AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #1 Skrevet 7. november 2023 Som man har barn med? Føler meg litt alene nærmest, vi var sammen i 13 år, og har ei jente som er 11 år nå. Det er 4 år siden det ble slutt. Ingen av oss er noe kranglete av oss, og vi har klart å beholde vennskapet oppi det hele. Selvfølgelig helt i starten da jeg møtte en ny en var jo ikke stemningen på topp, noe jeg har stor forståelse for. Han ønsket ikke møte min nye mann. I dag er de "kompiser", de ringes, slår av en prat, har nesten samme yrke så de har en del å prate om) Mannen min invitere han på søndagsmiddag og søndagsturer, og det er hyggelig. Vi feirer bursdager sammen og julen sammen, alltis hos oss for han har det veldig rotete hjemme hos seg. Datter vil kun være hjemme hos meg, da far røyker inne og det er mye rot. Jeg føler ikke jeg kan presse på for mye, men legger til rette for at de kan ha kontakt her hjemme i det minste, Kan innrømme det tidvis kan bli litt vel mye, men heller vennskap enn uvennskap. Grudde meg tidligere til å ta tlf om han ringte, men det gjør jeg heldigvis ikke nå lengre. Hva slags forhold har du til din eks? Anonymkode: ed08e...d4c 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #2 Skrevet 7. november 2023 Helt greit forhold. De 2 eldste bor nå fast hos far. De var lei av å bo 50/50 og ville helst bo mest i barndomshjemmet nært venner og skole. Helt greit for meg og jeg forstår dem godt😊 Yngste bor mest hos meg. Det er fordi det er enklere for meg i hverdagen å hente/levere på skolen. Hun er hos far i helger og ettermiddager nå og da. Enten at han henter henne her eller at jeg kjører henne til far. Vi feirer bursdager ol. sammen. Ingen problemer der. Vi er ikke lengre bestevenner, men voksne som klarer å holde en god og sivilisert tone med hverandre. Anonymkode: b78f4...280 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #3 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt greit forhold. De 2 eldste bor nå fast hos far. De var lei av å bo 50/50 og ville helst bo mest i barndomshjemmet nært venner og skole. Helt greit for meg og jeg forstår dem godt😊 Yngste bor mest hos meg. Det er fordi det er enklere for meg i hverdagen å hente/levere på skolen. Hun er hos far i helger og ettermiddager nå og da. Enten at han henter henne her eller at jeg kjører henne til far. Vi feirer bursdager ol. sammen. Ingen problemer der. Vi er ikke lengre bestevenner, men voksne som klarer å holde en god og sivilisert tone med hverandre. Anonymkode: b78f4...280 Det er bra, at dere samarbeider bra og ser barnas beste i forhold til bosted:) Godt med gode historier også. Anonymkode: ed08e...d4c
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #4 Skrevet 7. november 2023 Har aldri hatt problemer, har 50/50, bor i gåavstand. Kan fint snakke med han, og vi har feirer konfirmasjoner sammen, og går på arrangement sammen som barna er på. Men noe mer en det har jeg ingen interesse av. Barna har det fint, så man må ikke feire bursdager og jul sammen. Anonymkode: 21daf...f37 1
Blåjojo Skrevet 7. november 2023 #5 Skrevet 7. november 2023 Har voksne barn nå, men har alltid hatt et godt forhold både til eksen og hans familie. Har aldri kranglet med han, vi har samarbeidet godt om barna og vi drikker kaffe hos hverandre når det passer. Mannen min er blitt godt kjent med både eksen og familien hans, og regnes som en i familien, på lik linje med meg. Er 10 år siden jeg flyttet fra han. Han ble kjempeglad da jeg fant meg ny mann, og både han og familien var gjester i bryllupet. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #6 Skrevet 7. november 2023 Vi har et godt forhold, er naboer og snakkes daglig. Begge har nye partnere, det fungerer fint. Anonymkode: 5c5c3...605 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #7 Skrevet 8. november 2023 Har et godt forhold til eksen. Vi er ikke bestevenner, men helt ok. Null problem å samarbeide. Han har ikke ny partner, det har jeg. Anonymkode: 5d5c2...4fa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå