fra før, men fem graviditeter bak meg. Vi prøvde på eggløsningsdag, og jeg begynte å bli kvalm og få ømmebryster en uke etter. Tok en test 10 dager etter EL som ga en svak positiv strek. Fikk litt spotting dagen etter. I dag har jeg fått større blødning, men ikke så stor som mens, men er fremdeles 4 dager til jeg skal ha mensen. Nå er testen negativ. Hva tror dere, har kroppen sagt neitakk denne gangen? Anonymkode: a09c0...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #2 Del Skrevet 8. november 2023 Vil tro at det ikke gikk denne gangen ja Anonymkode: ac9f3...4dc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #3 Del Skrevet 8. november 2023 Da vil jeg tro det ikke gikk denne gangen ja dessverre.. Særlig siden du har hatt en svak positiv som nå er negativ. Anonymkode: 35bd7...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå