Gå til innhold

Samboeren vil ha meg ut med en gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi ikke bodde sammen virket alt bra og normalt. Han har begynt å bli avslørt nå fra dag 1.

Han er veldig lat med å handle. Prøver å overleve på siste brødskive og utsetter til det ytterste. Når han plutselig får veldig lyst på sjokolade, er det ingen som stopper han fra å gå til bensinstasjon, som da selger dyrere sjokolade.

Utsetter oppvask til det er krise. Utsetter husvask til huset absolutt ikke ser ut. Har ikke lappen. Han sa at han er bymenneske og miljøvennlig.

Men egentlig er han mye inne og han spiller spill og ser på tv og misliker miljøpolitikk.

Jeg føler meg lurt. Nå er det ikke lett heller å flytte ut med en gang, da jeg har leid ut min leilighet. Han vil ikke skjerpe seg.  Vi har kranglet. Han vil ha meg ut nå hvis jeg skal uansett forlate han. Vet ikke hvor jeg skal dra.

Anonymkode: 444fa...6f2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreldrene dine? 

Anonymkode: 7f862...3be

Skrevet

Var ikke dere som var på fjellet der bilen gikk tom for Diesel så han måtte gå tilbake med Dieselkanna ? 😀 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Foreldrene dine? 

Anonymkode: 7f862...3be

Ikke så enkelt. Mine veninner har vanlig leilighet med ikke noe ekstra plass.

Anonymkode: 444fa...6f2

Skrevet

Nå må jo du uansett vaske like mye,så ingen grunn til at huset skal se jævlig ut.

Handle kan du gjøre og.

Er det tomt for mat, betyr jo det at ingen av dere har giddet.

At han ikke hadde bil, og likte gaming, visste du vel og?

Uansett lov å ombestemme seg. Du får flytte til foreldrene dine, eller late som om alt er bra til du får tilbake egen bolig.

Anonymkode: bda66...71e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...