AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #1 Skrevet 7. november 2023 Si at du er på date med en dame, og hun sier at hun er arbeidsledig. Løper du din vei? Anonymkode: 338ca...511
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #2 Skrevet 7. november 2023 Jobb jobb jobb, blir så lei alt det gnålet der. Det er som om menneskeverdet avgjøres av dine offentlige verv... Ja jeg kunne det! Anonymkode: d90a5...0c4 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #3 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jobb jobb jobb, blir så lei alt det gnålet der. Det er som om menneskeverdet avgjøres av dine offentlige verv... Ja jeg kunne det! Anonymkode: d90a5...0c4 Ja, jeg er også lei. Har isolert meg fullstendig fordi jeg stresser med dette. Anonymkode: 338ca...511
Rosa Gnom Skrevet 7. november 2023 #4 Skrevet 7. november 2023 Ikke umidelbart,men dette måtte man snakket om. Hva er grunnen til at kvinnen er arbeidsledig? Uheldig i arbeidslivet? lat? syk? Lyst til å bytte yrke? Det kan være mange grunner her og det er viktig å vite. Har selv vært sammen med ei som aldri har jobbet en eneste dag i sitt liv. Hun var lat. Det er veldig slitsomt å leve med sånne mennesker.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #5 Skrevet 7. november 2023 Rosa Gnom skrev (Akkurat nå): Ikke umidelbart,men dette måtte man snakket om. Hva er grunnen til at kvinnen er arbeidsledig? Uheldig i arbeidslivet? lat? syk? Lyst til å bytte yrke? Det kan være mange grunner her og det er viktig å vite. Har selv vært sammen med ei som aldri har jobbet en eneste dag i sitt liv. Hun var lat. Det er veldig slitsomt å leve med sånne mennesker. Jeg nevnte det i HI, 'mellom to jobber' eller nyutdannet. Anonymkode: 338ca...511 2
ThereGoesBob Skrevet 7. november 2023 #6 Skrevet 7. november 2023 100% uinteressant (Virkelig!) Hvorfor skal du ha det til at folk skal velge make utifra jobb/økonomi/sosialstatus? Gjør du det er du bare en poengsanker. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #7 Skrevet 7. november 2023 ThereGoesBob skrev (Akkurat nå): 100% uinteressant (Virkelig!) Hvorfor skal du ha det til at folk skal velge make utifra jobb/økonomi/sosialstatus? Gjør du det er du bare en poengsanker. Hva er en poengsanker? Anonymkode: 338ca...511
Rosa Gnom Skrevet 7. november 2023 #8 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg nevnte det i HI, 'mellom to jobber' eller nyutdannet. Anonymkode: 338ca...511 Ja. Ser det nå. Er litt trøtt så leste ikke helt. Men da er svaret ja. Da kunne jeg selvfølgelig datet personen. 1
Gjest Osenua Skrevet 7. november 2023 #9 Skrevet 7. november 2023 (endret) No problemo. Så lenge hun har en plan eller en lidenskap som kan generere inntekt Endret 7. november 2023 av Osenua
Liveterspennende Skrevet 7. november 2023 #10 Skrevet 7. november 2023 Betyr selvfølgelig en del, derimot er det komplisert da følelser ikke alltid er lettstyrt.
Maskinfører Skrevet 7. november 2023 #11 Skrevet 7. november 2023 Om jeg noen gang hadde datet er svaret ja
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #12 Skrevet 7. november 2023 Kunne datet både en dame og en mann mellom to jobber/nyutdannet. Man ser jo fort om de får jobb. Anonymkode: 12463...e2b
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #13 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kunne datet både en dame og en mann mellom to jobber/nyutdannet. Man ser jo fort om de får jobb. Anonymkode: 12463...e2b Så hvis de ikke får jobb fort, så lyver de? Anonymkode: 338ca...511
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #14 Skrevet 8. november 2023 46 minutter siden, AnonymBruker said: Så hvis de ikke får jobb fort, så lyver de? Anonymkode: 338ca...511 Spørs jo helt på hva de sa eller? Men jeg mente altså at man fort får svar på om det skyldes latskap eller ikke foreks. Anonymkode: 12463...e2b
Skjold Skrevet 8. november 2023 #15 Skrevet 8. november 2023 Null problem for min del, men jeg er ganske gammeldags av meg. For min del trenger ikke kvinner jobbe i det hele tatt om de ikke vil.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #16 Skrevet 8. november 2023 Det finnes alltid unntak, men som hovedregel nei. Ønsker å være i forhold med en person som er likestilt som meg. Dersom personen skulle bli syk senere så hadde jeg ikke gjort det slutt. Anonymkode: 5846d...0d9 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #17 Skrevet 8. november 2023 Det kommer selvfølgelig helt an på situasjonen. Hun kan være arbeidsledig fordi hun er nyutdannet og i søknadsprosessen => Interessant Hun kan være mellom jobber fordi hun søker en bedre/mer interessant jobb => Interessant Nyutdannet => Interessant Hun kan være arbeidsledig fordi hun er en slapp jævel som ikke gidder å jobbe => Uinteressant Ikke jobb fordi hun er ufør => Må høre mer om situasjonen før jeg tar et standpunkt Anonymkode: 89806...534 1
LadeJarl Skrevet 8. november 2023 #18 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (På 7.11.2023 den 23.47): Si at du er på date med en dame, og hun sier at hun er arbeidsledig. Løper du din vei? Anonymkode: 338ca...511 Jeg bryr meg null niks og nada om hvor du jobber eller om du jobber..Det jeg bryr meg om er hvem du er..hvilke verdier du har og om det er kjemi der.. 1
LadeJarl Skrevet 8. november 2023 #19 Skrevet 8. november 2023 LadeJarl skrev (3 minutter siden): Jeg bryr meg null niks og nada om hvor du jobber eller om du jobber..Det jeg bryr meg om er hvem du er..hvilke verdier du har og om det er kjemi der.. Og selvsagt om du er småfeit og deilig og brei og fin over ræva....😂 1
Okapi Skrevet 9. november 2023 #20 Skrevet 9. november 2023 On 11/7/2023 at 11:47 PM, AnonymBruker said: Si at du er på date med en dame, og hun sier at hun er arbeidsledig. Løper du din vei? Anonymkode: 338ca...511 Ja, sånt spiller absolutt ingen rolle. Hun kunne fint vært på sosialhjelp for min del, så lenge hun hadde noenlunde kontroll økonomien. Nå skal det sies at jeg ikke akkurat har planer om å rydde plass til en samboer sånn umiddelbart da, og ønsker ikke barn. Hadde kanskje stilt seg litt annerledes om det var tilfelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå